Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Allochtone homos: Wel doen, niet zeggen

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Scottie
02-02-2004, 13:30

Nou, hierbij deel een over hoe Marokkaanse homoboys hun weg zoeken. Scottie. Allochtone homo's / Wel doen, niet zeggen door Kustaw Bessems In het uitgaansleven is te zien hoe snel de homowereld 'verkleurt'. Surinaamse, Antilliaanse en Marokkaanse jongeren treffen elkaar daar. Maar thuis vertellen dat je homo bent, dat is wat anders. Allochtonen komen liever stilletjes uit de kast. Onbedoeld heeft de radicale imam El Moumni homoseksualiteit bespreekbaar gemaakt in islamitische kringen. Door zijn uitspraken ontstond voor het eerst openlijk debat. Het gevolg: Marokkaanse homo's komen uit de kast. En zij zijn niet de enige 'nieuwkomers' in de homoscene. Sam de barman heeft het zien gebeuren. De Hindoestaan staat tien jaar achter de tap van de April, een kroeg in de Amsterdamse Reguliersdwarsstraat, hart van het homo-uitgaansleven. Goed, op de leerfeesten waar hij zelf graag verschijnt, is het nog een witte boel. Maar in de April hebben verschillende etniciteiten al hun eigen hoekje. Naast de kleine dansvloer is bijvoorbeeld de Asia Corner. Schuin daar tegenover verzamelen op zaterdagavond de Marokkanen zich. Surinamers en Antillianen komen hier al langer. Alleen Turken lopen er weinig rond. ,,Tot twee, drie jaar geleden voelde ik me hier een soort kermisattractie'', zegt de 20-jarige Youssef Boussaid, die al sinds zijn vijftiende in de straat komt. ,,Áls je vroeger Marokkanen zag, waren het meestal hoerenjongens. Nu komen er Marokkaanse studenten, zoals ik. De meesten hebben hun coming-out nog niet gehad. Sommigen claimen dat zij bi zijn en later zullen trouwen. Er lopen ook getrouwde mannen rond. Maar het zijn volgens mij gewoon allemaal homo's.'' De afkomst is een heel nieuwe spanningsfactor bij de partnerkeuze, legt Youssef uit. ,,Je moet het zo zien, de homowereld is één grote vleesmarkt. Het Marokkaanse vlees is nu erg in onder Nederlanders. Maar Marokkanen vallen niet op Nederlanders, die willen Latino's. En Latino's en Aziaten willen weer vaak een Nederlander.'' Zo gaat het verder. Youssef studeert Arabisch en wil diplomaat worden. Een 'clichéhomo', noemt hij zichzelf spottend, die altijd al liever met Barbies speelde dan met auto's. ,,Ik zei eens tegen mijn moeder dat ik met Tom Cruise wilde trouwen. Ze zei alleen maar: dan moet je wel helemaal naar Hollywood.'' De Reguliersdwarsstraat had hij, als scholier, opgezocht in de Roze Gids, in een openbare bibliotheek. ,,Ik liep eindeloos door de stad tot ik hem had gevonden.'' Het was midden op de dag toen hij de April voor het eerst binnenstapte. ,,Ik vond het heel eng. Eerst lukte het niet om de aandacht van de barman te vangen. Ik was nog nooit in een café geweest, laat staan een homobar.'' Hij bestelde een cola. Zodra de andere gasten hem in de gaten hadden, zwermden ze om hem heen. 'Zit je op de mavo?', vroegen ze aan de vwo-leerling. 'Waar ben je geboren?' En al vrij snel: 'Ga je met me mee naar huis?'. Youssef: ,,Ik zei: 'Nee, ik moet van mijn moeder om zes uur thuis zijn'.'' Een twintiger ontfermde zich over hem. Die werd een goede vriend en leidde hem de weken erna rond door alle bars. Rond dezelfde tijd vertelde Youssef zijn ouders dat hij homo is. Ze zaten aan het avondeten. ,,Er was bij ons thuis nooit over homoseksualiteit gesproken, dus ik was me er ook niet van bewust hoe streng verboden dat was. Ik zei het uit naïviteit. Mijn moeder vroeg: 'Hoe kan dat, je bent de oudste zoon. En wie zijn er nog meer zo?' Ze kende alleen Carlo Boszhard en Gordon en vond hen maar rare mensen.'' Zijn vader gaf hem een klap en liep weg. ,,Hij sloeg me vaak.'' Zijn zus wilde de imam erbij halen om hem te genezen. ,,Ik zei tegen haar: 'Ik had meer van je verwacht, je hebt nog wel gestudeerd'.'' ,,Mijn vader was de typische onopgeleide gastarbeider uit het Rifgebergte. Ik heb hem in de drie jaar dat ik nog thuis woonde nooit meer gesproken. Als hij tv keek in de woonkamer, zat ik op mijn slaapkamer.'' 's Nachts klom Youssef stiekem het huis uit om te gaan feesten. Tot hij eens een nacht brakend thuiskwam en werd betrapt. ,,De volgende ochtend kreeg ik via mijn zus te horen dat ik van mijn ouders mijn koffers moest pakken.'' Hij heeft geen contact meer met welk familielid dan ook. Youssef woont nu in een schitterend appartement van een vriend uit de Reguliers die een jaar in het buitenland zit. Zijn ex-vriend, een politieagent, helpt hem wat met de boodschappen. ,,Je familie is je basis en die ben ik kwijt. Daar ben ik heel depressief over geweest. Maar ik probeer een nieuwe, eigen basis te creëren.'' Het brengt risico's met zich mee, zo'n radicale breuk met de familie. Youssef is slim en wantrouwend. Maar hij ziet sommige jongens verzuipen in de seks, drank en drugs. De overwegend witte homowereld verkleurt. Onmiskenbaar. Maar niet alle allochtone jongeren voelen zich er thuis. Er ontstaat ook een los, allochtoon homocircuit. ,,Nederlanders zijn te veel op seks gericht'', zegt bijvoorbeeld de 27-jarige Turk Fatih. Hij bezoekt de maandelijkse Turkse avond van het Amsterdamse COC. ,,Ik ben teleurgesteld. Ik had twee jaar een Nederlandse vriend, maar die wilde het ook met anderen doen en dat ik het met anderen deed en zo. Ik ben wel homo, maar ik ben toch Turks, traditioneel. Ik wil graag een serieuze relatie.'' Hij is net als de meeste andere bezoekers van 'Anatolia Disco' op latere leeftijd naar Nederland gekomen. Ook hier zijn nauwelijks Turken die in Nederland zijn opgegroeid. ,,Die worden voortdurend in de gaten gehouden door hun ouders'', zegt Fatih. Stampvol is het bij de Melting Pot, een wekelijkse multiculturele avond die nu vijf jaar loopt in het Haagse COC. Er zijn veel Hindoestanen, Antillianen, Indonesiërs en Nederlanders. Eén Marokkaan is er, maar die wil niet praten. Hij is hier voor het eerst, zegt hij. ,,Een leugen'', weet de 24-jarige Ricardo, die de Marokkaan wel kent. ,,Hij gaat met mannen mee voor geld. Hij doet het al vijf jaar en met plezier.'' Ricardo zelf is Hindoestaan en komt uit Rotterdam. Hij is er hoofd personeel en organisatie bij een bedrijf. Heel wat allochtone jongens doen het voor geld, zegt hij, ook sommige vrienden van hem. Hij krijgt zelf ook vaak een bod. Ooit wilde een toerist in de Amsterdamse discotheek It 2500 dollar betalen voor een nacht met hem, zegt hij. ,,Maar ik doe dat nooit.'' Homoseksualiteit is een groot taboe onder Hindoestanen, zegt Ricardo. ,,Maar de nieuwe generatie is verwesterd. Sinds twee jaar zie ik openlijke homo's lopen op Hindoestaanse feesten, dat was voorheen ondenkbaar.'' Niet iedereen weet het van hem. De Antilliaan Sontje en zijn vrienden chatten achter twee internetcomputers met andere donkere jongens. Onbewogen bekijken ze schermvullende foto's van zwarte penissen in erectie, de visitekaartjes van hun medechatters. ,,De meeste homo's komen van de Antillen naar Nederland'', zegt Sontje (25), die in Rotterdam woont. ,,Het is op de Antillen moeilijker door het machismo daar. Ze denken dat een homo een soort vrouw is. Kijk naar mij, ik ben geen vrouw.'' Hij wijst op zijn wat logge lijf, in een wijde spijkerbroek en T-shirt. Sontje komt in de Melting Pot om andere allochtone homo's te ontmoeten. ,,Veel Nederlandse homo's zijn zo nichterig. Ik vind dat een beetje vies.''

Scottie
02-02-2004, 13:33
Nou, hier deel twee over de allochtonen homo's in aantocht en hoe zij het blanke bastion van een kleurtje komen voorzien. Marokkanen vind je meer op zaterdagavond in de Habibi Ana, een Arabisch homocafé in de buurt van het Amsterdamse Leidseplein. Ook daar valt een grotere toestroom op. ,,Toen ik drie jaar geleden begon, durfde bijna niemand hier naar binnen, nu gaat dat makkelijker'', zegt eigenaar Atef Salib, Egyptenaar van geboorte. De meest gehoorde zin als hier een Arabische jongen binnenstapt? ,,Ik ben geen homo, ik kom voor de muziek.'' Aziz en Mounir, begin dertig, leunen bij Habibi Ana tegen de muur. Mounir kijkt loom uit zijn opgemaakte ogen. Ze zijn allebei mooi aangekleed. De twee vrienden ('we ****** niet, hoor') gaan straks naar discotheek Exit, maar beginnen de zaterdagavond meestal hier, om de Arabische sfeer te proeven. Mounir gaat liever niet met blanken. ,,Een Marokkaan snapt tenminste dat hij niet in het openbaar verwijfd met je kan doen, laat staan bij je ouders. Die blanken doen zo vaak van wieieieie.'' In het Zeeuwse dorp waar Aziz en Mounir wonen, aan de grens met België, weten de mensen het heus van ze, maar ze lopen nergens mee te koop. Zeker Aziz niet. Die werd op zijn vijfentwintigste gedwongen te trouwen, net toen hij met jongens begon. Hij is inmiddels gescheiden. Een drama, maar gelukkig ziet hij zijn kind nog. Het is ook hoogleraar sociologie Rob Tielman opgevallen, dat na Surinamers en Antillianen nu ook islamitische jongeren zich als homo ontplooien. ,,Het grootste probleem zie je bij de jongeren met een islamitische achtergrond'', zegt de Utrechtse onderwijskundige. ,,Maar met name de Marokkaanse homo's worden zichtbaarder. De sociale controle is bij hen minder sterk dan onder Turken.'' Hoe de verschuiving onder moslims is te verklaren? Of je dat nu vraagt aan Tielman, aan Fatima Faïd -zij runt in Den Haag de hulplijn 'Triangel' voor allochtone homo's- of aan Henk van Pelt van het COC in Amsterdam: allemaal wijzen ze naar de Rotterdamse imam Khalid el Moumni, die opschudding veroorzaakte door bijna drie jaar geleden op tv homoseksualiteit een besmettelijke ziekte te noemen. Faïd: ,,Tegen zijn zin in, heeft El Moumni homoseksualiteit bespreekbaar gemaakt. Anderen distantieerden zich van hem en daardoor ontstond voor het eerst een openlijke discussie in eigen kring.'' Oud-scheidsrechter John Blankenstein, sinds kort voorzitter van het COC in Den Haag, verloor met anderen een rechtszaak tegen El Moumni. Maar hoe kwaad hij zich nog over de imam kan maken, ook hij moet toegeven dat de acceptatie van homoseksualiteit door El Moumni 'hoog op de agenda is komen te staan'. Alle kenners waarschuwen echter ook voor euforie. Nog lang niet iedereen durft eropuit. Ideale verzamelplaats voor allochtone homo's die erg bang zijn is internet. Ook voor Kemal. Uren brengt de Turkse Kemal achter zijn computer door om te chatten en te mailen. Hij durft met niemand af te spreken of zelfs maar te bellen. ,,Ik schaam me als ik praat over mijn gevoelens, maar als iemand mij niet ziet, durf ik wel openhartig te zijn.'' 25 is hij, naar eigen zeggen. ,,Ze beweren dat het een keuze is om homo te zijn of een ziekte'', schrijft Kemal aan Trouw, maar God heeft mij zo geschapen.'' Toch kan hij niet leven zoals hij wil. ,,Ik vind de eer van mijn familie belangrijker dan mijn eigen leven. Het heeft geen zin om zo door te leven. Al die leugens dat ik op de ware zit te wachten.'' Na zijn mavo en een mbo-opleiding wilde Kemal eigenlijk al aan het werk. ,,Maar in de Turkse cultuur moet je, als je gaat werken, ook trouwen. Dus studeer ik maar verder. Hbo dit keer. Alleen, volgend jaar studeer ik af. Dan moet ik alsnog trouwen. Die zware druk beheerst mijn leven.'' Internet is ook belangrijk voor de 24-jarige Antilliaan Lionel. Hij durft niet uit te gaan. Hij chat onder anderen met oud-klasgenoten van de lts op Curaçao, die, eenmaal in Nederland, opeens ook homo bleken. Anders dan Kemal heeft hij wel eens afgesproken via internet. Dat is een keer heel slecht afgelopen. Hij wil niet vertellen wat er precies is gebeurd. ,,Maar mijn vertrouwen is misbruikt'', zegt hij in een lunchroom in de kleine plaats waar hij woont. Hij heeft zijn moeder gezegd dat hij homo is, maar heeft het er nooit meer over met haar. Zijn vrees voor openbaarheid brengt hem in hachelijke omstandigheden. Hij heeft nu iets met een Marokkaanse jongen van 18 die net als hij een bijbaantje had in de supermarkt. ,,Hij weet waar ik woon en gooit soms een steentje tegen mijn raam. Dan ga ik naar buiten en hebben we seks in een steegje. Die momenten vind ik hemels. Hij heeft mij verkering gevraagd en ik heb ja gezegd. Maar als hij mij op straat tegenkomt met zijn vrienden, doet hij of hij mij niet kent. Ik zeg tegen hem dat ik bang ben dat het zo blijft, omdat het niet kan in zijn cultuur. Maar hij zegt dat hij anders is en van mij houdt. Toch denk ik dat het hem vooral om de seks gaat.'' ,,Voor het homoleven moet je hard zijn'', denkt Lionel. ,,Maar ik ben juist zacht en gevoelig. Mijn grootste droom is trouwen. En een kind adopteren.'' Hij kijkt dromerig. Steeds meer allochtone jongens komen uit de kast, maar voor meisjes ligt het heel wat moeilijker, zegt Fatima Faïd van de hulplijn in Den Haag. ,,Dat is heftig. Ook omdat in sommige culturen de seksualiteit van vrouwen überhaupt onbespreekbaar is.'' Er komen nog wel wat Surinaamse en Antilliaanse vrouwen in de weinige lesbische uitgaansgelegenheden, maar Turkse en Marokkaanse vrijwel niet. Ook Suna Kaya zul je er niet vinden. Ze is 21 en van Turkse komaf. Suna is erg bang voor de reactie van haar ouders. ,,Het zijn opgeleide mensen, maar toch Turks. Zonder dat het ooit met zoveel woorden wordt gezegd, krijg je mee dat het verkeerd is om lesbisch te zijn in je geloof. Voor een jongen is het nog iets makkelijker om te zeggen dat hij homo is. Jongens hebben meer vrijheid. Vrouwen hebben in de islam een mindere positie.'' ,,In gezinnen die geloviger zijn dan het mijne hebben lesbische meisjes het nog moeilijker. Ik ken een meisje dat zich tegen haar zin zal laten uithuwelijken. Ze zegt dat ze haar gevoelens voor vrouwen zal kunnen afremmen, maar ik geloof dat niet.'' Ze had twee keer een vriendin, via internet. ,,Met een was het zó serieus dat ik moest kiezen: alles aan mijn ouders opbiechten of uit elkaar gaan. Ik durfde niet, zij was dapperder.'' De laatste tijd oefent haar moeder meer druk op haar uit om te trouwen. ,,Ze vermoedt iets'', denkt Suna, die een opleiding wil doen voordat ze het haar ouders vertelt, opdat ze op eigen benen kan staan als dat moet. En het liefst wil Suna dan een nieuwe vriendin. Ze denkt niet dat haar ouders haar zullen verstoten, maar weet het ook niet zeker. Er komen heel wat homoseksuele jongeren op straat te staan. Het COC in Amsterdam krijgt jaarlijks te maken met 25 jongeren die door hun ouders op straat zijn gezet. Niet louter allochtonen overigens. ,,Heel wat Nederlandse jongeren hebben het ook nog altijd zwaar'', zegt Henk van Pelt. Hij praat met de gemeente en andere organisaties over een opvanghuis voor islamitische homojongeren. ,,We moeten onze Nederlandse manier van uit de kast komen niet opdringen aan andere culturen'', vindt hij. ,,Bij ons is de eerste stap: vertel het je ouders. Maar wat is er verkeerd aan om dingen ongezegd te laten?'' Fatima Faïd van de Haagse hulplijn probeert jongeren en ouders doorgaans juist bij elkaar te houden. Soms lukt het jongeren om een eigen leven te leiden zonder hun familie op te geven. ,,Ik ken een Marokkaanse jongen die samenwoont met zijn vriend. Zijn vader heeft hun huis zelfs gekocht. Iedereen weet hoe het zit, maar voor de buitenwereld zijn die jongens niet meer dan vrienden. En alle partijen hebben er vrede mee.'' Iets wel doen, maar het niet zeggen. In dat licht moet je volgens Faïd het allochtone geklaag over de te seksgerichte homocultuur óók een beetje zien. ,,Sommigen vinden het juist prachtig, dat rellerige, maar zullen dat nooit toegeven.'' Ook de Turkse Ekrem (25) leeft in een 'tussenvorm'. Hij is bi, vertelt hij. En ooit wil hij wel trouwen met een vrouw, kinderen krijgen. Voorlopig wil hij de mannen echter niet missen. Het huwelijk met het nichtje dat zijn ouders hem als partner hebben toebedacht, houdt hij al jaren -lacherig- af. Zijn interesses, koken en toneel, zijn niet die van de doorsnee jonge Turkse man, zegt hij. ,,Mijn ouders zijn heus niet achterlijk. Die hebben wel iets door. Maar waarom moet ik het uitspreken? Ik heb geen zin om ze te kwetsen of zelfs kwijt te raken.'' De namen van Aziz, Mounir, Kemal, Lionel en Ekrem zijn omwille van hun privacy veranderd.

Chatefemqemamu
02-02-2004, 13:33
ah man donder op met die onzin... zelfs dieren weten hoe 't moet.. ->mannetje vs. vrouwtje

SAMMYGIRL
02-02-2004, 13:36
Mijn god zeg!:jammer: Wat ik merk is dat ik alleen geinteresseerd ben in de stukjes waar marokkanen genoemd worden! :)

C_OUJDIA
02-02-2004, 13:38

Te veel tekst:maf: Is er geen samenvatting?!

Bachelorette
02-02-2004, 13:43
Origineel gepost door SAMMYGIRL Mijn god zeg!:jammer: Wat ik merk is dat ik alleen geinteresseerd ben in de stukjes waar marokkanen genoemd worden! :) haha jij ook al :D maarreh..:jammer:

Scottie
02-02-2004, 14:01
Nou, ik heb geen samenvatting en geef toe dat het stuk lang is. Overigens, het gaat ook over Marolanders. Wat een rare opvatting om alleen in Marokkanen geinteresseerd te zijn. Heb je dan geen belangstelling voor andere mensen en gewoonten in Nederland? Vreselijk, woon ik Marokko en lees ik alleen Nederlandse kranten. Jammer. Scottie.

SAMMYGIRL
02-02-2004, 14:09
Origineel gepost door Scottie Wat een rare opvatting om alleen in Marokkanen geinteresseerd te zijn. Heb je dan geen belangstelling voor andere mensen en gewoonten in Nederland? Dat heb ik niet gezegd, maar ik ben gewoon MEER geinteresseerd in m´n eigen gemeenschap dan in elk ander, normaal in mijn ogen! Om een voorbeeld te noemen; dat incident met Volkert v. d. g., het eerste wat ik wilde weten is of het geen marokkaan was geweest. Zo ook het incident bij het Terra College, ik wilde gelijk weten wat voor afkomst de dader had, tja..ik denk dat het doodnormaal is dat iemand dat heeft. Ik ben nogmaals MEER geinteresseerd in marokkanen, maar dat wil niet zeggen dat ik in andere groepen geen interesse toon!:)

Gordon
02-02-2004, 14:11
Inderdaad Scottie, wel doen maar niet zeggen. Maar zoals spac ooit gezegd heeft: Only God Can Judge Me, dus iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf.

alhoceima_boy15
02-02-2004, 14:44
Die homo's zullen later wel zien wat er met ze gaat gebeuren! ps: waar heb je deze stukje vandaan :confused:

marvin
03-02-2004, 13:20
hoi allemaal ik ben marvin een surinaamse jongen van 28 jaar die woont en werkt in amsterdam als verpleger. ik ben ook homo en vindt het tof dit bovengenoemde te mogen lezen . ik heb in de 12jaar dat ik in ned woon alleen liefdesrelaties gehad met marokaanse jongens en dat gebeurt nog steeds . ik kan niet op een ander ras vallen zelfs niet op mijn eigen volk de surinamer. ik ga nu alweer 6 maanden met een lieve marokaanse jongen tarik . ik help hem momenteel met zijn verblijf , heb hem hier naar toe gehaald. ik had ook relatie met zijn neef mo vroeger en die mensen zijn zo lief dat het contact perfect is .ik hou zielsveel van hem en hij ook van mij . mo is inmiddels getrouwd met els een hollands meisje en met haar heb ik ook heel goed contact. ze weet dat ik en mo vroegereen relatie hadden en ze vond het niet erg hoor . en nu gaat het heel goed tussen tarik en mij . ik weet ook niet waarom men marokanen vaak negatief naar voren brengt, het zijn lieve mensen , je hebt natuurlijk ook een paar er tussen die gek doen maar ja alle rassen heeft dat ,nederlanders ook dus..... dus jongens kom ervoor uit als je het bent , loop er niet mee te koop natuurlijk maar ken je eigen waarde ......... power to the marocan people :Iluvu:

AlHoceima_Leila
03-02-2004, 15:32
Origineel gepost door marvin hoi allemaal ik ben marvin een surinaamse jongen van 28 jaar die woont en werkt in amsterdam als verpleger. ik ben ook homo en vindt het tof dit bovengenoemde te mogen lezen . ik heb in de 12jaar dat ik in ned woon alleen liefdesrelaties gehad met marokaanse jongens en dat gebeurt nog steeds . ik kan niet op een ander ras vallen zelfs niet op mijn eigen volk de surinamer. ik ga nu alweer 6 maanden met een lieve marokaanse jongen tarik . ik help hem momenteel met zijn verblijf , heb hem hier naar toe gehaald. ik had ook relatie met zijn neef mo vroeger en die mensen zijn zo lief dat het contact perfect is .ik hou zielsveel van hem en hij ook van mij . mo is inmiddels getrouwd met els een hollands meisje en met haar heb ik ook heel goed contact. ze weet dat ik en mo vroegereen relatie hadden en ze vond het niet erg hoor . en nu gaat het heel goed tussen tarik en mij . ik weet ook niet waarom men marokanen vaak negatief naar voren brengt, het zijn lieve mensen , je hebt natuurlijk ook een paar er tussen die gek doen maar ja alle rassen heeft dat ,nederlanders ook dus..... dus jongens kom ervoor uit als je het bent , loop er niet mee te koop natuurlijk maar ken je eigen waarde ......... power to the marocan people :Iluvu: :( :eek: :confused:

appie666
03-02-2004, 16:37
Origineel gepost door marvin hoi allemaal ik ben marvin een surinaamse jongen van 28 jaar die woont en werkt in amsterdam als verpleger. ik ben ook homo en vindt het tof dit bovengenoemde te mogen lezen . ik heb in de 12jaar dat ik in ned woon alleen liefdesrelaties gehad met marokaanse jongens en dat gebeurt nog steeds . ik kan niet op een ander ras vallen zelfs niet op mijn eigen volk de surinamer. ik ga nu alweer 6 maanden met een lieve marokaanse jongen tarik . ik help hem momenteel met zijn verblijf , heb hem hier naar toe gehaald. ik had ook relatie met zijn neef mo vroeger en die mensen zijn zo lief dat het contact perfect is .ik hou zielsveel van hem en hij ook van mij . mo is inmiddels getrouwd met els een hollands meisje en met haar heb ik ook heel goed contact. ze weet dat ik en mo vroegereen relatie hadden en ze vond het niet erg hoor . en nu gaat het heel goed tussen tarik en mij . ik weet ook niet waarom men marokanen vaak negatief naar voren brengt, het zijn lieve mensen , je hebt natuurlijk ook een paar er tussen die gek doen maar ja alle rassen heeft dat ,nederlanders ook dus..... dus jongens kom ervoor uit als je het bent , loop er niet mee te koop natuurlijk maar ken je eigen waarde ......... power to the marocan people :Iluvu: Als hij zijn verblijfsvergunnig heeft.......dan zal hij jou in de prullenbak gooien..........zoals het hoort :D

marvin
03-02-2004, 20:35
hoi appie666 jij bent zeker een van degenen die zo achterlijk denkt al gooit hij mij in een prullebak staat er weer een anderelieve mokro op mij te wachten met zijn grote lekkere pik . ik zeg dit erbij jullie marokanen zijn soms wel heel egoistisch vadaar dat jullie , vooral de stoere jongens jullie contacten via internet met mannen leggen en laat in de avond jullie afspraken maken, de meeste van jullie marokaanse jongens ****** ook met mannen als iedereen in diepe nachtrust is.ik ken er een heleboel die vaak laat in de avond naar mannen gaan terwijl die lieve fatima of miriam thuis ligt te slapen sneaky as u want is your problem . overdag zijn jullie heelerg stoer en savonds laat gaan jullie bij homo mannen aanbellen ....ik weet waarover ik praat en buitendien is tarik al voorzien van zijn verblijfsvergunning. al wilt ie vandaag of morgen weggaan mag hij want dat staat ook op mijn lijst vol verrassingen....

Scottie
03-02-2004, 20:39

Nou, Marvin, goed hoor, laat je niet op je kop zitten. Ik hoop dat jouw vriend bij je blijft, en jij bij hem. Liefde, is er iets mooiers? Scottie.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6