Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verliefd! Help me

LZN
02-02-2004, 18:56

:Iluvu: Hallo iedereen! Ik zit met een probleem! Een paar maanden geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen! We zijn vrienden, maar wel vrienden die gevoelens voor elkaar hebben :confused: Ik ben verliefd en niet zo een beetje ook! Alleen krijg ik geen hoogte van deze jongen :( Ik weet van zijn gevoelens voor mij, en die zijn positief! :verliefd: Maar het lijkt wel of de tijd daar blijft steken! Ik heb alle geduld van de wereld, maar op een gegeven moment raakt mijn geduld op en moet ik ook weer verder. Het probleem is dat ik hem niet durf lostelaten! Moet ik hem aanspreken en vragen wat hij voor me voelt? En wat hij nou wilt, of dit gewoon laten rusten? Ik wil aub alleen serieuze reacties! :).

jasmina87
02-02-2004, 19:00
he meid nee ik zou echt met hem gaan praten, het is toch ene goeie vriend nou dus praat met hem hij wil zker wel weten wat je voelt ik zou het nie laten rusten want vrienden zijn eerlijk en praten over alles en stel dat hij ook echte gevoelens voor je heeft en durft het nie te zeggen go girl zet hem op !!! zeg het gewoon en kijk wat ie zegt en als het niet wederzijds is nou dan weet je da tenminste zou het echt zeggen doei:zwaai:

Zeemermin23
02-02-2004, 19:08
GEWOON VRAGEN ...JA HEB JE NEE KAN JE KRIJGEN... :D VERGEET NIET DAT HET LEVEN HARD KAN ZIJN SOMS... :rolleyes: LIEFS ZEEMERMIN23

Wild_Female
02-02-2004, 19:10
He meid... Geduld is een schone zaak... Misschien is dit HET wel voor jou... ;) Ik neem aan dat je het over voor deze jongen hebt om geduld te hebben...Zo leer je weer een andere kant van jezel kennen toch ..tis alleen maar beter! Elmekteb...dat is het woord... Wacht het af...Praat met hem...vraag hem hoe het zit...maar wel op een rustige en niet dwingende manier... Good luck! Ciaociao

Zeemermin23
02-02-2004, 19:13

EN VERGEET NIET TIJD ZAL HET LEREN... :)

Wild_Female
02-02-2004, 19:16
Origineel gepost door Zeemermin23 EN VERGEET NIET TIJD ZAL HET LEREN... :) Juistem! :) Soinlove veel succes! *me=out*

Lady_moi
02-02-2004, 19:17
Laten Rusten :hihi:

Monarim
03-02-2004, 02:25
HEY SOINLOVE IK VOEL JE VERHAAL IK ZIT NAMELIJK MET HETZELFDE PROBLEEM :( IK WEET OOK NIET WAT DOEN EN IK WEET DAT HET WEDERZIJDS IS WANT IK VOEL HET AAN WANNEER HIJ TEGEN ME SPREEKT WE ZIJN OOK GEWOON VRIENDEN MAAR IK GELOOF DAT HET WAT MEER WORD ALLEEN IS HIJ WAT GEWOON EEN BEETJE VERLEGEN DENK IK OF DURFT HIJ OVER DAT NIET TE SPREKEN OF KRIJGT HIJ DE KANS NIET DENK IK :confused: MAAR JA ZOALS ZE ZEGGEN GEDULD IS EEN MOOIE ZAAK EN MISSCHIEN IS HET MEKTOUB DUS GEEF NIET OP ZOU IK ZEGGEN EN LAAT HEM MAAR DE EERSTE STAP ZETTEN TOT EEN RELATIE WANT JE MOET BEGRIJPEN DAT GASTEN OOK ONGEDULDIG WORDEN NA EEN TIJDJE. :rolleyes: I HOPE SO

Nassiramoi
03-02-2004, 08:53
Als ik jou was zou ik gaan praten en hij toch positieve gevoelens voor jou heeft doe er dan wat mee. Hij heeft niet voor niets die positieve gevoelens voor je. Ga op hem af en dan weet ik wel bijna zeker dat het goed komt tussen jullie. Nog veel succes in de liefde

leyla15
03-02-2004, 17:02
Origineel gepost door Lady_moi Laten Rusten :hihi: Soinlove! Praat met die jongen! :D Lady_Moi, Laten rusten? :rolleyes: Ja dat zou ik zeker weten in jou plaats doen! Die diss die je elke x krijgt is niet goed :D