Bekijk originele versie : britney spears - toxic ?
meestal vind ik britney spears echt niets!! maar die nieuwe nr van haar vind ik echt wel lekker klinken..wat vinden jullie?
VersaceGirl
03-02-2004, 21:47
britney is goed safi!
al_hamka
03-02-2004, 22:03
:confused: domme clip en dom liedje :confused: en domme Britney :confused: :D
01LaHbIbAh09
04-02-2004, 19:59
Niks aan Britney!!! :ego: Ik vindt Nawal El Zoughbi Beter!!! :D
Mariampjee
05-02-2004, 00:11
Fadel shaker is het best! ;)
maghrebgirl20
05-02-2004, 10:33
die plaat is echt wel goed :goedzo:
deze is wel okeej....maar is ze naakt in die clip of niet? want sommige zeggen van wel en sommige zeggen van niet.
al_hamka
05-02-2004, 22:10
Nee volgens mij niet... het is gewoon een pak in de kleur van haar huid met glitters.... I guess....
maghrebgirl20
05-02-2004, 23:41
volgens mij is het een pak......... maar waarom maakt ze zo'n clip? wil ze de wereld nou laten zien dat ze volwassen is, en niet meer het onschuldige meisje? :maf:
VersaceGirl
13-02-2004, 16:30
Origineel gepost door maghrebgirl20
volgens mij is het een pak......... maar waarom maakt ze zo'n clip? wil ze de wereld nou laten zien dat ze volwassen is, en niet meer het onschuldige meisje? :maf:
wat doet dat er nou toe????????????? hoef jij je toch niet druk om te maken, als het nummer maar goed is :zwaai:
Nee Amr Diab is beter. :D
de vraag krijg een hele andere wending. ik vraag wat jullie van het liedje zelf vinden niet van britney of haar clip. ik bedoel als je dat liedje nou eens op de radio zou horen zou je dan bewijs van spreken de radio op een andere zender zetten?
king_of_asilah
14-02-2004, 12:43
Origineel gepost door Damelza
meestal vind ik britney spears echt niets!! maar die nieuwe nr van haar vind ik echt wel lekker klinken..wat vinden jullie?
Heye ,... volgens mij ken ik jou ergens van :confused:
Waar heb jij uitgehangen?-----> zie Pm
Origineel gepost door king_of_asilah
Heye ,... volgens mij ken ik jou ergens van :confused:
Waar heb jij uitgehangen?-----> zie Pm
heeey, dat is een tijdje geleden he maar ik ken jou ook :zwaai:
king_of_asilah
14-02-2004, 20:29
Origineel gepost door Damelza
heeey, dat is een tijdje geleden he maar ik ken jou ook :zwaai:
Waar HanG jij uit dan? heb je me geblokt ofzo?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.