Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verliefd op PALESTIJN

Nadah
03-02-2004, 13:00

HELP ik ben hopeloos verliefd op een palestijn ik HEB zoveel pijn in mijn hartje . Ik kan het niet meer verdragen ik ben mezelf niet in zijn bijzijn ik gedraag me raar en doe dom ik ben helemaal weg van hem aaaaaaaaaahwilie waarom moet ik dit mee maken ik ben nooit verliefd geweest maar ik voel vlinders in mijn buik ( voor het eerst) wat moet ik in godsnaam doen ya allah ya rabb help mij ik wil hem vergeten maar dat kan niet dat lukt me niet ik heb geen honger en geen slaap soms kijkt ie me aan en lacht en praat tegen mij ow god ik heb het gevoel dat ie met mijn hartje speelt. :confused: IK HAAT HEM :kwaad: waarom ben ik verliefd :(

Hesnae
03-02-2004, 13:14
Meid! Leuk voor je! Palestijn..dus ik denk Moslim. So...what's the problem? Wees gelukkig en geniet ervan. En nu maar hopen dat het wederzijds is. ;)

Darine_Chamalia
03-02-2004, 13:16
Hmmmmm, woont hij toevallig in de Jordaan (Amsterdam)? Darine

zekzek
03-02-2004, 13:27
'ga gewoon naar hem toe en zeg het tegen hem... Nee heb je en ja kun je krijgen.

mouna18
03-02-2004, 14:09

Hij is moslim???? Ja , waar wacht je dan nog op. Nee, oeijjj wordt moeilijk

RitaMaria
03-02-2004, 14:14
Origineel gepost door Nadah HELP ik ben hopeloos verliefd op een palestijn ik HEB zoveel pijn in mijn hartje . Ik kan het niet meer verdragen ik ben mezelf niet in zijn bijzijn ik gedraag me raar en doe dom ik ben helemaal weg van hem aaaaaaaaaahwilie waarom moet ik dit mee maken ik ben nooit verliefd geweest maar ik voel vlinders in mijn buik ( voor het eerst) wat moet ik in godsnaam doen ya allah ya rabb help mij ik wil hem vergeten maar dat kan niet dat lukt me niet ik heb geen honger en geen slaap soms kijkt ie me aan en lacht en praat tegen mij ow god ik heb het gevoel dat ie met mijn hartje speelt. :confused: IK HAAT HEM :kwaad: waarom ben ik verliefd :( Oh..wat lief.. :Iluvu: :verliefd: Ik zou zeggen..go for it girl .. :D

Nadah
05-03-2004, 23:42
hij is een leugenaar

habiba_riffa
05-03-2004, 23:52
Origineel gepost door Nadah hij is een leugenaar Een advies: FORGET HIM. :zwaai:

d0c25
06-03-2004, 00:29
wie is een leugenaar ?

Mocro4eva
06-03-2004, 00:45
Origineel gepost door Nadah HELP ik ben hopeloos verliefd op een palestijn ik HEB zoveel pijn in mijn hartje . Ik kan het niet meer verdragen ik ben mezelf niet in zijn bijzijn ik gedraag me raar en doe dom ik ben helemaal weg van hem aaaaaaaaaahwilie waarom moet ik dit mee maken ik ben nooit verliefd geweest maar ik voel vlinders in mijn buik ( voor het eerst) wat moet ik in godsnaam doen ya allah ya rabb help mij ik wil hem vergeten maar dat kan niet dat lukt me niet ik heb geen honger en geen slaap soms kijkt ie me aan en lacht en praat tegen mij ow god ik heb het gevoel dat ie met mijn hartje speelt. :confused: IK HAAT HEM :kwaad: waarom ben ik verliefd :( Na een tijdje gaat het vast over. Geen domme dingen doen en praat er over met een vriendin ofzo.

Mesgoot
06-03-2004, 04:36
Origineel gepost door SahafFan trouw, alleen hou er rekening mee dat je kinderen zichzelf later opblazen :lol:

NadIa84LovesFo
06-03-2004, 08:01
Origineel gepost door Nadah hij is een leugenaar is die palestijn een leugenaar? ofwa :confused: