Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bioscoop ontruimd tijdens 'Shouf shouf habibi'

Pagina's : [1] 2

Goudmeisje
02-02-2004, 13:10

Bioscoop ontruimd tijdens 'Shouf shouf habibi' Gepost door Rob (R@b) - maandag 2 februari 2004 @ 12:50 - Bron: De Telegraaf Gistermiddag is een zaal van de Catharijnebioscoop in Utrecht door de politie ontruimd omdat een grote groep jonge bezoekers voor ongeregeldheden zorgden. Tijdens de voorstelling van de film 'Shouf shouf habibi' werd met flesjes, blikjes en popcorn gegooid en werden andere bezoekers uitgedaagd. De groep relschoppers bestond uit zo'n 60 man. Volgens de politie was het merendeel van de 450 bezoekers vanwege het islamitisch offerfeest en het karakter van de film van Marokkaanse afkomst en in leeftijd variƫrend van 12 tot 20 jaar. Er werden zes mensen in de leeftijd van 13 tot 16 jaar aangehouden. Na de ontruiming bleef het buiten de bioscoop onrustig, maar de zaak escaleerde niet.

AlHoceima_Leila
02-02-2004, 13:34
Zo erg man , gelukkig hier niet

saraGLOSSY
02-02-2004, 15:09
TFOE, hier kan ik me echt aan ergeren, GEEN WONDER dat marokkanen een slechte naam hebben, ze kunnen niet eens rustig een film kijken..... Echt onopgevoede kinderen BLAME THE PARENTS, die alleen maar denken aan FLUSS.....

roebla
02-02-2004, 15:36
tering jantje ze nemen de Nederlandse cultuur over Zie :voetbalhooligans

Willemien
02-02-2004, 15:48

Origineel gepost door roebla tering jantje ze nemen de Nederlandse cultuur over Zie :voetbalhooligans Je bedoelt dat ze op weg waren naar FC utrecht, en per ongeluk in de bios terecht kwamen of zo.. :D

roebla
02-02-2004, 15:55
Origineel gepost door Willemien Je bedoelt dat ze op weg waren naar FC utrecht, en per ongeluk in de bios terecht kwamen of zo.. :D Precies, al speelde Utrecht toen in Zwolle, wel een grote fout :p :zwaai: Een Utreg fan :p

sneakynawal
02-02-2004, 16:32
Voorspelbare actie. Ik ben gister naar een coolere film geweest :lekkerpuh The Last Samurai :bril:

Willemien
02-02-2004, 16:47
Origineel gepost door aardig_gestoord ja utrecht hooligans zijn in het land ook het ergste van het land wat te denken dan van de marokanen die zijn in utrecht ook het ergste van het land :D Ja ja, dus als ik het goed begrijp, zou een groep marokkaanse FC Utrecht Fans de ultieme groep relschoppers zijn :D

roebla
02-02-2004, 16:50
Origineel gepost door Willemien Ja ja, dus als ik het goed begrijp, zou een groep marokkaanse FC Utrecht Fans de ultieme groep relschoppers zijn :D Zo zou je het kunnen stellen ja En dat allemaal te danken aan de westerse cultuur :D

MrEsco
02-02-2004, 17:33
Origineel gepost door objectieve_kijk Ja ik had niet anders verwacht... maar wel vreemd dat het in adam rustig is gebleven :( Helemaal niet vreemd als je weet dat Pathe de nodige 'extra' maatregelen heeft genomen... De 'marokkanen' zijn een goede bron van inkomsten voor de beveiligingsbedrijven... de boeman van de twintigste eeuw. MrEsco

sneakynawal
02-02-2004, 17:52
Origineel gepost door mereyem haaaaaaaaa nawal die heb ik ook gezien vorige week leuke film he al die chinezen,ik was ze op het einde echt beu gezien,en dan die tom ,super mooi in een kimono..hihi.. Jaaaah :D Ik wil dat mijn man later ook een kimono gaat dragen is supersexy :) Ik vond het oudste zoontje van Taka een lieverd...hij zag er zo lief uit!!! Zie pic :D http://lastsamurai.warnerbros.com/assets/images/galleryPopUp/photo-10.jpg

DonAgewan
02-02-2004, 18:56
Mooi zo. Was daar vrijdagavond en toen zaten er ook een paar 12 - 13 jarige snotneuzen de boel te verstieren. Dingen roepen net of ze in een stadion zaten echt lomp gewoon.

Tempelier
02-02-2004, 19:42
ach, Mochten de kids weer een keertje naar de bios. is ook zo moeilijk he, zo alleen in zo'n vreemde cultuur, dan begin je acuut de boel te verzieken.

sneakynawal
02-02-2004, 21:15
Origineel gepost door Tempelier ach, Mochten de kids weer een keertje naar de bios. is ook zo moeilijk he, zo alleen in zo'n vreemde cultuur, dan begin je acuut de boel te verzieken. Jeetje wat heb jij :rolleyes:

CitriC
02-02-2004, 21:26

Kinderen van rond de 13 gedragen zich nergens.. Ik heb zelfs begrepen dat de hondenbrigade erbij werd gehaald, voor dat stelletje snotapen sjooongeee jonge...

Pagina's : [1] 2