Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokaanse Lesbische Meisjes!!!!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4

sweetsorya
03-02-2004, 14:57

WAT VINDEN JULLIE JONGENS VAN MAROKAANSE LESBISCHE MEISJES? :confused: niet dat ik er zelf 1 ben maar ik hoor jullie jongens altijd slecht praten over marokaanse homo's maar tegenwoordig ken ik heel wat marokaanse meiden die lesbo zijn wat vinden jullie daar van. terwijl meer dan 50% procent een trio met twee meisjes wil en meestal zeggen ze erbij het liefst marokaans ? :confused: graag jullie reactie :confused: :confused: :confused:

durex
03-02-2004, 14:59
ik ken 3 paar lesbische meisjes. zijn net mensen

Miss_wild
03-02-2004, 14:59
tfoe op alle lesbo's en homo's verder heb ik geen commentaar meer toe te voegen en om eerlijk te zijn vind ik homo's erger ik weet niet waarom!

sweetsorya
03-02-2004, 15:01
Origineel gepost door durex ik ken 3 paar lesbische meisjes. zijn net mensen ja maar wat vind jij daar van jij wou toch ook weten of andere jongens met droog n.euke klaar kwamen ewa dit is mijn vraag ben.

durex
03-02-2004, 15:07

Origineel gepost door sweetsorya ja maar wat vind jij daar van jij wou toch ook weten of andere jongens met droog n.euke klaar kwamen ewa dit is mijn vraag ben. oké oké rustig maar. ik antwoord wel . heel makkelijk . als een vrouw zich niet fijn voelt bij een man maar wel bij een vrouw dan moet ze een vrouw nemen . makkelijker gezegd dan gedaan in onze cultuur . en over dat trio gebeuren .. --> :D

3afrieta
03-02-2004, 15:13
IK GA OOK LESBIES WORDEN WANT DE MANNEN VAN TEGENWOORDIG ZIJN TOCH GEEN MANNEN :stout: :D

mi_lou_da82
Origineel gepost door sweetsorya WAT VINDEN JULLIE JONGENS VAN MAROKAANSE LESBISCHE MEISJES? :confused: niet dat ik er zelf 1 ben maar ik hoor jullie jongens altijd slecht praten over marokaanse homo's maar tegenwoordig ken ik heel wat marokaanse meiden die lesbo zijn wat vinden jullie daar van. terwijl meer dan 50% procent een trio met twee meisjes wil en meestal zeggen ze erbij het liefst marokaans ? :confused: graag jullie reactie :confused: :confused: :confused: Ik vind dat ze vooral hun eigen gevoelens moeten volgen, als je lesbi ben kan je dat denk ik niet onderdrukken. Trouwens als je een trio doet betekent echt niet dat die meisjes lesbi zijn misschien doen ze her alleen maar om die jongen teplezieren :o :zwaai:

bnitouzineman
ik vind dat het gewoon niet kan homo's en Lesbo's. en als marokkaans zijnde is dat een schande

durex
03-02-2004, 15:24
Origineel gepost door 3afrieta IK GA OOK LESBIES WORDEN WANT DE MANNEN VAN TEGENWOORDIG ZIJN TOCH GEEN MANNEN :stout: :D dat neem je terug :kwaad: ik eplieer niet en draag gen make up ja :kwaad:

bnitouzineman
03-02-2004, 15:39
Origineel gepost door 3afrieta IK GA OOK LESBIES WORDEN WANT DE MANNEN VAN TEGENWOORDIG ZIJN TOCH GEEN MANNEN :stout: :D wat je daar zegt klopt niet misschien de mannen die jij kent.....

3afrieta
03-02-2004, 15:44
Origineel gepost door durex dat neem je terug :kwaad: ik eplieer niet en draag gen make up ja :kwaad: Origineel gepost door bnitouzineman wat je daar zegt klopt niet misschien de mannen die jij kent..... ZO DAT DUURDE FF VOORDAT JULLIE HEBBEN GEREAGEERD :D

bnitouzineman
03-02-2004, 15:50
omdat ik het ook net lees maar wordt jij dan maar lekker lesbo

moheida
03-02-2004, 15:55
Origineel gepost door bnitouzineman ik vind dat het gewoon niet kan homo's en Lesbo's. en als marokkaans zijnde is dat een schande yep vind ik ook ;) beslemma :zwaai:

MrEsco
03-02-2004, 15:55
deze topic ruikt verdacht naar Pubers... MrEsco

durex
03-02-2004, 15:57

Origineel gepost door Zeeparel Hahahahahahahaha ook niet in het weekend/ doe maar lekker los doe maar lekker bos want het is weekend giegiedie nee alleen .. laat maar nuf said :D

Pagina's : [1] 2 3 4