Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : En zo denk ik erover....

Pagina's : [1] 2

magrabia19
02-02-2004, 00:39

Salaam Mensen, Ik heb hier een stelling waar ik 100% achter sta: Als de mannen zich gedroegen zoals Mohamed s.a.w, dan zouden de vrouwen met alle liefde van de wereld hun mannen verwennen. Ze zouden met liefde alles doen voor de man. Maar ja ik ben nog niemand in mijn hele leven tegengekomen dat de gedrag van Mohamed s.a.w ook maar 10% beheerst. Ze denken dat ze alles mogen en ongestraft dingen kunnen doen. Jongens begin jullie als een man gedragen en niet als egocentrische *******s....... Ewa wat vinden jullie ervan?

zwina1981
02-02-2004, 10:34
MEID GELIJK HEB JE (ALLEEN WE MOETEN NIET IEDEREEN OVER EEN KAMMETJE SCHEREN )ENNNNEEEEE ALS JE IEMAND VIND DIE 10% VAN HET GEDRAG VAN MOHAMMED S.A.W BEZIT MOET JE HEEL BLIJ ZIJN !!!!! VOORAL IN DEZE TIJD. MAAR GOED IK STA MET 110% ACHTER JOU STELLING LIEFS ZWINE MA3A A SALAMA

L3amrani
02-02-2004, 10:44
Staan die sterretjes voor iets goors?. Wanneer jouw antwoord ja is dan verzoek ik je deze topic te verwijderen omdat een beter milieu bij jezelf begint.

socialedienst
02-02-2004, 11:14
en TOCH heeft ze gelijk..... De profeet s.a.w was PERFECT....... Wij, normale mensen zijn dat niet...en zullen dat ook nooit zijn... :bril:

boelilie
02-02-2004, 13:03

Mohamed (sas) was dan ook een perfecte persoon, hij was dan ook een profeet daar kunnen wij niet aan tippen. Je hebt wel gelijk hadden jongens/mannen van tegenwoordig deze eigenschappen maar, maar zoals ik zei wat we ook proberen we kunnen niet perfect zijn iedereen heeft zijn goede en slechte kanten. Maar geloof me er zijn nog genoeg jongens en mannen die heel erg goede eigenschappen hebben, maar die wij meisjes/vrouwen gewoon niet opmerken omdat we hun allemaal over 1kam scheren en dat doen wij erg vaak, dus meid ik denk dat de fout niet alleen bij hun ligt maar ook een gedeelte bij ons... Maar ja dit is gewoon mijn mening kan zijn dat jij of iemand anders er anders over denken maar mehliesh heb gewoon mijn zegje gedaan. Thalla fi rask Dikke zoen Nawal :zwaai:

Mocro4eva
02-02-2004, 13:09
De mannen van tegenwoordig denken dat ze mannen zijn omdat ze nu eenmaal zo genoemd worden, maar hun daden wijzen op iets heel anders. Trouwens hetzelfde geldt voor de vrouwen. Als wij ons meer zouden gedragen als Aicha (radiya Allaho 3anha) dan was de wereld en het leven ook een stuk beter.

magrabia19
02-02-2004, 13:10
Origineel gepost door L3amrani Staan die sterretjes voor iets goors?. Wanneer jouw antwoord ja is dan verzoek ik je deze topic te verwijderen omdat een beter milieu bij jezelf begint. Nou het stond voor f.l.i.k.k.e.r, ik vind dat niet echt een vies woord hoor. Wat vind jij? Bij het woord f.l.i.k.k.e.r denk ik aan mannen die niet echte mannen zijn.

selimagirly
02-02-2004, 13:11
Origineel gepost door L3amrani Staan die sterretjes voor iets goors?. Wanneer jouw antwoord ja is dan verzoek ik je deze topic te verwijderen omdat een beter milieu bij jezelf begint. (Y) wallah illa, Let eerst op je taalgebruik, voordat je gaat oordelen over de mannen... Het is niet eens dat ik het niet met je eens ben.. :)

Nawalita
02-02-2004, 14:00
Origineel gepost door amira_00 Nou hebben we het over de mannen , maar de vrouwen zijn ook niet perfect hoor!!!! Ik zou zeggen kijk eerst naar je zelf en niet over de andere oordelen! Ik begrijp niet dat je als vrouw zijnde zoiets kan zeggen. Okee niet alle meiden zijn perfect maar hoe de mannen nu over ons denken kan gewoon niet. Als vrouw zijnde heb ik het idee dat ze ons gewoon wat beter moeten behandelen. Het zijn niet alleen de vrouwen die zijn verboden om dingen te doen, de mannen net zo goed. Alleen komen de mannen ermee weg, bij de Marokkaanse samenleving ja, maar niet bij Allah. Maghrabia 19 ik sta 200% achter je stelling meid, ik vind nogmaals dat we goed behandeld moeten worden.

nourelhouda
02-02-2004, 21:55
Origineel gepost door jawad20 Ik ben er mee oneens, Als de meiden zich wat minder goedkoop gedragen dan zullen de mannen gewoon veel meer respect hebben vind je niet? Ik bedoel alsof jullie op de vrouwen van Mohamed s.a.w lijken. Laat me niet lachen. ook als een vrouw zich goed gedraagt maakt een man er zelfs misbruik van, dus jouw stelling klopt al helemaal niet. Zulke mannen letten er heus niet op, om hun misdragen aan te passen aan de vrouw zeg maar.

OneTouch
02-02-2004, 22:56
Mannen dit...vrouwen dat..mannen dit....vrouwen dat. Waarom gooit met elkaar hier 'dood' met zulke vooroordelen? Die paar ontspoorde jongens/meiden uit jouw omgeving zijn echt niet representatief voor de gehele doelgroep. Er zijn genoeg jongens én meiden die wél goed bezig zijn, die zich richten op een goede toekomst InchaAllah en zich zoveel mogelijk aan de leefregels van de Islam trachten te houden. Probeer niet iedereen als één te zien want we zijn allemaal individuen. Misschien kom je jouw ideale man/vrouw (nog) niet tegen omdat hij/zij ergens in Lutjesbroek woont, afgezonderd van 'deze' wereld. Maar deze ideale persoon bestaat dus wel en is niet net als al die andere rotte appels. Probeer dus gewoon iedereen als een invididu te zien en te beoordelen...niet veroordelen want dat is onze taak niet!

L3amrani
02-02-2004, 23:15
Origineel gepost door magrabia19 Nou het stond voor f.l.i.k.k.e.r, ik vind dat niet echt een vies woord hoor. Wat vind jij? Bij het woord f.l.i.k.k.e.r denk ik aan mannen die niet echte mannen zijn. En je vindt het dus normaal dat een Moslima zulks taalgebruik mag gebruiken?. Ik weet niet wat jij gewend bent maar ik als jonge man schaam me in jouw plek.

magrabia19
03-02-2004, 00:59
Origineel gepost door L3amrani En je vindt het dus normaal dat een Moslima zulks taalgebruik mag gebruiken?. Ik weet niet wat jij gewend bent maar ik als jonge man schaam me in jouw plek. Sorry hoor het is mijn mening en je hoort die gewoon te respecteren punt. Ik heb het gevoel dat je je aangesproken voelt door dat woord. Ik denk er gewoon zo over, ik kan er niks aandoen.... En ik vind dat woord niets ergs aan. Nou nou lijkt wel dat ik een vies woord heb gezegd. Jeetje wat kun jij gepiekeerd zijn. In plaats dat je je schaamt voor het gedrag van de jongens, nee hoor meneertje schaamt zich voor een woord. Zie je jij bent weer een levend bewijs van dat soort mensen. Ohh ik walg er echt van. De waarheid is hard....FACE IT En ga me niet vertellen dat ik onrechtvaardig ben ofzo. Want ik ben van plan om mijn toekomstige man enchallah goed te gehoorzamen en ik wil met hem goed comminiceren in het huwlijk en goed volgens de regels van de Islam te leven. En ik gebruik nooit vieze woorden want zo ben ik niet. Dat laat ik niet over mij zeggen, wat denk jij wel niet dat jij bent?

al_tetouania
03-02-2004, 01:03
:D Origineel gepost door magrabia19 Sorry hoor het is mijn mening en je hoort die gewoon te respecteren punt. Ik heb het gevoel dat je je aangesproken voelt door dat woord. Ik denk er gewoon zo over, ik kan er niks aandoen.... En ik vind dat woord niets ergs aan. Nou nou lijkt wel dat ik een vies woord heb gezegd. Jeetje wat kun jij gepiekeerd zijn. In plaats dat je je schaamt voor het gedrag van de jongens, nee hoor meneertje schaamt zich voor een woord. Zie je jij bent weer een levend bewijs van dat soort mensen. Ohh ik walg er echt van. De waarheid is hard....FACE IT En ga me niet vertellen dat ik onrechtvaardig ben ofzo. Want ik ben van plan om mijn toekomstige man enchallah goed te gehoorzamen en ik wil met hem goed comminiceren in het huwlijk en goed volgens de regels van de Islam te leven. En ik gebruik nooit vieze woorden want zo ben ik niet. Dat laat ik niet over mij zeggen, wat denk jij wel niet dat jij bent? You go girl!!! Zet hem op zijn plaats. :zwaai:

Chamae
13-02-2004, 13:52

Ik hoop dat enchallah mijn man wel zo word als Mohamed s.a.w hoor, je weet maar nooit het is al moektab. Maar hopen kan altijd. ;)

Pagina's : [1] 2