Bekijk originele versie : Ik weet niet wat ik hiermee ........
Rtelamartil
14-09-2008, 03:04
Assalaam oe alaikoem broeders en zusters,
Ik kan al een paar weken niet slapen omdat mijn beste vriendin zo verkeerd bezig is en ik niet weet hoe ik haar moet stoppen.
Ik ken haar al mijn hele leven lang. Ze was een verlegen, slimme en goede moslima.
Toen ze twintig was trouwde ze met de ergste man die je maar kunt voostellen. Hij dronk en sloeg haar en ging vreemd. Ze bleef bidden en gaf haar geloof niet op integendeel het werd alleen maar sterker!
Uiteindelijk is zij toch van hem gescheiden. Het leven lachte haar toe het ging goed met haar. Toen ontmoette ze een jongen waar ze stapelgek op werd. Daar heeft zij 3 jaar lang contact mee gehad hij behandelde haar slecht hij ging ook vreemd. Ze lijdde er zo onder dat ze in het ziekenhuis kwam te liggen.
Toen knapte iets in haar. Ze ging niet meer naar de moskee, ze stopte met bidden omdat ze dacht dat het haar toch niet hielp.
En nu hoor ik van mensen die haar gezien hebben dat ze uitgaat, drinkt rookt en alles doet wat Allah heeft verboden. Ze heeft meerdere keren geprobeerd zelfmoord te plegen, en elke keer als ze dan in het ziekenhuis lag zat ik bij haar. Ook al zei ze dat ze mij niet wilde zien. Want ik houd gewoon van haar het is net me zus en die geef je niet op!
Ik heb zo vaak met haar gepraat om haar weer te leiden naar het pad en haar famillie ook maar ze lijkt losgeslagen en zichzelf de vernieling in te helpen!
Ze heeft vaak tegen mij gezegd dat ze spijt heeft daarna en dat het lijkt alsof ze daarna wakker wordt en dan denkt was ik dat echt?? Hoe kon ik dat nou doen maar ze blijft het doen!
HOE KAN IK MIJN VRIENDIN HELPEN??? IK ZIT MET MIJN HANDEN IN MIJN HAAR!
Alleen serieuze reacties graag!
Thanx!
C_warrior
14-09-2008, 03:32
misschien moet je met haar vechten.
verwijs haar misschien naar een imaam.
changedMan888
14-09-2008, 12:39
doe veel dua voor haar da ze trg op zich herpakt en laat haar duidelijk wete wat je er van vindt. ge moet soms hard en direct zijn tege je vrienden.
DiepOngelukkig
14-09-2008, 12:42
Assalaam oe alaikoem broeders en zusters,
Ik kan al een paar weken niet slapen omdat mijn beste vriendin zo verkeerd bezig is en ik niet weet hoe ik haar moet stoppen.
Ik ken haar al mijn hele leven lang. Ze was een verlegen, slimme en goede moslima.
Toen ze twintig was trouwde ze met de ergste man die je maar kunt voostellen. Hij dronk en sloeg haar en ging vreemd. Ze bleef bidden en gaf haar geloof niet op integendeel het werd alleen maar sterker!
Uiteindelijk is zij toch van hem gescheiden. Het leven lachte haar toe het ging goed met haar. Toen ontmoette ze een jongen waar ze stapelgek op werd. Daar heeft zij 3 jaar lang contact mee gehad hij behandelde haar slecht hij ging ook vreemd. Ze lijdde er zo onder dat ze in het ziekenhuis kwam te liggen.
Toen knapte iets in haar. Ze ging niet meer naar de moskee, ze stopte met bidden omdat ze dacht dat het haar toch niet hielp.
En nu hoor ik van mensen die haar gezien hebben dat ze uitgaat, drinkt rookt en alles doet wat Allah heeft verboden. Ze heeft meerdere keren geprobeerd zelfmoord te plegen, en elke keer als ze dan in het ziekenhuis lag zat ik bij haar. Ook al zei ze dat ze mij niet wilde zien. Want ik houd gewoon van haar het is net me zus en die geef je niet op!
Ik heb zo vaak met haar gepraat om haar weer te leiden naar het pad en haar famillie ook maar ze lijkt losgeslagen en zichzelf de vernieling in te helpen!
Ze heeft vaak tegen mij gezegd dat ze spijt heeft daarna en dat het lijkt alsof ze daarna wakker wordt en dan denkt was ik dat echt?? Hoe kon ik dat nou doen maar ze blijft het doen!
HOE KAN IK MIJN VRIENDIN HELPEN??? IK ZIT MET MIJN HANDEN IN MIJN HAAR!
Alleen serieuze reacties graag!
Thanx!
Wat je slim en goed noemt.
Wat je slim en goed noemt.
Ze vroeg duidelijk serieuze reacties en dan kom jij hiermee. Met je zedelijke sexy avatar..
Klinkt misschien hard maar je kan haar echt niet helpen. Zolang zij niet inziet dat het slecht met haar gaat zal ze GEEN hulp aannemen.
crazysexy
14-09-2008, 14:15
Heftig zeg!
Ze heeft het vertrouwen verloren in haar schepper!
Jij bent een GOEDE vriendin :goedzo: geef haar niet op.
Er zijn al wat adviezen gegeven hier onder andere van een imam, dat wilde ik ook voorstellen .
Belangrijk is dat ze de juiste pad weer terug vind en alles wat Allah (swt) verboden heeft vermijd.
Ze heeft sturing nodig dat is duidelijk.
We zitten nu in de mooiste maand van het jaar ramadan ik weet niet of ze nu ook bid maar neem haar mee naar de moskee, bidden saamhorigheid
Heel veel succes en geef haar niet op insah Allah ziet ze in dat ze verkeerd bezig is
:kus:
DiepOngelukkig
14-09-2008, 15:10
Ze vroeg duidelijk serieuze reacties en dan kom jij hiermee. Met je zedelijke sexy avatar..
Mijn reactie was ook serieus. Hoe kan een slim meisje zo blind zijn en in zee gaan met een man die losse handjes heeft en een vreemdganger is?
En hoe kan een goede moslima van de 1 op de andere dag zo veranderen?
Weet een goede moslima dan niet dat dat alles van Allah swt komt en dat alles een beproeving is?
Zo een slimme goede moslima was ze dus niet.
Manal_Taker3ast
14-09-2008, 15:13
Mijn reactie was ook serieus. Hoe kan een slim meisje zo blind zijn en in zee gaan met een man die losse handjes heeft en een vreemdganger is?
En hoe kan een goede moslima van de 1 op de andere dag zo veranderen?
Weet een goede moslima dan niet dat dat alles van Allah swt komt en dat alles een beproeving is?
Zo een slimme goede moslima was ze dus niet.
Ik begrijp niet dat mensen zo kunnen praten, terwijl ze niet weten wat hen te wachten staat! :jammer:
DiepOngelukkig
14-09-2008, 15:17
Ik begrijp niet dat mensen zo kunnen praten, terwijl ze niet weten wat hen te wachten staat! :jammer:
Je hebt lelijke wimpers. ze zijn TE dun en TE lang.
112233moh
14-09-2008, 15:26
moet jij nodig zeggen, bij jou kun je ze vlechten:lol:
Manal_Taker3ast
14-09-2008, 15:26
Haha ruik ik nou jaloezie? Ik ben er trots op, Alhamdoelilah :)
DiepOngelukkig
14-09-2008, 15:27
:rolleyes:
Manal_Taker3ast
14-09-2008, 15:27
Ze is diepongelukkig, dan kan ze rare uitspraken doen.. :maf:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.