Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : draadloos internet valt elke keer weg

Lela_Sabina
14-09-2008, 22:30

we hebben thuis een hoofd pc en daaraan een wireless router ik heb zelf een (pas nieuw gekocht) laptop. ik heb de cd-rom die ik bij de router gekregen heb geinstalleerd en had een tijd lang goed draadloos internet. maar nu sinds een week valt internet om de 10 weg en moet ik telkens opnieuw verbinding maken. ik heb al programma van pc gegooid en opnieuw draadloos internet geinstalleerd, maar toen deed die het 2 dagen heel goed en nu valt die weer om de haverklap weg. op de router zie ik wel alle lampjes branden en hij geeft aan dat alles actief is en goed werkt. op laptop zie ik ook staan dat internet instelling goed zijn etc wie kan me helpen, want het is super irritant. zit je te internet en dan valt verbing weg en moet ik elke x opnieuw verbinding maken.

opgekowed
15-09-2008, 10:36
Dan moet in je router de kanaal wijzigen

ILI_Amazigh
15-09-2008, 11:36
we hebben thuis een hoofd pc en daaraan een wireless router ik heb zelf een (pas nieuw gekocht) laptop. ik heb de cd-rom die ik bij de router gekregen heb geinstalleerd en had een tijd lang goed draadloos internet. maar nu sinds een week valt internet om de 10 weg en moet ik telkens opnieuw verbinding maken. ik heb al programma van pc gegooid en opnieuw draadloos internet geinstalleerd, maar toen deed die het 2 dagen heel goed en nu valt die weer om de haverklap weg. op de router zie ik wel alle lampjes branden en hij geeft aan dat alles actief is en goed werkt. op laptop zie ik ook staan dat internet instelling goed zijn etc wie kan me helpen, want het is super irritant. zit je te internet en dan valt verbing weg en moet ik elke x opnieuw verbinding maken. wijzig het kanaal van de router. Waarschijnlijk heeft iemand in de buurt een wireless apparaat op zelfde frequentie en dat gaat dan wel eens mis

willyy1991
15-09-2008, 14:01
Dan moet in je router de kanaal wijzigen wijzig het kanaal van de router. Waarschijnlijk heeft iemand in de buurt een wireless apparaat op zelfde frequentie en dat gaat dan wel eens mis Allebij juist, op je routerpagina het kanaal wijzigen bij de draadloze instellingen, dit is vaak de pagina waar je ook je wachtwoord kan veranderen voor het draadloze internet. Als je niet weet hoe je op je routerpagina moet komen> windows teken+r of start en dan uitvoeren > cmd [ENTER]> ipconfig[ENTER]>wachten> Defaultgateway/standaardgateway kopiëren/overnemen en in je browser plakken:D

Bagi1234
15-09-2008, 14:09

Kijk de router is goed na

Oem_Ibrahim
17-09-2008, 00:23
Allebij juist, op je routerpagina het kanaal wijzigen bij de draadloze instellingen, dit is vaak de pagina waar je ook je wachtwoord kan veranderen voor het draadloze internet. Als je niet weet hoe je op je routerpagina moet komen> windows teken+r of start en dan uitvoeren > cmd [ENTER]> ipconfig[ENTER]>wachten> Defaultgateway/standaardgateway kopiëren/overnemen en in je browser plakken:D Willy, ik zie dat jij verstand van pc's hebt. Kun je mij ook helpen?? Ik heb een tijdje geleden mijn laptop laten maken, maar die idioot heeft dus mijn software verknald, waardoor hij windows XP er opnieuw op heeft geinstalleerd. Maar nu kan ik geen draadloze interneterbinding meer vinden op mijn laptop.. en het oranje knopje van de draadloze internetverbinding knippert ook niet en gaat ook niet aan als ik er op klik... ik ben bang dat mijn verbinding helemaal weg is uit mijn pc of dat hij mijn interne wifi beschadigd heeft?? of valt er nog wat aan te doen? HELP

opgekowed
17-09-2008, 09:49
Willy, ik zie dat jij verstand van pc's hebt. Kun je mij ook helpen?? Ik heb een tijdje geleden mijn laptop laten maken, maar die idioot heeft dus mijn software verknald, waardoor hij windows XP er opnieuw op heeft geinstalleerd. Maar nu kan ik geen draadloze interneterbinding meer vinden op mijn laptop.. en het oranje knopje van de draadloze internetverbinding knippert ook niet en gaat ook niet aan als ik er op klik... ik ben bang dat mijn verbinding helemaal weg is uit mijn pc of dat hij mijn interne wifi beschadigd heeft?? of valt er nog wat aan te doen? HELP Denk dat je de drivers moet installeren van je wifi Als het goed is heb je ook een drivers cd gekregen bij je laptop die zou je dan meoten installeren

Oem_Ibrahim
17-09-2008, 11:18
Denk dat je de drivers moet installeren van je wifi Als het goed is heb je ook een drivers cd gekregen bij je laptop die zou je dan meoten installeren ja ik heb alles geinstalleerd en het is gelukt... dank je wel voor je hulp

Lela_Sabina
19-09-2008, 17:23
Allebij juist, op je routerpagina het kanaal wijzigen bij de draadloze instellingen, dit is vaak de pagina waar je ook je wachtwoord kan veranderen voor het draadloze internet. Als je niet weet hoe je op je routerpagina moet komen> windows teken+r of start en dan uitvoeren > cmd [ENTER]> ipconfig[ENTER]>wachten> Defaultgateway/standaardgateway kopiëren/overnemen en in je browser plakken:D ik heb mijn internet niet beveiligd, want als ik dat wil doen dan kan ik HELEMAAL NIET MEER internetten. heb dus gekozen voor onbeveiligd internet. dit gaat al weken goed, maar sinds kort dus dat 't elke x wegvalt en elke keer moet ik opnieuw verbinding maken. nu ik hier op m.nl ook weer de hele tijd. dan vraagt hij IP-adres zoeken en dan klik ik hierop en dan doet die het weer... zo irritant, ik word er gewoon :maf2: van