Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : help mij heb jullie hulp nodig

Pagina's : [1] 2 3

benriffi
01-02-2004, 17:29

heeyy mensen ik heb iets dat ik gewoon kwijt moet het gaat om het volgende ik heb al bijna 8 maanden met een heel mooi aardig en lief meisje het is een meisje die je niet zo maar een twee drie hebt echt een meisje die de moeite waard is en ze heeft ook echt mijn hart gestolen ik denk echt elke minuut aan haar. maar er is toch een ding dat ik niet begrijp ik ga wel is met haar weg maar dan houd ik wel rekening met haar broer want die mag ons niet zien zoals bij elke jonge en meisje :D . maar als we weg gaan dan praat ze met me en zo we lachen met elkaar en we houden van elkaar wij zijn echt alles voor elkaar en mag het zo ook blijven inshallah. maar het probleem waar ik mee zit is dat niemand van mijn vriend(n/innen) (alleen mijn vriende die ik vertrouw dan die weten het wel) het weet en daarom hebben we alleen privace als we met elkaar weg gaan als we elkaar tegen komen op straat enz kan ik moeilijk met haar prate want niemand weet het en het ergste is ook nog eens mijn vrienden zijn weer vrienden van haar broer dus een foute zet en haar broer die weet het en zal ie niet leuk vinden het is niet dat ik bang ben voor hem maar ik wil het niet voor haar verpesten en alleen door dit ben ik bang haar kwijt te raken wat ik dus niet wil. mijn vrienden vragen zich af wat ik nog bij haar doe ze zeggen ik bijna elk nl of mocro meisje bij mij op school mij kan krijgen maar mijn liefde voor haar is echt niet om te schrijven dus dames en of heren geef me tips ze kunnen goed van pas komen alvast bedankt hebben jullie tips voor me hoe ik dit same met haar kan oplossen

lhouceimagirl1
01-02-2004, 17:34
Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? waarom ga jullie dan niet verloven als jullie allebei zoo veel van elkaar houden??en als je nog niet aan trouwen toe bent dan zal ik je zeggen je kan beter stoppen en over paar jaar terug gaan om haar hand te vragen!het is wel vervelend die stiekemgedoe allemaal!! maar veel succes kuzz:)

SAMMYGIRL
01-02-2004, 17:37
Vraag om der hand!

lhouceimagirl1
01-02-2004, 17:39
JAH TOG

lhouceimagirl1
01-02-2004, 17:42

IK HOOP VOOR HAAR DAT HAAR BROERS NIET ACHTER KOMEN!IWA JE WEET SOMMEGE BROERS GATAR!

dulce_lamia
01-02-2004, 17:48
Wat boeit het nou wat anderen zeggen van je kan die en die wel krijgen.. ja so????? Waar het om gaat is toch jouw en haar leven? .... it's up to you!

Lady_moi
01-02-2004, 18:33
Ik Raad U Aan Als Het Mogelijk Is Voor Beiden Om Te Verloven :) Zoniet Mondje Dicht Tegen De Anderen! :rolleyes: Tegenwoordig Is Bijna Niemand Te Vertrouwen! :zwaai:

coalitiegenoot
01-02-2004, 18:43
8 maanden lang met het zelfde meisje triest man :kwaad:

Lady_moi
01-02-2004, 19:33
CG ;)

alhoceima_boy15
01-02-2004, 19:36
Origineel gepost door coalitiegenoot 8 maanden lang met het zelfde meisje triest man :kwaad: :hihi: jij weer :hihi:

misSanae
01-02-2004, 19:56
Origineel gepost door coalitiegenoot 8 maanden lang met het zelfde meisje triest man :kwaad: :rolleyes: Als er hier iemand triest is dan ben jij dat volgens mij.. :zwaai:

lhouceimagirl1
01-02-2004, 21:11
als zij straks problemen krijgt ben jij niet de gene die het ziekenhuis in word geslagen! op wat moet die wachten als ze van elkaar houden? wat komt na een sirieuze relatie TROUWEN tog?? En trouwens Coalitiegenoot ik vind JOU triest!!!3la klein kind!alleen omdat die sirieus met een meisje is die gelijk triest tzzz

xxMocro_girlyxx
01-02-2004, 21:49
Origineel gepost door Lela_magreb Sorry maar ik vind dat wel een beetje overdreven. Omdat hij met iets zit, betekend nog niet dat hij gelijk haar hand moet gaan vragen. Maar jah dat is mijn mening. Vraagie? Waarom maak je er zo een big deal van. Het gaat toch goed zo. Ondanks dat je haar niet op straat kunt aanspreken etc. Ik zou zeggen hou het gewoon lekker zo. Jaloers ofzow? :stout:

xberbersroosjex
01-02-2004, 22:03
goed advies!!! ga om haar hand vragen

praatjes
01-02-2004, 22:13

Moeilijk en ingewikkeld zijn die vrouwtjes he!

Pagina's : [1] 2 3