Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marokko.nl

jaliel
10-09-2008, 15:09

EVEN JULLIE AANDACHT wij zijn 1 moslims 2 marokkaaaaaans op deze site komen jongeren van alle leeftijden zelfs jullie zusjes en nichtjes en noem maar op DENK ER EVEN OVER NA , AL HEB JE HIER EEN NICK NAME DAN NOG HOOR JE OP TAAL GEBRUIK TE LETTEN , vooral in deze maand is het belangrijk dat men zijn best moet doen om zijn ramadan goed te doen want ramdan is niet alleen niet etten , maar met elke dagelijjkse handeling die je verricht , moet in de geest van ramadan zijn AUB MENSEN PROBEER BEETJE JULLIE TAAL EN ENZO BEETJE TE VERBETEREN , WIJ ZIJN TENSLOTE ELHAMDOULILAH MOSLIMS MET TRADTIE , CULTUUR EN ZEKER MET NORMEN EN WAARDEN RESPECT IN GEDRAG EN TAAL DENK EVEN NA WAT ONZE JONGEREN HIER LEREN VAN ONS EN HOE VER WE GAAN MET ONZE TAAL DAT WE ACHTER EEN PC ZITTEN EN NIEMAND ONS ZIET BETEKENT NIET DAT WE ONS ALS DIEREN HACHA LILAH MOGEN GEDRAGEN & HANDELEN LACH MET ELKAAR MAAK GRAP MET ELKAAR MAAR DENK NA OVER WAT JE TYPT EN WIE HET ALLEMAAL LEZEN .

Syriana
10-09-2008, 15:36
You are totally right. Ik vergeet het zelf ook te vaak.

jaliel
10-09-2008, 15:52
Elk van ons is soms vergeetzaam en haastig met type Alleen is het zonde dat men vaak niet eens beseft wat gevolg is wanneer die verbaal hier tekeer gaat of teksten hier op site zet die niet correct zijn

_ZWERVERTJE
10-09-2008, 17:15
Dat klopt.. we zouden ze een beter beeld moeten geven.

pafje
10-09-2008, 22:49

ik scheld zoiezo nooit...maar ik ben t wel helemaal met je eens!!

jaliel
11-09-2008, 09:53
het is jammer dat wij onze eigen jeugd hier verpesten door slechte voorbeeld te geven , want in echte leven zien ze en maken ze dagelijks mee hoe de oudere jongeren met elkaar omgaan in de slechte zin en hoe de ouderen het leven leiden zullen de jongeren later nog erger zijn .