Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : What if...........

Pagina's : [1] 2

TarikAwad
08-10-2002, 00:27

A) Sharon is een stervende... je hebt als enige op aarde het bloedtype dat zijn leven zou redden.. sta jij bloed af?? B) Laura Bush is een stervende... jij hebt als enige op aarde een nier die haar leven kan redden... sta jij je nier af?? C) Een gebouw stort in, je ziet twee lichamen.. Een bejaarde moslim vrouw en een jong Joods kind.. je kunt maar 1 redden, wie red je... en waarom? Ben benieuwd...

soumaya1
08-10-2002, 00:29
ja sorry hoor maar is voor mij heel simpel a) sharon krijgt van mij geen druppeltje bloed. nee ik sta m n nier niet af aan dat wijf van bush alleen c vindt ik een beetje moeilijk, omdat het een kindje is ook al is het dan een joods kindje, ik denk dat ik het kindje zou redden.

Cherifa
08-10-2002, 00:31
Origineel gepost door Tarik Awad A) Sharon is een stervende... je hebt als enige op aarde het bloedtype dat zijn leven zou redden.. sta jij bloed af?? B) Laura Bush is een stervende... jij hebt als enige op aarde een nier die haar leven kan redden... sta jij je nier af?? C) Een gebouw stort in, je ziet twee lichamen.. Een bejaarde moslim vrouw en een jong Joods kind.. je kunt maar 1 redden, wie red je... en waarom? Ben benieuwd... Ik zou alleen het joods kind redden ,ik ben tegen geweld en de twee erboven hebben de idealiteit van redelijkheid en menselijkheid zwaar beschadigd. Het joods kind in onschuldig en heeft een leven voor zich en misschien kan zei een van de toekomstige leiders van Israel die inziet dat geweld geen weg is naar Vrede

Sheraz
08-10-2002, 00:32
A) A big NOOOOOOO!!!!! B) Nou een mens kan het ook redden zonder nieren. C) Moeilijk I dunno

soumaya1
08-10-2002, 00:45

Origineel gepost door el_qaida jullie reden liever een joodse kind in plaats van een moslim ja goed gehoord een moslim ongeacht jong of oud of zijn de oudere moslims niks waard of anders gezegd ze stellen niks voor bij jullie dat is niet waar wat je nu zegd, maar het zou voor mij een moeilijke keuze zijn, omdat het een kindje is, verbeter de wereld begin bij je zelf, dus als ik als moslimazijnde een joodse kindje zou redden, dan zou het voor de wereld alleen maar beter zijn, en als iedereen het zou doen, zou de wereld er stukken beter uit zien

soumaya1
08-10-2002, 00:53
Origineel gepost door el_qaida de wereld stukken beter eruit zien door middel van een joodse kind redden en een moslim bejaarde laten sterven waarom dat kind en niet die bejaarde wil je zeggen omdat zij oud is dus heeft ze toch geen leven meer daarom maar een joodse kind ik zeg niet dat die kind niks waard is want kinderen zijn onwetend ze zijn nog van niks op de hoogte nou je haalt de woorden uit m n mond, precies, een kind is zich nog niet van kwaad bewust, dus stel dat ik het kindje zou redden als moslima, dan zal zij dat zeker later herdenken, dus ik zou hoe moeilijk het ook zal zijn , voor het kindje kiezen.

soumaya1
08-10-2002, 01:03
Origineel gepost door el_qaida dus je redt het kindje alleen maar zodat het aan je gaat denken later, denk je dat die bejaarde vrouw niet aan je zal denken of is het hoe langer ze aan je denken hoe beter ik weet niet hoor maar je moet effe helder na denken JE RED EEN JOOD TEN KOSTE VAN EEN MOSLIM neeeeee, leest het verkeerd, of we zitten niet op dezelfe golflengte, ik bedoel hiermee te zeggen het is nog maar een kindje, die nog een heel leven voor zich heeft, en met dat ze er aan zou denken later bedoel ik, het was een moslim die mij heeft gered, en dat kan alleen maar positief zijn.. maar het zou voor mij een hele moeilijke beslissing zijn, maar zo als ik er nu over denk zou ik gaan voor het kindje, en gelukkig is het maar een stel je voor vraag, en hoef ik gelukkig niet te kiezen........

Toufik19
08-10-2002, 01:05
Origineel gepost door el_qaida de wereld stukken beter eruit zien door middel van een joodse kind redden en een moslim bejaarde laten sterven waarom dat kind en niet die bejaarde wil je zeggen omdat zij oud is dus heeft ze toch geen leven meer daarom maar een joodse kind ik zeg niet dat die kind niks waard is want kinderen zijn onwetend ze zijn nog van niks op de hoogte In zo'n geval moet je ze beschouwen als mensen,en niet bekijken als joden of moslims of eender wat.Waarom moet dat kind boeten voor iets wat diens soortgenoten doen?Dat kind heeft nog een heel leven voor zich,en dient daarom als eerste gered te worden.Zoals el qaida het hier voorstelt,is eender wie je redt niet goed.om hier goed over te komen,dien je te zeggen:"IK RED GEENEEN VAN DE TWEE" Ik zou het kind als eerste redden.PUNT

soumaya1
08-10-2002, 01:07
Origineel gepost door el_qaida ik weet dat het een stel je voor vraag is, maar ik heb er nog 1 voor je stel die bejaarde moslim vrouw is je oma zou je dan van mening veranderen zooo, daar kan ik echt niet op antwoorden, ik denk dat ik toch nog voor het kindje ga, maar ik twijfel wel..

ZiLaaL
08-10-2002, 01:09
a) ik geef hem mijn bloed; under certain circumstances... b) ik geef haar mijn nier; under certain circumstances... c) ik red ze beiden. Dit zijn gewoon onzinnige vragen, omdat je nooit van tevoren kan zeggen hoe je in een bepaalde situatie zou kunnen handelen. Only Allah (swt) knows... :zwaai:

soumaya1
08-10-2002, 01:11
Origineel gepost door el_qaida ik hoop niet dat je het meent weet je wel wat je zegt je laat je oma sterven voor een joodse kindje ok, ik weet het nu niet meer, het is al laat weet je,

soumaya1
08-10-2002, 01:17
Origineel gepost door el_qaida oke dan maar een nachtje over slapen dan zie ik morgen wel of je van mening bent veranderd ik hoop het wel ik bedoel het blijft jou mening ik zal er niets aan kunnen veranderen maar ik geef je een tip denk heel goed na OK IS GOED, IK ZAL ER GOED OVER NADENKEN, EN MORGEN GEEF IK JE M N ANTWOORD

soumaya1
08-10-2002, 01:34
Origineel gepost door el_qaida sinds wanneer word iedereen geboren als moslim OOO JEEE, WEER EEN NIEUWE DISCUSIE........ HEB JE WEER EEN NIEUWE SLACHTOFFER GEVONDEN. SUCCESS

TarikAwad
08-10-2002, 02:30
Aan Kenitrya, Lieverd, dit zijn niet onzinnige vragen.. Dit zijn realistische vragen die een mens dieper laat nadenken over zijn gevoelens jegens het Arabisch-Westers/Joods conflict.. Men wordt voor de keus gesteld in een menselijke situatie, vandaar dat ik ze verzon... Ga zo verder mensen.. Ik wil meer antwoorden zien...

Sensuela
13-10-2002, 11:49

a) Ik geef hem mijn bloed, want ik sta boven t geweld dat hij pleegt....ik verlaag me niet tot zijn niveau....hij heeft n hekel aan moslims (wij zijn in zijn ogen terroristen etc.), dan is t toch geweldig dat hij alleen in leven kan blijven van t bloed van een Moslim! b) idem dito.... c) ik zou voor t kindje gaan..(dit is wel heel moeilijk!!) Het kind is inderdaad als een moslim geboren...en verder heeft het een heel leven voor zich...je weet nooit wat hij/zij met zijn/haar leven zal doen...maar ik ga uit van t goede van de mens.....

Pagina's : [1] 2