Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat kan ik hiermee??

Pagina's : [1] 2 3

KI_kracht
08-10-2002, 21:09

ik voelde mezelf gaan. ik wilde daar niet komen, maar ik ben daar toch beland. ik ben op een plaats beland die ik nooit heb gezien. tussen mensen. maar zoveel mensen heb ik nog nooit gezien. zoveel mensen terwijl niemand de ander kent, zoveel mensen terwijl niemand de ander aanspreekt, zoveel mensen die op hetzelfde zitten te wachten. tussen al deze mensen stond ik. en ik stond ook te wachten. ik volgde een groep mensen. geen kleine groep maar een hele grote groep. een groep waar de vrouwen in de meerderheid waren. we liepen richting een diep graf. ik kon een deur zien, en ik kon ook voelen dat daar iets heel aantrekkelijks zat. maar wij liepen richting een graf en achter die graf zat een deur en daar zat er iets gruwlijks achter. ik stond daar tussen zoveel mensen in een graf wachtend op iets wat ik niet ken. en opeens kwam een engel tevoorschijn. het was een ze het was een vrouwlijke engel. ze vertelde ons wat we verkeerds hebben gedaan en dat onze straf de hel zal zijn. iedereen heeft toegegeven. ik zelf ook. ik heb toegegeven dat ik heel wat verkeerds heb gedaan en dat ik het verdien de hel in te gaan. ik zag ze gaan. al die mensen liepen richting de hel. ik was aan de beurt om de hel in te gaan. maar opeens was ik boven. ik kon die mensen nog zien die de hel ingingen. maar ik zelf was uit de graf. en tegenover mij stond ze die mij heeft verteld wat ik allemaal heb gedaan op aarde. zij hield me vast bij mijn arm en zei dat ik mee moest gaan. we liepen richting de deur die ik als eerst zag en waar ik naar verlangde. alleen zag ik nu meerdere deuren. ik kon zien dat iedereen nog achter was en dat iedereen nog te wachten stond. de deuren ging voor mij open ik kon samen met haar naar binnen gaan. dit is iets wat ik gedroomd heb. wat moet hiermee??????????????

mrs_jamila
08-10-2002, 21:38
Ja wat je ermee kan dat weet ik ook niet. Maar het kan zoveeel betekenen...misschien een waarschuwing??

KI_kracht
08-10-2002, 22:01
ik las hier af en toe dat mensen zo'n een boek hebben die de dromen uitlegt. weet iemand hier iets van??????

Kais
08-10-2002, 22:43
Dit betekent dat jij een slechte mens bent. NAUGHTY NAUGHTY !!! Jij bent een walgelijke slecht mens, en je moet snel veranderen anders ga je branden...............en ZWAAR ook. Dus je krijgt nu nog de kans. Dat betekende die droom..............................verander voordat het te laat is. Succes, Groetjes,,,,,je goede vriend Kais ;)

mrs_jamila
08-10-2002, 23:58

Origineel gepost door Kais Dit betekent dat jij een slechte mens bent. NAUGHTY NAUGHTY !!! Jij bent een walgelijke slecht mens, en je moet snel veranderen anders ga je branden...............en ZWAAR ook. Dus je krijgt nu nog de kans. Dat betekende die droom..............................verander voordat het te laat is. Succes, Groetjes,,,,,je goede vriend Kais ;) Of je maakt een grapje of je bent net iets te ver gegaan!!!! :kwaad:

tharifith
09-10-2002, 00:18
Hoi KI kracht Bij de islamitische winkel kun je een boekje kopen waarin heel veel dromen staan uitgelegd mischien dat jou droom er ook bij staat je hebt een winkel bij de vierambachtstraat in rotterdam daar kun je allerlei soorten boeken kopen over de islam ik hoop dat je hiermee verder komt veel succes liefs, tharifith

KI_kracht
09-10-2002, 20:06
Origineel gepost door mrs_jamila Of je maakt een grapje of je bent net iets te ver gegaan!!!! :kwaad: kais is een goed mens die nooit te ver gaat. een goede vriend. en hij heeft gelijk. ik ben slecht ik voel me slecht. ik probeer goed te zijn. maar er moet nog heel wat gebeuren voordat ik niet meer slecht ben. en ik zeg niet dat ik dan goed ben. maar dat ik niet meer slecht ben. en hoop dat allah mij en elke moslim zal vergeven. :( :(

KI_kracht
09-10-2002, 20:21
Origineel gepost door tharifith Hoi KI kracht Bij de islamitische winkel kun je een boekje kopen waarin heel veel dromen staan uitgelegd mischien dat jou droom er ook bij staat je hebt een winkel bij de vierambachtstraat in rotterdam daar kun je allerlei soorten boeken kopen over de islam ik hoop dat je hiermee verder komt veel succes liefs, tharifith bedankt voor je tip alleen woon ik niet in rotterdam maar in amsterdam, maar in amsterdam zijn ook genoeg van die boekhandels. dus dan zoek ik daar en nogmaals dank je.

laboudanda
09-10-2002, 22:53
Origineel gepost door KI_kracht ik voelde mezelf gaan. ik wilde daar niet komen, maar ik ben daar toch beland. ik ben op een plaats beland die ik nooit heb gezien. tussen mensen. maar zoveel mensen heb ik nog nooit gezien. zoveel mensen terwijl niemand de ander kent, zoveel mensen terwijl niemand de ander aanspreekt, zoveel mensen die op hetzelfde zitten te wachten. tussen al deze mensen stond ik. en ik stond ook te wachten. ik volgde een groep mensen. geen kleine groep maar een hele grote groep. een groep waar de vrouwen in de meerderheid waren. we liepen richting een diep graf. ik kon een deur zien, en ik kon ook voelen dat daar iets heel aantrekkelijks zat. maar wij liepen richting een graf en achter die graf zat een deur en daar zat er iets gruwlijks achter. ik stond daar tussen zoveel mensen in een graf wachtend op iets wat ik niet ken. en opeens kwam een engel tevoorschijn. het was een ze het was een vrouwlijke engel. ze vertelde ons wat we verkeerds hebben gedaan en dat onze straf de hel zal zijn. iedereen heeft toegegeven. ik zelf ook. ik heb toegegeven dat ik heel wat verkeerds heb gedaan en dat ik het verdien de hel in te gaan. ik zag ze gaan. al die mensen liepen richting de hel. ik was aan de beurt om de hel in te gaan. maar opeens was ik boven. ik kon die mensen nog zien die de hel ingingen. maar ik zelf was uit de graf. en tegenover mij stond ze die mij heeft verteld wat ik allemaal heb gedaan op aarde. zij hield me vast bij mijn arm en zei dat ik mee moest gaan. we liepen richting de deur die ik als eerst zag en waar ik naar verlangde. alleen zag ik nu meerdere deuren. ik kon zien dat iedereen nog achter was en dat iedereen nog te wachten stond. de deuren ging voor mij open ik kon samen met haar naar binnen gaan. dit is iets wat ik gedroomd heb. wat moet hiermee?????????????? Dat betekend dat je EXTRA BONUS punten moet gaan maken met onder anderen: Veel Bidden Vasten Geld geven aan armen (geen uitkering personen) Geen Disco Geen alcohol Geen Gerook Niet op straat uithangen(maar dat doe je toch al) Wel Pizza Wel friet speciaal met satesaus en extra uitjes Wel Gameboy en ander spel consoles spelen Ook moet je gewoon eerlijk GELD verdienen: Dus geen neppe ziektewetjes aanmaken of uitkeringen net zoals 36% van de marokkaanse bevolking..neen..sorry de nederlanders gaan het steeds slimmer aanpakken en schoppen die 36% aan het WERK!

mrs_jamila
10-10-2002, 16:56
Origineel gepost door KI_kracht kais is een goed mens die nooit te ver gaat. een goede vriend. en hij heeft gelijk. ik ben slecht ik voel me slecht. ik probeer goed te zijn. maar er moet nog heel wat gebeuren voordat ik niet meer slecht ben. en ik zeg niet dat ik dan goed ben. maar dat ik niet meer slecht ben. en hoop dat allah mij en elke moslim zal vergeven. :( :( Jeetje...zo slecht kan je toch niet zijn?? Allah is vergevingsgezind....zolang je maar echt berouw toont en dat kan ik zeker aan je merken. Het is al knap dat je het doorhebt dat je slechte dingen doet en dit wil veranderen, veel mensen denken er niet eens over na. De indruk die ik van jou kreeg toen ik je ff heb gesproken..was dat je heel rustig overkomt en dat je geeft om je medemens. En dat is een goede eigenschap voor een moslimjongen. Insha allah zal Allah jou en ons vergeven van onze zonden. Moge Allah ons behoede van het kwade....ameen Groetjes

Muslimah
10-10-2002, 18:28
Ja ik denk ook dat het een waarschuwing is. Je doet waarschijnlijk veel fout en nu krijg je de kans om beter te leven zodat je niet in die verschikkelijke plaats terecht komt.

laboudanda
10-10-2002, 19:19
Jah ....en wat zei die man met rooie baard tegen jou dan ?..... WAAAAAAT?....hij wilde jou blauwe fietsje lenen? Wat zei jij toen dan? Je liet m ervandoor gaan met jou SPLIK SPLINTER NIEUWE BLAUWE FIETSJE?? Het is niet waar he... Ow ..het is dus waar... Ok.... ENJOY YOUR MEAL... of ik nog wat frietjes wil gaan bakken voor jou? hmmm...morgen misschien? ok tot morgen he... BUH BYE!!

mrs_jamila
10-10-2002, 19:26
Origineel gepost door laboudanda Jah ....en wat zei die man met rooie baard tegen jou dan ?..... WAAAAAAT?....hij wilde jou blauwe fietsje lenen? Wat zei jij toen dan? Je liet m ervandoor gaan met jou SPLIK SPLINTER NIEUWE BLAUWE FIETSJE?? Het is niet waar he... Ow ..het is dus waar... Ok.... ENJOY YOUR MEAL... of ik nog wat frietjes wil gaan bakken voor jou? hmmm...morgen misschien? ok tot morgen he... BUH BYE!! En waar slaat dat nou weer op?? :kwaad: Wat heb jij heey??? Iedere keer als er een serieuze topic wordt geplaatst dan maak je toch van die zieke opmerkingen. Gedraag je a.u.b ff normaal, wil je??

laboudanda
10-10-2002, 19:29
Uhm....dit was een WAAR gebeurd verhaal MISS SERIEUS! Hey en doet die DIKKOP van een smiley weg wil je?

mrs_jamila
10-10-2002, 19:30

Origineel gepost door laboudanda Uhm....dit was een WAAR gebeurd verhaal MISS SERIEUS! Hey en doet die DIKKOP van een smiley weg wil je? ja zal wel....en over die smiley weghalen...NIET VOOR JOU!!!!

Pagina's : [1] 2 3