Bekijk originele versie : zango
x_marokaanse_x
11-09-2008, 14:40
Ik heb net nog ZANGO geiinstalleerd maar ik weet niet of het wel betrouwbaar is, is er iemand met ervaring die me het eff kan laten weten?:goedzo:
zango moet je als de bliksem eraf halen. het is een spyware. Dus aangeraden wordt om 1 van de topics die als topper staan bij Gadget Games & Software te bezoeken en Spybot Search en Destroy te downloaden en te laten updaten en scannen en verwijderen en opnieuw opstarten!
x_marokaanse_x
11-09-2008, 22:20
zango moet je als de bliksem eraf halen. het is een spyware. Dus aangeraden wordt om 1 van de topics die als topper staan bij Gadget Games & Software te bezoeken en Spybot Search en Destroy te downloaden en te laten updaten en scannen en verwijderen en opnieuw opstarten!
soow ik schrok me rot met je reactie!:hihi: ja ik heb em 'uninstalled' maar weet niet of dat genoeg is? of moet ik superantispyware activeren?
soow ik schrok me rot met je reactie!:hihi: ja ik heb em 'uninstalled' maar weet niet of dat genoeg is? of moet ik superantispyware activeren?
was niet zo bedoeld:hihi:
Nee is niet genoeg, er blijft altijd van die zooi achter op je pc.
Gwn me vorige reactie uitvoeren en dan moet het goed komen met je pc.
x_marokaanse_x
11-09-2008, 23:04
was niet zo bedoeld:hihi:
Nee is niet genoeg, er blijft altijd van die zooi achter op je pc.
Gwn me vorige reactie uitvoeren en dan moet het goed komen met je pc.
Saaf is goed, dankjwel voor je hulp:kus:
...L0nely...
29-08-2009, 00:13
ik wou ook zango installeren om mn favo serie te kunne bekijken gossip girl
maar is dus afgeraden?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.