Bekijk originele versie : Acht jaar cel en tbs in zaak René Steegmans(Khalid L)
Jamal_fes
02-02-2004, 19:51
Uitgegeven: 2 februari 2004 12:30
DEN BOSCH - Het gerechtshof in Den Bosch heeft de 19-jarige Khalid L. uit Venlo maandag conform de eis veroordeeld tot acht jaar gevangenisstraf en tbs met dwangverpleging. L. mishandelde op 22 oktober 2002 de 22-jarige René Steegmans bij een supermarkt in Venlo. De student overleed aan de gevolgen hiervan. Steegmans had L. aangesproken op zijn lompe gedrag en werd daarvoor afgestraft.
De rechtbank in Roermond veroordeelde L. vorig jaar tot acht jaar cel en tbs. L. ging in beroep omdat hij deze straf te hoog vindt en meent dat hij beter af is zonder verpleging in een tbs-kliniek. Advocaat-generaal M. Rutgers zei twee weken geleden tijdens de zitting bij het Bossche hof dat de sanctie volledig op zijn plaats is "als vergelding voor het volstrekt respectloze gedrag" van L.
De gewelddadige dood van Steegmans, een geval van zinloos geweld, leidde tot grote verontwaardiging in het hele land. :confused:
AlHoceima_Leila
02-02-2004, 19:53
Ik had het ook gelezen jah , ach jah hij is te ver gegaan.
Tempelier
02-02-2004, 19:54
Begrijp ik nu uit die smilies dat jij dit niet terecht vind?
Jij bent echt een ziek persoon.
De gozer heeft met een bromfietshelm iemand schedel kapot geslagen omdat hij iets zei over zijn rijgedrag, en jij vind dat normaal?
Waarom? Omdat het een Marokkaan is.
Laat jezelf eens nakijken man.
AlHoceima_Leila
02-02-2004, 19:58
Origineel gepost door Tempelier
Begrijp ik nu uit die smilies dat jij dit niet terecht vind?
Jij bent echt een ziek persoon.
De gozer heeft met een bromfietshelm iemand schedel kapot geslagen omdat hij iets zei over zijn rijgedrag, en jij vind dat normaal?
Waarom? Omdat het een Marokkaan is.
Laat jezelf eens nakijken man.
Niet meteen negatief over hem gaan praten je weet niet hoe hij het bedoelde.
Tempelier
02-02-2004, 19:59
Nee maar ik kan het wel raden.
Hetzelfde principe als: We love you Murat :Iluvu:
Er zit echt een steekje los in het hoofd van veel mensen hier. :(
Murat en Khalid zijn gewoon de producten van systematische discriminatie van hollanders...dan knapt er vroeg of laat wel een draadje bij je.De koers die nederland nu vaart(anti-islamitisch,anti-allochtoon9zal alleen maar meer Muratjes en khalidjes kweken...thats the truth
AlHoceima_Leila
02-02-2004, 20:09
Nee maar ik kan het wel raden.
Hetzelfde principe als: We love you Murat :Iluvu:
Er zit echt een steekje los in het hoofd van veel mensen hier. :(
You never know > zie me ondertekening <
Tempelier
02-02-2004, 20:11
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat sommige personen door een gebrekkige opvoeding een steekje los hebben en totaal ziek in hun hoofd zijn geraakt.
En dan heb je nog de mensen die een half steekje los hebben en moorden nog goed gaan praten ook.
1 woord: ZIEK
AlHoceima_Leila
02-02-2004, 20:13
Ik denk dat het er meer mee te maken heeft dat sommige personen door een gebrekkige opvoeding een steekje los hebben en totaal ziek in hun hoofd zijn geraakt.
En dan heb je nog de mensen die een half steekje los hebben en moorden nog goed gaan praten ook.
1 woord: ZIEK
Op wie slaat het laatste gedeelte aLs ik vragen mag ?
Origineel gepost door klonbyz
Murat en Khalid zijn gewoon de producten van systematische discriminatie van hollanders...dan knapt er vroeg of laat wel een draadje bij je.De koers die nederland nu vaart(anti-islamitisch,anti-allochtoon9zal alleen maar meer Muratjes en khalidjes kweken...thats the truth
Nou, en een andere waarheid is dat jij geen ethisch besef hebt.
Als het jouw broer was geweest die met een ingeslagen schedel had liggen sterven in een winkelstraat omdat een of andere Marokkaan z'n agressie niet heeft geleerd te beheersen, dan zou ik jou nog wel eens willen horen.
Nou ja, willen.
Scottie.
En dan nog jezelf afvragen hoe het komt dat kazen zo vreemd over Marokkanen denken? Onbegrijpelijk!
Origineel gepost door Scottie
Nou, en een andere waarheid is dat jij geen ethisch besef hebt.
Als het jouw broer was geweest die met een ingeslagen schedel had liggen sterven in een winkelstraat omdat een of andere Marokkaan z'n agressie niet heeft geleerd te beheersen, dan zou ik jou nog wel eens willen horen.
Nou ja, willen.
Scottie.
Als het zijn broer was, dan zou zijn kijk niet objectief zijn.
Origineel gepost door an3sdej
En dan nog jezelf afvragen hoe het komt dat kazen zo vreemd over Marokkanen denken? Onbegrijpelijk!
Het is juist dat vreemde denken van kazen dat mensen soms gek maakt.
Ik vindt het iniedergeval vreselijk watie gedaan heeft.
8 jaar is veel te wijnig . ze haden hem 20 of meer moeten geven. persoonelijk vind ik 20jaar nog te wijnig.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.