Bekijk originele versie : Help dames! verjaardagskado
a-damgirl
09-09-2008, 18:37
Dames,
Wat koop je voor een jongeman die jarig, die je nog niet zo lang kent:)
Help, want heb geen flauw idee.
Groene punt gegarandeerd:D
een geurtje,leuke jas,kadobon van een winkel,
hahaha ik heb voor mijn mannetje die morgen jarig is schoenen gehaald, wist ook niet zo gauw wat te halen.
a-damgirl
09-09-2008, 18:43
een geurtje,leuke jas,kadobon van een winkel,
hahaha ik heb voor mijn mannetje die morgen jarig is schoenen gehaald, wist ook niet zo gauw wat te halen.
Ja maar het is erg pril, en de bovenstaande dingen die wil ik nog niet kopen, voor iemand die ik pas ken.
Ik dacht meer aan een cd, iets kleins, waarmee ik duidelijk maak dat ondanks dat we elkaar pas kennen, toch aan zn verjaardag denk.
Schoenen zijn leuk:)
Een CD is zeer zeker ook leuk als je weet van watvoor muziek hij houdt.
a-damgirl
09-09-2008, 18:56
Een CD is zeer zeker ook leuk als je weet van watvoor muziek hij houdt.
ja CD is opzich wel leuk, ik dacht ook aan een boxer van Calvin Klein, maar ik ben bang dat ik daarmee verkeerde gedachte bij hem creer:hihi:
nee boxer moet je niet doen, daar ken je hem te kort voor.
Rachid_adam
09-09-2008, 20:04
Sommige mensen zijn echt niet 100%.
ja CD is opzich wel leuk, ik dacht ook aan een boxer van Calvin Klein, maar ik ben bang dat ik daarmee verkeerde gedachte bij hem creer:hihi:
Boxer? je zegt dat je hem niet lang genoeg kent en dan wil je dat geven?
Ben je stiekem gek?
Ach Het Was N Idee Van Haar Ze Is Niet Dan Per Direct Gek
Umm_Benjamine
10-09-2008, 10:23
badjas met zijn naam achterop geborduurd :)
Umm_Benjamine
10-09-2008, 11:09
dit is ook super leuk
http://www.chocoloco.nl/index.php?option=com_chocoloco&task=design&cat=8&Itemid=4
:maf:
Geef m een boek ofzo
Bouchra55
10-09-2008, 15:25
haha mijn schoonzusje kende mijn broer pas en ze gaf hem boxershorts voor zijn verjaardag...ze zijn nu al jaren getrouwd...maar ze krijgt het minstens 6 keer per jaar te horen...dus ik zou het niet doen....
Gescheiden.mw
10-09-2008, 16:58
Pafrum of iets waar hij veel van houdt
Nee boxer never nooit doen
a-damgirl
10-09-2008, 18:29
Dank jullie wel voor de reacties:) .
En indd dat van de boxershort was maar een suggestie, niet dat ik het meteen zou doen:) .
:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.