Bekijk originele versie : HELP Sollicitatie
tubie_Popje
11-09-2008, 22:37
Wat kan je hier op antwoorden tijdens een sollicitatie ( T-Mobile)
Waarom wil je bij T-Mobile werken en bijvoorbeeld niet bij KPN of Vodafone?
Wat is een goede motivatie om daar antwoord op te kunnen geven??
tubie_Popje
11-09-2008, 22:46
Verander je OT:
Uiterlijk straalt Innnerlijk bepaalt Verstand ontbreekt
Begrijp best dat je het niet kon laten om even een reactie te plaatsen.
Hartelijk bedankt voor je reactie. :goedzo:
Get2Know
11-09-2008, 22:50
Begrijp best dat je het niet kon laten om even een reactie te plaatsen.
Hartelijk bedankt voor je reactie. :goedzo:
Je bent mij te snel af. Maar wat ik je kan vertellen over sollicitaties is dat je de antwoorden echt zelf moet bedenken. Het is dan ook niet moeilijk, gewoon een beetje erover nadenken. Combineer jouw kwaliteiten met wat zij willen horen / hebben en je bent er klaar voor. Je hebt toch wel enig idee van wat zo'n domme manager wil horen....? Wat zou jij bijv. willen horen als jij in zijn stoel zat en iemand op sollicitatie kwam?
tubie_Popje
11-09-2008, 22:59
Je bent mij te snel af. Maar wat ik je kan vertellen over sollicitaties is dat je de antwoorden echt zelf moet bedenken. Het is dan ook niet moeilijk, gewoon een beetje erover nadenken. Combineer jouw kwaliteiten met wat zij willen horen / hebben en je bent er klaar voor. Je hebt toch wel enig idee van wat zo'n domme manager wil horen....? Wat zou jij bijv. willen horen als jij in zijn stoel zat en iemand op sollicitatie kwam?
Ja daar ben ik het eens met je. Het zijn immers je eigen kwaliteiten die je op tafel legt daar kan alleen ik antwoord op geven tijdens een sollicitatie.
Die vraag die ik dusdanig stelde is natuurlijk geen kwaliteit.
Waarom kies je voor ons?
Het was een onbewuste keus... Maar daar kan ik natuurlijk niet mee aan komen kakken.
Ibtissame17
11-09-2008, 23:17
Ik geloof dat KPN marktleider is, dus is het geen motiatie om te zeggen dat je bij de grootste telefoonprovider wenst te werken. Hemel het bedrijf gewoon een beetje op, dat willen ze graag horen.
-Het bedrijf heeft een goede reputatie (is niet waar, maar oke)
-Referenties via vrienden (heel Nederland werkt bij T-mobile)
-Je hebt wel het idee dat je binnen het profiel van het bedrijf past
-De werkzaamheden spreken je aan (inbound/outbound)
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...
tubie_Popje
11-09-2008, 23:35
Harstikke bedankt meid!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.