Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ====> Wie weet welke <=====

06-12345678
12-09-2008, 14:49

Salaam, wie weet welke videocamera geschikt is om Youtube filmpjes mee te maken, ook wil ik fotos kunnen maken. Ik zelf heb nooit videofilmpjes gemaakt ik ben op zoek naar een toestel die niet moeilijk is te begrijpen met een duidelijke gebruiksaanwijzing.. soukran

hassans85
12-09-2008, 17:48
elke video bestand kan je op youtube zetten gewoon zorgen dat de video bestand op je hardeschijf van je pc zit dan ga je naar youtube en klik je op upload en gewoon wachten tot de video door youtube in youtube video(flash video) wordt omgezet

06-12345678
12-09-2008, 20:19
Bedankt voor je snelle reactie, ik wist niet dat je elke film kon uploaden naar youtube. Omdat ik ook youtube camera's zie online weet je misschien een goeie camera ? Met goed beeldkwaliteit? Ik heb er niet zoveel verstand van.:) elke video bestand kan je op youtube zetten gewoon zorgen dat de video bestand op je hardeschijf van je pc zit dan ga je naar youtube en klik je op upload en gewoon wachten tot de video door youtube in youtube video(flash video) wordt omgezet

ILI_Amazigh
12-09-2008, 21:11
Salaam, wie weet welke videocamera geschikt is om Youtube filmpjes mee te maken, ook wil ik fotos kunnen maken. Ik zelf heb nooit videofilmpjes gemaakt ik ben op zoek naar een toestel die niet moeilijk is te begrijpen met een duidelijke gebruiksaanwijzing.. soukran Zelfs redelijk mobiele camera's zoals de samsung serie met 5mp camera's voldoen uitstekend. Ligt vaak aan de kwaliteit van de filmer zelf. Verder werkt alles wel joh. Youtube accepteerd veel formaten van media dus dat zit wel goed

06-12345678
12-09-2008, 23:46

De filmer zelf? Ooh okey dan :hihi: Dat wordt lachen dan ik heb nooit een film gemaakt Ik heb wel een camera op 1 van mijn mobiels maar daar maak ik nooit gebruik van. Ben echt op zoek naar een goede foto/video camera Ik ga wel ff surfen en kijk wat er allemaal is Ik hoopte eigenlijk op reacties van mensen die tevrede zijn over een camera en die daar wat over konden vertellen. Ik kan er wel 1 kopen maar ja dat schiet ook niet echt op de verkoper wil altijd zijn handel kwijt Iemand zo als mij kan je van alles wijs maken , Ik heb er toch geen verstand van als het om dit soorten gadgets gaat. Zelfs redelijk mobiele camera's zoals de samsung serie met 5mp camera's voldoen uitstekend. Ligt vaak aan de kwaliteit van de filmer zelf. Verder werkt alles wel joh. Youtube accepteerd veel formaten van media dus dat zit wel goed