Bekijk originele versie : telefoons
tha_lady
07-10-2002, 23:23
van wie is er weleens een telefoon gestolen!?!
laterZ :blauwkus:
LELIJKERD
07-10-2002, 23:28
DIT IS EEN MOCRO SITE WEET JE WEL
DUS JE KAN BETER VRAGEN :
WIE HEEFT ER WEL EENS EEN TELEFOON GESTOLEN ?
:stout:
tha_lady
07-10-2002, 23:28
Origineel gepost door LELIJKERD
die vraag heb ik niet gesteld omdat ik al het antwoord weet :D
mimi_tangaouia
07-10-2002, 23:30
Origineel gepost door tha_lady
van wie is er weleens een telefoon gestolen!?!
bij mij is el wel twee keer een poging geweest tot diefstal beide keren was in marokko afgelopen zomer dat was echt beide keren een verschutting
eerste keer was op het strand ik was lekker aan het zwemmen toen ik plotseling uit de zee werd geroepen door een politieagent
en de tweede keer was midden in de stad in tanger sávonds
toen ben ik die dief achter nagerend op mijn blote voeten met een groepje amsterdamse jongens die hem inhaalde
xxx mimi
tha_lady
07-10-2002, 23:35
Origineel gepost door ffeiza
jaikke ooit door een neger al 3 jaar gelede...een koelkast:D:D
maar ik vond het wel heel jammer....vooral simkaartje
ja man echt zielig voor die neger dat hij met die zware koelkast moet rennen !!!
Nooit!Ik let gewoon heel goed op mijn spullen!
Alhoewel...in Marokko raak ik opeens wel van alles kwijt.
niet van mij maar ik heb wel van andere gestolen zat nog 40 euro betegoed op maar ik wist niet hoe ik die welkomstboodschap weg moest halen elke keer als ik hem aanzette stond er
i am marieke the best hahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaha
Kimaatje
08-10-2002, 08:45
Hahahahah hamka...bij mij zat er geen beltegoed op, maar ik hoorde steeds....ikke fatosh,jij mij bel?Ik niet thuis,jij terugbel,want ik niet kan bel...........
hahahahahahaha ik had zo n voicemail; hee ik ben marieke the best maar ik ben op dit moment de hond uitlaten en daar na ga ik eten dus bel maar later terug en laat vooral niet je nummer achter want ik bel toch niet terug je weet hoe gierig we zijn piepppppppppp
Kimaatje
08-10-2002, 08:50
Hahahahah......waar had je vader die mobiel ook alweer vandaan??:D
RIFFICOBRA
08-10-2002, 08:56
afgelopen zomer nog in marokko...gewoon tijdens het schoenen-poetsen,,,je weet wel,,,maar 1 zat dus achter mij en die had em snikkie uit mijn tas gepakt,,,maar ja dat zie je niet,,ewa terug in nederland was het gewoon weer schroevendraaier pakken en op jacht,, en dat heeft goed uitgepakt :D
miss__1984
08-10-2002, 09:14
Origineel gepost door LELIJKERD
Dat sloeg dus echt hellemaal nergens op!!! We zijn niet allemaal zoals jou leleijkerd!! :zweep:
2 x zelfs... 1 keer door me famillie in maroc... shame on them en 1x op school en ze waren nog duur ooK! 8210 en een 8850 gewoon uit me tas gekierd!! :kwaad: maar gelukkig heb ik ook gegrepen naar een 3310 ;) hij lag zomaar in de wc van de v&d in rotterdam....en dat noem ik nog eens geluk :D
Die van mij...toen er bij ons werd ingebroken...die dag had ik mn pocket op de tafel laten liggen...samen met die van mn ma...allebei das...:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.