Bekijk originele versie : studentenhuis voor Moslims
Een studentenhuis voor Moslims, hebben jij daar behoefte aan?
maghrebgirl20
03-02-2004, 22:56
nee, nederlanders hebben ook niet een studentenhuis voor alleen nederlanders, daar zijn wij ook welkom
miss_maroc04
03-02-2004, 23:19
echt wel!
Dat zou gewoon perfect zijn. die nederlandse studentenhuizen zijn gewoon heel erg smerig en elke keer worden er feesten georganiseerd
met drank en drugs. Een moeslima kan daar toch niet tussen gaan zitten. ik vind het een heel goed idee als dan ook vrouwen en mannen apart zijn.
maghrebgirl20
03-02-2004, 23:29
ik zie net dat ik het helemaal verkeerd lees,ik dacht meer zoiets als een plek waar je kunt leren :maf:
maar misschien is dat wel een goed idee, al moet ik zeggen dat ik daar niet zou gaan wonen, omdat ik het niet. mn ouders vinden echt dat een meisje thuis moet wonen tot ze is getrouwd. jammer eigenlijk, lijkt me best leuk met marokkaanse meisjes samen wonen
Ja eigenlijk wel,
A) Je hoeft geen moeite meer te doen om de anderen te laten begrijpen wat je aan het doen bent en waarom(niet) (B.v. Geen bier drinken, niet naar feesten gaan, bidden..)
B) Je eet thuis halal vlees, zonder poespas..
als ik jullie dus goed begrijp vinden jullie het wel een goed idee, mits gescheiden (lijkt me ook handig). Alleen vormen de ouders nog steeds een probleem?
MocroSis_N
04-02-2004, 14:59
Ja, dat zou eigenlijk heel goed kunnen werken, of niet mensen?
Maar ik denk dat de meeste ouders dat niet willen, want zoals maghrebgirl20 al aangaf, de meeste ouders willen hun kinderen in huis totdat ze zijn getrouwd, vooral de dochters..
Maar op zich een heel goed idee! :zwaai:
Ik vind het ook wel een goed idee, maar ik zal zelf daar niet willen wonen .
waarom zou je daar niet willen wonen?
Allure_80
06-02-2004, 15:30
Dit lijkt mij een goed plan, hoor! Ik denk dat het de drempel zal verlagen voor ouders die er moeite mee hebben dat hun kinderen, veelal dochters, op kamers gaan om te gaan studeren.
BerKaNeLayD
06-02-2004, 15:57
Origineel gepost door miha
Een studentenhuis voor Moslims, hebben jij daar behoefte aan?
JaaaH Daar heb ik zeker behoefte aan.
Wollah zou egt de perfecte oplossing voor mij zijn.
Ik moet volgend jaar namelijk op kamers (inshallah)
Maar ik zit heel erg te twijfelen en dat alleen maar door die stomme kamers.
Ik wil niet tussen al die feestbeesten zitten enzo. :(
BerKaNeLayD
06-02-2004, 15:58
Origineel gepost door miha
als ik jullie dus goed begrijp vinden jullie het wel een goed idee, mits gescheiden (lijkt me ook handig). Alleen vormen de ouders nog steeds een probleem?
Mijn ouders vormen geen probleem. :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.