Bekijk originele versie : Waarom kijken Marokkaanse meisjes elkaar altijd zo fel aan
Salaam aleikom,
Ik heb gemerkt, dat Marokkaanse meiden, elkaar altijd zo vijandig/fel aankijken, heeft iemand anders dat ook opgemerkt of ben ik de enigste??
Ma3salama :zwaai:.
salam.
elke meisje zegt ik ben de best van meisjes ik ben mooi, maar is niet zo ik vind echt dome van, best meisje en goei kijkt
naar ze zelf kijkt niet naar ander maar oke dat was het.
groetjes van abde.
beslama
23102310
09-10-2002, 00:20
Origineel gepost door Hajar18
Salaam aleikom,
Ik heb gemerkt, dat Marokkaanse meiden, elkaar altijd zo vijandig/fel aankijken, heeft iemand anders dat ook opgemerkt of ben ik de enigste??
Ma3salama :zwaai:
Niet alleen Marokkaanse meiden... je hebt nou eemaal van die jaloerse kippen rondlopen... laat ze maar lekker kijken. Die meiden hebben geen zelfvertrouwen, vandaar...
mrs_jamila
09-10-2002, 00:21
Salaam aleikom,
Ja dat heb ik ook al gemerkt. Ongelooflijk hoe sommigen kunnen kijken...Als blikken konden doden............
23102310
09-10-2002, 00:25
Origineel gepost door mrs_jamila
Ja dat heb ik ook al gemerkt. Ongelooflijk hoe sommigen kunnen kijken...Als blikken konden doden............
zie het als een compliment... ze staren zo omdat ze zich minderwaardig voelen.. jij hebt iets wat zij niet hebben... laat ze lekker kijken..
mrs_jamila
09-10-2002, 00:46
Origineel gepost door 23102310
zie het als een compliment... ze staren zo omdat ze zich minderwaardig voelen.. jij hebt iets wat zij niet hebben... laat ze lekker kijken..
Hmm..das een goeie en misschien wel de waarheid, Maar op zo een moment dan voel ik me minderwaardig..Ik kan niet zo uit de hoogte kijken of fel terugkijken. Ik ga me daardoor onzeker voelen...
23102310
09-10-2002, 00:56
Origineel gepost door mrs_jamila
Hmm..das een goeie en misschien wel de waarheid, Maar op zo een moment dan voel ik me minderwaardig..Ik kan niet zo uit de hoogte kijken of fel terugkijken. Ik ga me daardoor onzeker voelen...
Hoi Jamila,
Moet je niet doen schat... kijk ze gewoon niet aan, laat ze lekker over je roddelen wat ze ook doen... Zij kijken naar jouw met een slecht oog..
Ik maak het ook vaak mee, en gun ze niet mijn aandacht.. moet je ook niet doen..
Minderwaardig moet je je nooit voelen.. want zij kijken naar jou, en zijn jaloers dat jij iets hebt wat zij nooit kunnen krijgen...
Geef je aandacht niet aan hun, want dat willen ze... doe alsof je ze niet ziet, en dan worden ze gek...
greeneyed
09-10-2002, 10:03
Je hebt inderdaad gelijk.Ze kijken je aan met zo'n vieze blik dat je denkt van : "hallo wat is jou probleem, niet blij met je eigen uiterlijk?".
Ik bedoel let niet op hun dat is alleen tijdverspilling.Hou je liever bezig met belangerijke dingen in het leven.
Maar k begrijp best dat je het vervelend vindt, hoor!Vind k ook en zoveel andere meisjes.
Cold_As_Ice
10-10-2002, 12:21
Salaam aleikom,
Ik ben het helemaal MET JE EENS!!!!Als of je ze wat aangedaan hebt t*foe ;)
dat vind ik ook waarom wij zijn allemaal gods kinderen weet je
Dat lijkt maar zo! Ze bewonderen elkaar dat is uit onderzoek gebleken.
groetjes ibouwen :zwaai:
redouan106
11-10-2002, 14:06
Misschien heeft het iets met Jaloezie te maken.
Asalaam broeder!
Ik geef je groot gelijk op dat gebied helaas is het zo dat wij vruowen eerder jaloers zijn dan mannen. Waarom dat zo is kan ik niet verklaren. Het is ook zo dat we meer over elkaar roddelen en uitlachen als ja bv iets raars aan hebt, maar je moet wel weten dat het al heel lang zo is , sinds de tijd van Adam(heb ik ergens gelezen). Mischien zit de sajtan ons te veel achterna. Gelukkig valt het in mijn vriendinnengroep wel mee als ik van die hele rare verhalen hoor, zoals shoa als je begrijpt waat ik bedoel. ik kan het namelijk niet in het nederlands schrijven, want het is een marrokaans woord.
Asalaam!!
redouan106
11-10-2002, 14:38
Origineel gepost door fontein
Asalaam broeder!
Ik geef je groot gelijk op dat gebied helaas is het zo dat wij vruowen eerder jaloers zijn dan mannen. Waarom dat zo is kan ik niet verklaren. Het is ook zo dat we meer over elkaar roddelen en uitlachen als ja bv iets raars aan hebt, maar je moet wel weten dat het al heel lang zo is , sinds de tijd van Adam(heb ik ergens gelezen). Mischien zit de sajtan ons te veel achterna. Gelukkig valt het in mijn vriendinnengroep wel mee als ik van die hele rare verhalen hoor, zoals shoa als je begrijpt waat ik bedoel. ik kan het namelijk niet in het nederlands schrijven, want het is een marrokaans woord.
Asalaam!!
Maar wat ik wel weer zie , is dat de slimmere meisjes zich niet zo gedragen.
23102310
13-10-2002, 01:46
Ik heb ook gemerkt dat er meiden zijn die niet met een slechte oog naar je kijken.. die komen meestal naar me toe en geven een compliment bijvoorbeeld. dat zijn dus van die meiden die naar je kijken maar niet vol haat..
Er zijn nou eenmaal meiden die geen zelfvertrouwen hebben, en dus zichzelf proberen te beschermen door andere vrouwen te verlagen.. Die meiden hebben niet door dat zulk soort gedrag niet aantrekkelijk is.. maar dat is hun probleem.. wij lachen ze uit en zij beseffen het niet..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.