Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Toekomstige echtgenoot

Malikat_Aljamal
02-02-2004, 11:28

prfeet vzmh zei : Men ja2akom men tardawna dienoho wa golokoh wazawijoh..... met andere woorden... kijk eerst naar t geloof en de eigenschappen....dat is wat opnze profeet zei....kijk niet naar geld ofzo...iemand die vandaag arm is kanAllah morgen zeer rijk maken....so kijk naar dien en goloq..

BentFes
02-02-2004, 11:37
Origineel gepost door Malikat_Aljamal prfeet vzmh zei : Men ja2akom men tardawna dienoho wa golokoh wazawijoh..... met andere woorden... kijk eerst naar t geloof en de eigenschappen....dat is wat opnze profeet zei....kijk niet naar geld ofzo...iemand die vandaag arm is kanAllah morgen zeer rijk maken....so kijk naar dien en goloq.. :goedzo:

AlMoet-Oukil
02-02-2004, 11:47
Origineel gepost door Malikat_Aljamal prfeet vzmh zei : Men ja2akom men tardawna dienoho wa golokoh wazawijoh..... met andere woorden... kijk eerst naar t geloof en de eigenschappen....dat is wat opnze profeet zei....kijk niet naar geld ofzo...iemand die vandaag arm is kanAllah morgen zeer rijk maken....so kijk naar dien en goloq.. Goed gesproken... maarruh wie luistert er tegenwoordig HIER na????.... (het lijkt dat je het tegen lucht hebt) :zwaai:

RisLaine
02-02-2004, 12:12
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Goed gesproken... maarruh wie luistert er tegenwoordig HIER na????.... (het lijkt dat je het tegen lucht hebt) :zwaai: Exactly..! :rolleyes: :staart:

tazaghiniagirl
02-02-2004, 12:54

Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Goed gesproken... maarruh wie luistert er tegenwoordig HIER na????.... (het lijkt dat je het tegen lucht hebt) :zwaai: Ik luister ernaar... :D

Sjemmelia
02-02-2004, 13:17
Origineel gepost door Al`Moet-Oukil Goed gesproken... maarruh wie luistert er tegenwoordig HIER na????.... (het lijkt dat je het tegen lucht hebt) :zwaai: Het is een goede topic en ik luister wel naar, niet alleen omdat ik een moslima ben, maar omdat ik het er ook echt mee eens ben. Ik heb genoeg mislukte huwelijken gezien, waardoor ik echt er van overtuigd ben dat mensen elkaar moeten huwen vanwege het geloof en niet vanwege uiterlijk of materialisme.

Chatefemqemamu
02-02-2004, 13:26
hij hoeft geen geld te hebben zolang ie kan koken en er niks tegen heeft t huishouden te doen... verder zorg ik voor de do dus fak it :ego:

HalveWaarheid
02-02-2004, 13:57
Origineel gepost door Chatefemqemamu hij hoeft geen geld te hebben zolang ie kan koken en er niks tegen heeft t huishouden te doen... verder zorg ik voor de do dus fak it :ego: Ik kan koken! :D :stout: