Bekijk originele versie : zou jij het doen of niet ...........????
WomenInBlack
02-02-2004, 18:48
salaaam
heb een vraagje .....
enkele maandjes geleden heb ik JA gezegd aan de allerliefste jongen van de wereld :D ben helemaal gek op hem.... Ik ken hem en zijn familie al heel lang dus had ik helemaal geen twijfel....
en je kent marocmeiden als je zegt dat je verloofd bent is de eerste vraag van hier van of van ginder (marokko). En dan komt het : hij is van Nederland iedereen meteen :schok:
want ik woon namelijk in België
dan krijg ik hele lijst van je gaat verhuizen, je ouders, je job etc.... en sluiten ze af van IK ZOU HET NOOIT doen
dan zeg ik meteen van dat ik het niet erg vind en dat ik me ouders nog net zo vaak kan bezoeken en dat ik er totaal geen twijfels bij heb
maar wie van jullie zou ook verhuizen naar ander land voor zijn of haar grote liefde want dat is hij wel voor mij :Iluvu:
groetjes
Als dat het lot is, dan zou ik het wel doen.
Ma3a Salama
:zwaai:
Allure_80
02-02-2004, 18:59
Lieve meid,
Je hebt gedaan wat je hart je ingaf... Je hebt ´ja´ gezegd tegen de man die je al heel lang kent, je kent zijn familie daarnaast ook heel goed. Je weet dus waar je in terecht komt. Een lieve familie die je met open armen ontvangt... Dat die familie in Nederland woont, maakt toch niets uit? Zolang hij maar goed voor je is; zolang jullie elkaar vertrouwen, respecteren en van elkaar houden, maakt de woonplaats niets uit...
Heel veel succes!!
Allure
ChOcOtOfFfF
02-02-2004, 21:33
gewoon doen meid Insha Allah...
je kan je familie toch opzoeken en zij andersom jou ook :zwaai:
alhoceima_boy15
02-02-2004, 21:40
Ik zou het doen ;)
summergirl21
02-02-2004, 21:42
Gewoon doen!!
yasmina999
02-02-2004, 21:50
Origineel gepost door WomenInBlack
salaaam
heb een vraagje .....
enkele maandjes geleden heb ik JA gezegd aan de allerliefste jongen van de wereld :D ben helemaal gek op hem.... Ik ken hem en zijn familie al heel lang dus had ik helemaal geen twijfel....
en je kent marocmeiden als je zegt dat je verloofd bent is de eerste vraag van hier van of van ginder (marokko). En dan komt het : hij is van Nederland iedereen meteen :schok:
want ik woon namelijk in België
dan krijg ik hele lijst van je gaat verhuizen, je ouders, je job etc.... en sluiten ze af van IK ZOU HET NOOIT doen
dan zeg ik meteen van dat ik het niet erg vind en dat ik me ouders nog net zo vaak kan bezoeken en dat ik er totaal geen twijfels bij heb
maar wie van jullie zou ook verhuizen naar ander land voor zijn of haar grote liefde want dat is hij wel voor mij :Iluvu:
groetjes
Als ik echt om diegen zou geven, dan zou ik overal heen gaan met hem, al was het aan de andere kant van de wereld, als we maar samen zijn :Iluvu: .......
Dus trek je niks aan van die praatjes, en wordt gewoon gelukkig met hem.....
ChOcOtOfFfF
02-02-2004, 22:19
Origineel gepost door 007_letizia
Voor mijn grote liefde zou ik als het moet zelfs naar Timboektie verhuizen. :)
ik heb een neef in China:maf2:
zeytoena
02-02-2004, 22:24
Dame, ik zou het gewoon doen. Ik zeg altijd de vrouw volgt de man en niet omgekeerd. Maar ja mijn argumentatie is ook niet zooooooooo
Elmektaab, maar ik zou het doen. Tenzij hij daar in Belgie zijn functie kan vervullen
maroc_misty
02-02-2004, 22:36
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
gewoon doen meid Insha Allah...
je kan je familie toch opzoeken en zij andersom jou ook :zwaai:
Mee eens :)
ChOcOtOfFfF
02-02-2004, 22:47
Origineel gepost door maroc_misty
Mee eens :)
:bril:
maroc_misty
02-02-2004, 22:49
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF
:bril:
http://******************/neutebeut/smilies/zwaaien/zwaai001.gif
ChOcOtOfFfF
02-02-2004, 22:49
Origineel gepost door 007_letizia
[B] China, stel als ik daar zou gaan wonen en trouwen omdat mijn grote liefde daar woont, dan zou ik er naartoe gaan. Ik vertrouw hem, en ik weet dat je er samen uit komt, waar je ook woont. Samen sta je stoch sterk. Dat heb ik dan gewoon over voor hem. Met je familie leef je niet, je leeft met je man. Ik zou m'n familie heus wel blijven zien.
:goedzo:
je hebt gelijk hoor het is jij en je man die samen een toekomst moeten opbouwen Insha Allah
ik zou voor diegene niet helemaal naar marokko verhuizen of zo, maar als mn vent uit belgie komt en ik uit nederland, waarom niet, dan kan ik elk weekend langs!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.