Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 244 doden tijden hady

Pagina's : [1] 2

loverygirl
03-02-2004, 16:37

salaam oe3lejkoem wr. wb In de naam van allah de barmhartige de meest geprijzigde Tijdens de bedevaart zijn er 244 doden gevallen tijden het gooien van stenen tegen de saytaan. AL die doden gaan meteen naar Alzena. Ongelovelijk. Ik zal zeggen dat is echt de mooiste dood die een moslim/moslima mee kan krijgen. Elhamdoelialh. Het lijkt me zo mooi op hady te gaan. Elhamdoelilah. WAsalaam moe3lejkoem wr. wb.

tonk
03-02-2004, 16:39
Vertrapt worden een mooie dood? Hm, vreemd.

00Meknessia00
03-02-2004, 16:41
Jah tuurlijk is dat een mooie dood. Die mensen gaan meteen naar eldjenna. Beter dan dat bestaat toch niet.

amused
03-02-2004, 16:42
Wel sneu van al die andere 1.999.756 bedevaartgangers. Volgend jaar nog maar eens proberen dan!

tonk
03-02-2004, 16:52

Origineel gepost door goddeloos Helemaal geobsedeerd door de dood. Is het dan vreemd dat islamitische volkeren het nooit tot iets brengen in het aardse leven? Dat vraag ik me nu ook weleens af. Al dat gericht zijn op het geloof en het hiernamaals, er moet in dit leven ook nog wat gebeuren hoor!

Egyptian_Queen
03-02-2004, 16:56
Origineel gepost door tonk Dat vraag ik me nu ook weleens af. Al dat gericht zijn op het geloof en het hiernamaals, er moet in dit leven ook nog wat gebeuren hoor! Tuurlijk is dat geen mooie dood om dood te gaan door verpletterd te worden. Maar ik neem aan dat, dat meisje bedoelde dat het MOOI is om daar dood te gaan, in Mekka dus. Ik zou daar ook dood willen gaan en dan gelijk daar worden begraven alleen niet op zo een manier. Ciao. :D

AAAbracadaver
03-02-2004, 17:02
Origineel gepost door loverygirl salaam oe3lejkoem wr. wb In de naam van allah de barmhartige de meest geprijzigde Tijdens de bedevaart zijn er 244 doden gevallen tijden het gooien van stenen tegen de saytaan. AL die doden gaan meteen naar Alzena. Ongelovelijk. Ik zal zeggen dat is echt de mooiste dood die een moslim/moslima mee kan krijgen. Elhamdoelialh. Het lijkt me zo mooi op hady te gaan. Elhamdoelilah. WAsalaam moe3lejkoem wr. wb. Ach wat lief, ja meisje die 244 mannen en vrouwen zijn ook stil en met een glimlach op hun gezicht heen gegaan. En niet krijsend en smekend om hun leven terwijl ze langzaam tot pulp werden vertrapt, dat zijn alleen maar fabeltjes van die lelijke ongelovigen...

nacira
03-02-2004, 23:29
Origineel gepost door goddeloos Helemaal geobsedeerd door de dood. Is het dan vreemd dat islamitische volkeren het nooit tot iets brengen in het aardse leven? Het aardse leven is tijdelijk en het hiernamaals is eeuwig. Dat neemt niet weg dat je in het aardse leven je best moet doen om volgens de Koran en de Soena te leven. Je leeft om een plaats te veroveren in de hemel, en dat noem ik geen obsessie, maar doelstrevend!! En waar haal je het lef vandaan om te zeggen dat Moslima het tot niets brengen in het aardse leven!!!!! Je moet eens weten hoeveel Moslims het ver hebben geschopt, maar ja dat kan je een peuter niet kwalijk nemen!!!

Miss_Ondeugend
04-02-2004, 10:15
Allah ir7amhoem. Die arme zielen zijn doodgetrapt, de pijn die ze hebben geleden. Niemand die na ze omkeek toen ze hulpeloos op de grond lagen, en schreeuwden om hulp. Ik vind het zielig heel zielig. Ik snap niet dat een mens zomaar kan trappen om mensen, ookal is het druk. Ikzelf zou het nooit kunnen, ik zou die mensen helpen op te staan. Maar goed..Waina lillah waina illahi razi3oen. Groetjes :zwaai:

Miss_Ondeugend
04-02-2004, 10:16
Origineel gepost door youssef85 allaho yar7amohom wa yoedkhilomo aljanna~~! Aameen Allahomma ij3alna mina ashouhadaa3 wa assali7eeen! http://members.lycos.co.uk/faroqnet/images/Eid-Faroq.JPG Amien ya rabal3alamien !!!!!

hasna_the_best
04-02-2004, 13:41
tis wel erg dat ze vertrapt zijn maar ze gaan wel naar el zjena en dat is tog t mooiste ervan??

palestijntje
04-02-2004, 14:09
het is tuurlijk mooi om dood te gaan in mekka ,maar niet op die manier ik vind gewoon dat er regels moeten komen want zo vallen er elke keer weer doden

Boo
08-02-2004, 00:50
Inna lillahi wa inna ilaihi radjioen Het is zeker erg dat dze mensen op deze manier zijn omgekomen maar ze zijn Insha'Allah in de El Jenah..AMIEN AMIEN

Pagina's : [1] 2