Bekijk originele versie : Enkel voor bereidwillige mannen!!!!
Ja ik vroeg me eigenlijk af wie van de mannen hier zich zou opofferen, zijn eigen belangen opzij wilt zetten om meerdere vrouwen te trouwen, aangezien de vrouwen in de meerderheid zijn moeten wij proberen verdelen, meerdere vrouwen te nemen. Dat is een zware opoffering voor ons maar ja het is voor een goed doel natuurlijk, iederen vrouw heeft recht op een man..
Wild_Female
03-02-2004, 17:53
Yeh hlielie...
Ik vind jou eigenlijk een beetje vreemd :eek:
Mocro4eva
03-02-2004, 21:49
Ik ben dan geen man :D maar wilde toch ff reageren...
:giechel:
Anissa_bel
03-02-2004, 23:27
Origineel gepost door Wolverine
Ja ik vroeg me eigenlijk af wie van de mannen hier zich zou opofferen, zijn eigen belangen opzij wilt zetten om meerdere vrouwen te trouwen, aangezien de vrouwen in de meerderheid zijn moeten wij proberen verdelen, meerdere vrouwen te nemen. Dat is een zware opoffering voor ons maar ja het is voor een goed doel natuurlijk, iederen vrouw heeft recht op een man.
:rolleyes: Is dit een teken van stoerheid of 'achterlijkheid'.....sorry om het zo cru te zeggen...
Maar wat slaat dit nou op...!?
You are totally insane :maf: Wat een topic?
Wild_Female
04-02-2004, 17:52
Waarom?
Ik weet het niet...je lijkt me gewoon een vreemd persoontje...or am i wrOng??? :D
HappyGurl
04-02-2004, 19:17
Origineel gepost door Wild_Female
Ik weet het niet...je lijkt me gewoon een vreemd persoontje...or am i wrOng??? :D
:hihi:
Wild_Female
04-02-2004, 19:54
Misschien, toch beter dan een meeloper te zijn hé. Ik ben een full option marokkaan geen standaard.
Ik ben geen Meeloper... :)
En ik ben ook geen standaard Marokkaan... :D
Ik geef gewoon mijn mening over jou....Vrijheid van meningSuiting...
:p
En tja..dat ik jou maar een vreemd mannetje vind...is MIJN mening...en dat maakt mij geen meeloper...of een standaard marokkaan... :cool:
Oef...je teentjes zullen wel pijn doen...want je bent te snel op je teentjes gtrapt JONGEMAN :kwaad:
:zwaai:
Wild_Female
04-02-2004, 20:02
Nee ik had het over mij, ik zeg dat het beter is om anders te zijn dan een meeloper te zijn, klopt toch?
Ohw Sorry!! :)
Ja daar heb je wel helemaal gelijk in hoor!!
Ik zeg ook niet dat er iets mis mee is om een beetje vreemd te zijn dat zal je vast ook niet zijn hoor...ik ken je niet persoonlijk ;) ..jij geeft uiteindelijk in je topic's die je plaatst ook je mening...nix mis mee toch! ;)
Lady_moi
04-02-2004, 20:15
Da meende Gij Nie :haha:!!!
Ja ik vroeg me eigenlijk af wie van de mannen hier zich zou opofferen, zijn eigen belangen opzij wilt zetten om meerdere vrouwen te trouwen, aangezien de vrouwen in de meerderheid zijn moeten wij proberen verdelen, meerdere vrouwen te nemen. Dat is een zware opoffering voor ons maar ja het is voor een goed doel natuurlijk, iederen vrouw heeft recht op een man.
ouissam_girl
05-02-2004, 13:06
Nu doe je net als of dit in ons belang is. Weet je natuurlijk willen wij allemaal gelukkig zijn met een man en daar een leuk gezinnetje mee opbouwen! Sorry hoor maar het lijkt me echt sterk wanneer er dames zijn die er genoegen mee nemen dat hun mannetje nog een andere vrouw heeft! of meer... LIJKT ME ECHT ONMOGELIJK!!
Dus wil je aub niet doen als of het voor ons belang is!
ikrampje_87
05-02-2004, 16:51
de man moet zijn belangen opzij zetten om met meer vrouwen te kunnen trouwen?? ik denk dat de meeste mannen het alleen leuk zullen vinden als ze meerdere vrouwen hebben...
de vrouw is juist degene die HAAR belangen opzij moet zetten als haar man meerdere vrouwen wil hebben.. zij moet toch haar man gaan delen met anderen of niet??
er zullen ook meer problemen voor de man komen en voor het hele gezin.. er zal concurrentie zijn tussen de vrouwen.. ieder wil de meeste aandacht.. veel jaloezie.. en als je ook nog eens kinderen hebt bij de eerste vrouw vooral.. dan loop je een grote kans dat je kinderen zich van je zullen afkeren.. want jah die denken dan mijn vader heeft genoeg van ons.. hij wil een andere gezin enzo..
maar zelf vind ik als de vrouw er in meestemt dat het moet kunnen.. want het mag in de ISLAM.. mits de man evenveel aandacht aan zijn vrouwen geeft.. wat meestal niet lukt.. want de man heeft altijd 1 lievelingetje.. duss degene met wie hij het meest tijd doorbrengt en meer dingen voor haar doet enzovoort.. en dat zullen de meeste vrouwen niet accepteren...
in dat geval hoop ik dan voor de man dat hij vrouwen zal kiezen die met elkaar kunnen opschieten.. veel zullen nu denken.. neej dat kan niet.. maar dat kan wel..
er zijn veel vrouwen waarvan de man met meerder vrouwen tegelijk is getrouwd en die hen allemaal gelijk behandelt en dat de vrouwen nett als vriendinnen of zelfs zussen met elkaar omgaan..
maar meestal valt het heel erg tegen voor de man..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.