Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : werk in meknes

Pagina's : [1] 2

jamilaz
14-09-2008, 14:03

Weet iemand of er ook Nederlandse bedrijven in Meknes gevestigd zijn?

teteuania_17
14-09-2008, 22:35
Callcenter?

jamilaz
14-09-2008, 22:45
Callcenter? Welke callcenter?

teteuania_17
14-09-2008, 22:51
Woon je zelf in Marokko,maar volgens mij was dat in Fes.

jamilaz
14-09-2008, 22:57

Ik woon in Marokko. Er is wel een callcenter in Fes, maar dat is toch wel wat teveel om daar elke dag naartoe te reizen.

teteuania_17
14-09-2008, 23:03
Oh ik d8 dat het buursteden waren Sorry hihih anders moet je wat in Fes gaan huren...Woon je daar alleen als ik vragen mag

jamilaz
14-09-2008, 23:10
meknes ligt ongeveer 60 km van fes vandaan. Maar goed je weet dat het vervoer hier in marokko niet zo geweldig is, tenzij je een eigen auto hebt. Ik ben hier getrouwd en heb 2 kinderen. Maar het leek me wel wat om weer eens wat te doen.

teteuania_17
14-09-2008, 23:20
Oh oke dat wist ik niet ben niet zo goed in Aardeskunde :hihi: En hoe bevalt Marokko jou als ik vragen mag :D Jaah is indd leuk om iets te gaan doen

jamilaz
14-09-2008, 23:44
Het bevalt me hier prima, ondanks de achterstand. Maar als je hier een goed inkomen hebt kun je hier goed leven.

teteuania_17
14-09-2008, 23:51
Oh okee ik wil mischien naar Marokko komen voor een jaar of zo Raad je het me aan of af En over welke achterstand heb je het?

jamilaz
15-09-2008, 00:00
Marokko is natuurlijk niet Nederland in wat betreft de sociale dienstverlening, zorg etc. Maar aan de andere kant is het ondanks dit alles gewoon heerlijk leven hier. Lekker klimaat. Het gevoel dat je gewoon thuis bent en jezelf kunt zijn. Ik raad het je zeker aan, zeker als je hier een goed inkomen zult hebben.

moessi
15-09-2008, 03:53
Weet iemand of er ook Nederlandse bedrijven in Meknes gevestigd zijn? ik las laatst iets over fes ..callcenter dacht ik .! waarom begin je niet iets voor jezelf ;) (Webwinkel) je kan alle kanten op kom trouwens ook uit meknes !

JesM
15-09-2008, 10:39
Er zijn geen NLse bedrijven in Meknes. Op www.ambassadepaysbasrabat.org vind je een lijst met alle NLse bedrijven die in Marokko gevestigd zijn. Mijn ervaring is dat je in Marokko het best iets voor jezelf kunt beginnen. Een baan in loondienst levert helaas niet veel op.....

jamilaz
15-09-2008, 13:48
ik las laatst iets over fes ..callcenter dacht ik .! waarom begin je niet iets voor jezelf ;) (Webwinkel) je kan alle kanten op kom trouwens ook uit meknes ! Aangenaam plaatsgenoot. Weet je wat het is, ik wil gewoon iets doen waarbij ik niet teveel van mezelf hoef te geven. Ik wil gewoon thuis kunnen komen en het werk achter me kunnen laten. Me thuis kunnen richten op mijn man en kinderen, die hebben natuurlijk ook alle aandacht nodig. En aangezien mijn arabisch niet echt geweldig is wordt het wat lastiger voor mij om hier iets bij een arabisch bedrijf te beginnen, vandaar dat ik op zoek ben naar iets Nederlands hier. Zoiets als het callcenter in fes lijkt me wel wat, je hoeft daar geen arabisch voor te kunnen spreken. Helaas heb je zoiets niet in Meknes.

moessi
16-09-2008, 13:19

Aangenaam plaatsgenoot. Weet je wat het is, ik wil gewoon iets doen waarbij ik niet teveel van mezelf hoef te geven. Ik wil gewoon thuis kunnen komen en het werk achter me kunnen laten. Me thuis kunnen richten op mijn man en kinderen, die hebben natuurlijk ook alle aandacht nodig. En aangezien mijn arabisch niet echt geweldig is wordt het wat lastiger voor mij om hier iets bij een arabisch bedrijf te beginnen, vandaar dat ik op zoek ben naar iets Nederlands hier. Zoiets als het callcenter in fes lijkt me wel wat, je hoeft daar geen arabisch voor te kunnen spreken. Helaas heb je zoiets niet in Meknes. ik had hele goede ! (onderneming) in gedachten... cursus materiaal Nederlands/Duits/Frans/spaans voor in marokko ( boeken.cd's Dvd'sn enzv..) soort mektaba ,maar dan in garage ofso opslag ! alleen gaat dat helaas niet meer ..! Examen inburgering nederland in marokko is afgeschaft had ik begrepen !

Pagina's : [1] 2