Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat denken jullie???

Pagina's : [1] 2

yasmina999
02-02-2004, 16:42

Ik heb een hele leuke jongen leren kennen, heb een tijdje iets met hem gehad, alleen hij wou geen relatie met iemand waar hij geen sex bij krijgt......... Hij zegt een relatie zonder sex is geen relatie, ik had hem gezegd als je zo graag sex wilt mag je bij mijn ouders om mijn hand komen vragen, maar daar had hij ook weer antwoordt op, stel dat hij met een vrouw zou trouwen en ze is niet goed in bed, hij zei ook nog als je maagd wil blijven kan ik je toch ook gewoon van achteren........ ik kon het zelf niet geloven, ik heb ook al woorden met hem gehad hierover...... Ik bedoel hij is zelf een marokkaan hij weet ook dat ik maagd moet blijven tot ik ga trouwen, maar soms ben ik wel aan het twijfelen want ik vind hem wel heel leuk enz.......... Ik vertrouw hem eigenlijk ook niet helemaal stel dat ik het zou doen en dat hij daarna zegt doei bekijk het je maar...... Ik heb nog steeds contakt met hem via de telefoon en op msn, hij is ook heel aardig voor me, hij zegt dat hij van mij houd, maar ik zie hem wel niet meer.... Hoe langer ik hem niet zie des te sneller ik hem vergeet...... Wat denken jullie is hij iemand die serieus is of iemand die alleen op sex uit is....

Wild_Female
02-02-2004, 16:45
:schrik2: Ik begrijp sommige mensen niet... Weyema el hbieba..lieve schat...wat is dit voor jongen? Hij heeft geen respect voor je..Kiffesh hij wilt je van achter pakken? Damn Denk auB na...Hij is je niet waard....

yasmina999
02-02-2004, 16:49
ewa ja dat zei ik ook maar maakt niks uit ik hoef hem niet meer...........

basmae
02-02-2004, 16:49
heeeeeeeeeeeee lieverd, ik zou hem maar heeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel vergeten als hij echt van je houd dan vraagt hij zulke dingen niet van je en zal hij op je wachten... deze persoon heeft zelf gewoon een complex wat betrefd sexxx en het gaat er niet om of je marokaans bent of niet het gaat om je geloofsovertuiging, als hij een echte moslim was dan vroeg hij dit allemaal niet van jou.......... meid denk goed na, denk aan het hiernamaals

Wild_Female
02-02-2004, 16:50

Origineel gepost door yasmina999 ewa ja dat zei ik ook maar maakt niks uit ik hoef hem niet meer........... Ja toch! En er zijn genoeg normale jongens die je wel zullen respecteren en niet alleen aan sex denken...hou de eer altijd aanjezelf! :) Ciaociao

Nadia001
02-02-2004, 16:53
Diss the guy!!!! Wie denkt hij dat hij is? Vraag em eens hoe het zit als hetzelfde zou voorgesteld worden aan zen zusje? Hij is niet serieus met je. Een jonge zegt gou ik hou van jou als hij daarvoor jou in bed krijgt... Greetz nadia

nourelhouda
02-02-2004, 17:09
je moet hem dikke jompoh geven

Bachelorette
02-02-2004, 17:39
:eek: die jongen heeft lef diss the guy and fast...!!

BentFes
02-02-2004, 17:40
Tis maar wat je een leuke jongen noemt. :jammer:

DOUKALIA18
02-02-2004, 18:41
wat een hmaar :kwaad: zeg tfooeee laat hem maar van achteren worden gepakt vieze respectloze looser

Allure_80
02-02-2004, 19:09
Lieve meid, Als hij ECHT van je hield, zoals hij jou wilt wijs maken, dan zou hij zoiets (anale sex) NOOIIIITTTTT van je vragen. Als hij ook enigzins respect voor je had, had hij zoiets nooit aan je DURVEN vragen! Waar haalt ie t lef vandaan??!!!!!!! By the way, anale sex is HARAM. En hoezo, sex is belangrijk in een relatie? Ok, het is misschien belangrijk, maar hij doet het over komen alsof het het ALLERbelangrijkste is. NEE, dat is niet zo. Jij hebt ook een persoonlijkheid en een geloof en die twee zijn veeel belangrijker in een relatie! Hij wil je alleen voor de sex, he made his point.... Laat je niet meevoeren in z´n ongeloofwaardige, onzinnige gesprekken. Zet een punt achter dit hele gebeuren en wacht totdat Allah iemand jou pad laat kruisen die jou WEL waard is. En remember: je bent sterker dan je denkt! Sterkte!! Allure

SweetRose
02-02-2004, 19:21
Doe vooral geen domme dingen. Want spijt komt ALTIJD te laat!

Lady_moi
02-02-2004, 19:27
Allahyehfed..Da Gij Die Nog Leuk Vind? :jammer: Anarie Ik Zou Die Gelijk Gedumpt Hebben :eek: Da Zijn Toch Geen Manieren?? :confused: :zwaai:

Mocro4eva
02-02-2004, 19:30
:schrik2: Dat je nog twijfelt wat je moet doen!

yasmina999
02-02-2004, 19:42

Origineel gepost door Lady_moi Allahyehfed..Da Gij Die Nog Leuk Vind? :jammer: Anarie Ik Zou Die Gelijk Gedumpt Hebben :eek: Da Zijn Toch Geen Manieren?? :confused: :zwaai: Ik heb hem ook gedumpt, en sex heeft hij ook niet gekregen, maar ik vind hem wel nog leuk, het is jammer dat hij zo,n knap koppie heeft.........

Pagina's : [1] 2