Bekijk originele versie : 1 jarig abbo Nokia n82
heb_k_niet
10-09-2008, 00:13
Salaam,
Ik wil graag een 1 jarig abbo afsluiten op een nokia n82, maar omdat ik er totaal geen verstand heb vraag ik het hier aan jullie in de hoop dat iemand mij kan helpen.
Het gaat mij eerlijk gezegd alleen om de tel. Ik wil de goedkoopste abbo afsluiten op deze tel en wel eentje van een provider die betrouwbaar s. Ik wil zo weinig mogelijk belmin en ook geen internet.
Is er iemand die me hiermee kan helpen.
Ik hoor z.s.m van jullie te horen.
(niet mijn account)
heb_k_niet
10-09-2008, 12:27
Ik heb em zelf van 2 jaar voor 16 euro maar weet niet of die bestaat met 1 jaar
2 jaar is te lang voor mij. Ik weet wel dat er 1 jarige abbonemente zijn, maar k weet niet welke er goed zijn en k wil ook niet in elkaar winkel gaan vragen welke het beste bij me past, want hun smeren me tog alleen de duurste aan.
Maare tog bedankt.
Ohja weetje miss wt het verschil is tussen die n78 en de n82 want ze lijken wel veel op elkaar. Welke van de 2 s het beste :confused:
Check je hoekje ;)
----------
tipello.net - i am not referring you, i just DO recommend it.
Salaam,
Ik wil graag een 1 jarig abbo afsluiten op een nokia n82, maar omdat ik er totaal geen verstand heb vraag ik het hier aan jullie in de hoop dat iemand mij kan helpen.
Het gaat mij eerlijk gezegd alleen om de tel. Ik wil de goedkoopste abbo afsluiten op deze tel en wel eentje van een provider die betrouwbaar s. Ik wil zo weinig mogelijk belmin en ook geen internet.
Is er iemand die me hiermee kan helpen.
Ik hoor z.s.m van jullie te horen.
(niet mijn account)
1 jarig abonnement: 200 minuten T-moblie relax €22 per maand + €64 bijbetalen.
Goedkoper vind je niet.
Nokia N82 heeft een betere scherm resolutie en 5 megapixel camera tegenover nokia N78.
heb_k_niet
10-09-2008, 19:08
Hoeft niet hoor mij wilde hij ook een sms bundel aansmeren gelijk zeggen ik sms niet hij wilde me internet aansmeren zij ik heb al internet thuis zo kwam ik uit op 16 euro verschil zit in de optie tussen beide telefoon maar ben niet zo goed met die nnn en zo. Maar hoeveel ben jij hem tegen gekomen voor 1 jaar?
k heb verschillende gezien. De goedkoopste was € 12 per maand en dan €315 euro ofzoo bijbetalen.. Kan k beter toestel los kopen enzoo
heb_k_niet
10-09-2008, 19:10
1 jarig abonnement: 200 minuten T-moblie relax €22 per maand + €64 bijbetalen.
Goedkoper vind je niet.
Nokia N82 heeft een betere scherm resolutie en 5 megapixel camera tegenover nokia N78.
Thnxxx voor de moeite.. check je hoekje
k heb tog besloten om het toestel los te kopen. Dan ben k er ook meteen vanaf in plaats van steeds elke maand te betalen.
Bedankt voor het reageren enzoo :kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.