Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Betrapt na vreemdgaan!

Pagina's : [1] 2

LZN
01-02-2004, 14:45

Salaam, Ik ben vreemdgegaan en mn verloofde is er achtergekomen...hij heeft me voor van alles en nog wat uitgemaakt en ik voel me er zo klote onder want ik heb er zoveel spijt van..ik had het gewoon nooit moeten doen..maar hij had het zelf eerst ook gedaan weliswaar iets minder erg dan wat ik heb gedaan maar ik voel me nu zo erg klote...ik hat meom wat ik hem en mezelf heb aangedaan...hij wil me nooit meer zien en terecht ....maar ik wil hem zo graag terug..nu ik m kwijt ben besef ik pas hoeveel pijn het me doet nu hij er niet meer is.. Wie heeft zoiets soortgelijks meegemaakt en hoe ben jij er mee omgegaan??.

SAMMYGIRL
01-02-2004, 14:49
Tja, had je maar eerder aan moeten denken! Leg je er maar bij neer dat hij je niet meer wil, en terecht in mijn ogen! Los daarvan, je zegt dat hij ook ooit vreemd is gegaan, waarom heb je hem daarna niet gelijk gedumpt??? Of dacht je..ik pak hem terug?!:rolleyes:

fatimaatje2
01-02-2004, 14:55
Hoe heeft ie jou betrapt? als ik vragen mag, kijk als hij jou alleen met hem zag lopen of zo iets dan kan je altijd iets verzinnen. MAAR JE MOET WEL WETEN DAT JE HEEEEEEEEEEEEL ERG VERKEERD BEZIG BEN GEWEEST, MAAR OMDAT JE ZELF AAN GEEFT DAT JE SPIJT HEBT, VERDIEN JE WEL EEN TWEEDE KANS VIND IK!!

Lady_moi
01-02-2004, 14:55
Waarom Ga Jij Vreemd??? :schrik2: Is Hij Nie Goed Genoeg Ofzo?? :confused: En Trouwens Waarom Had Je Hem Nie Gedumpt Toen Hij Vreemd Was Gegaan?? :jammer: Of Was Het Voor Jullie Verloofd Waren?? :eek: Trouwens Hoe Durf Je Nog Vreemd Te Gaan Terwijl Je Verloofd Bent Anariee Woullah Hchouma. :schok: Das Heel Heel Erg En Ja INDERDAAD Je Beseft Pas Wat Je Kwijt Bent Als Ge Het Al Kwijt Zijt! :verdriet: Mohim Nog Heel Veel Sterkte En Sbar Toegewenst :goedzo: En Doe Zoiets Nooit Meer Ge Brengt U Eige Alleen Maar Zo In De Shit Terecht :( Thalla :zwaai:[/i]

SAMMYGIRL
01-02-2004, 15:01

Origineel gepost door imbetrayed1 Ja ik voelde me ongelukkig omdat ik dacht hij me niet echt wilde nadat hij was vreemdgegaan dus ik wilde hem terugpakken...maar had ik dat nou maar niet gedaan...ik heb er zoveel spijt van...kon Allah mn leven maar nemen.... Ej zo moet je nou ook weer nie denken joh! :( Je hebt een fout gemaakt, en daar kan je niks meer aan doen, wat gebeurt is, is gebeurt..safie! Ik weet niet in hoeverre jij bent vreemdgegaan, maar probeer met hem te praten, nadat ie is afgekoeld! Enuhh probeer er uit te komen, dus netjes uit elkaar gegaan, ik bedoel jullie zijn verloofd!En tja, iedereen maakt fouten..jij dus ook! Heb sbar en toon berouw tegenover Allah swt! Succes!:)

Lady_moi
01-02-2004, 15:09
Van Fouten Leer Je :( En Ik Ben Al Blij Dat Ge Van U Fout Hebt Geleerd :goedzo: Origineel gepost door imbetrayed1 Ja ik weet het ik heb mezelf echt in de shit gebracht...echt stom hoe had ik dat kunnen doen...die andere jongen betekende helemaal niets voor mij....ik hield helemaal niet van hem...hoe heb ik zo stom kunnen zijn???

MrEsco
01-02-2004, 15:10
Je moet eerst eens volwassen worden... het vreemdgaan is 1 ding maar je onvolwassenheid is een ander... je bent vreemd gegaan om hem terug te pakken? Je hebt jezelf verlaagt om wraak te nemen? Ik heb geen woorden voor je... voor dat je in een serieuze relatie stapt zal je eerst aan jezelf moeten werken want wat is de volgende stap als hij weer wat verkeerd doet... Je hebt weinig zelfvertrouwen en dat maakt jou een schaap tussen de wolven... wake up MrEsco

misstomaatje
01-02-2004, 15:16
Origineel gepost door imbetrayed1 Salaam, Ik ben vreemdgegaan en mn verloofde is er achtergekomen...hij heeft me voor van alles en nog wat uitgemaakt en ik voel me er zo klote onder want ik heb er zoveel spijt van..ik had het gewoon nooit moeten doen..maar hij had het zelf eerst ook gedaan weliswaar iets minder erg dan wat ik heb gedaan maar ik voel me nu zo erg klote...ik hat meom wat ik hem en mezelf heb aangedaan...hij wil me nooit meer zien en terecht ....maar ik wil hem zo graag terug..nu ik m kwijt ben besef ik pas hoeveel pijn het me doet nu hij er niet meer is.. Wie heeft zoiets soortgelijks meegemaakt en hoe ben jij er mee omgegaan?? :toink: stom heel stom

MrEsco
01-02-2004, 15:21
Origineel gepost door imbetrayed1 Mr Esco, Je hebt gelijk maar ik weet dat ik zoiets nu echt nooit mee zou doen...ik heb nu zoveel verdriet en zoveel pijn...dit wens ik echt niemand toe...ik weet dat ik het aan mezelf te danken heb...maar dat betekend niet dat het dan minder pijn doet... Ewa, dat is het leven... soms zijn het heel pijnelijke lessen maar je zal toch verder moeten leven, laat hem los en als het echte liefde is dan komt hij wel terug... als je nu blijft contact zoeken duw je hem gewoon weg... Vreemdgaan en wraak zijn geen oplossingen... en moet je wat tijd doorbrengen met je familie het is el eid... MrEsco

Allure_80
01-02-2004, 16:52
Nou, Imbetrayed....ik heb je verhaal aandachtig gelezen en het is ernstig dat zoiets is gebeurd. Gelukkig zie je jouw fout in, dat is alleen maar goed....dan ben je tenminste in staat om Allah om vergiffenis te vragen. Fouten maken is menselijk..dat overkomt ons allemaal en dat weet Allah. Hij zegt niets voor niets: "Zeg: "O mijn dienaren die buitensporig zijn tegenover zichzelf, wanhoopt niet aan de Genade van Allah. Voorwaar, Allah vergeeft alle zondes. Voorwaar, Hij is de Vergevensgezinde, de Meest Barmhartige" (Soerat Az-Zoemar aya 53). Ieder dienaar is een zondaar, maar de succesvolle dienaar is degene die wel van zijn zondes en begane fouten leert en berouw toont aan Allah. Wie weet wat Allah jouw pad laat kruisen als je oprecht berouw toont. Treur niet, wanhoop niet....vertrouw op Allah. Hij is het Licht in de Duister.... En wat je verloofde betreft..Ik begrijp zijn point of view, hij voelt zich verraden, zijn vertrouwen in jou is onderuitgehaald. Hij is boos, razend... Dat is begrijpelijk. Maar hij heeft wel een belangrijke beslissing genomen in een emotionele bui. Een bui die misschien nog niet over is. Hij moet goed beseffen dat hij precies dezelfde fout heeft gemaakt...dus in principe zitten jullie in hetzelfde schuitje. Maak hem duidelijk dat je een GROTE fout hebt gemaakt en dat je daar oprecht spijt van hebt en dat je inziet dat je uit kinderachtigheid (wraak nemen...) zoveel op het spel hebt gezet. Vraag hem of hij dan goed wilt nadenken over zijn besluit en of hij je een tweede kans wilt geven. Het is vallen en opstaan in dit leven... Ik wens je heel veel sterkte, meid!! Groetjes, Allure

maghrebgirl20
01-02-2004, 17:06
dus jullie zijn allebei al vreemd gegaan? en nog niet eens getrouwd? zou ik nog maar eens heel goed nadenken of dat de man is waar je de rest van je leven bij wilt blijven. succes :)

lhouceimagirl1
01-02-2004, 17:28
Ook al zou het goed komen ik denk tog dat hij je nooit meer zal vertrouwen, hij zou altijd die twijvels hebben. Hoe kan je zoiets trugdoen terwijl je weet hoe pijn het deed toen hij het bij jou had geflikt!ik zal je een ding zeggen als er geen VERTROUWen tussen man en vrouw is heb je nix,dat is de basis van een relatie vind ik!iwa het komt goed inchalah kuzz

NoreJihan
01-02-2004, 23:35
Een relatie is gebasserd op vertrouwen en die is er niet meer. Zowel jij als hij zijn vreemdgegaan en jullie zijn allebei verloofd. Heel kinderachtig als ik zo lees.Jullie gaan bijna trouwen en zitten met de intentie om de rest van jullie leven met elkaar te delen en dan gebeurt er dit. Ga verder met je leven. Ook al zou jij het vergeten en hem vergeven.Hij doet dat nooit.Hij zal het altijd tegen je gebruiken waardoor er ook geen respect meer is.Wat heeft een huwelijk dan voor zin..je kunt hem op z'n minst een brief schrijven/mailen met al je gevoelens/intenstie en spijt,want met je praten doet hij voorlopig niet. Ik verwacht zoiets altijd van een man (vreemdgaan),maar nu zijn het ook vrouwen die het doen (Marokkanen) Ik hoop dat je ouders niet achter de reden komen van de verbreking van jullie verloving, Moge allah je bijstaan en je op het goede pad leiden. Insha allah komt het alsnnog goed. :zwaai:

Ain_Sfa_Sscarr
02-02-2004, 00:20
Origineel gepost door imbetrayed1 Salaam, Ik ben vreemdgegaan en mn verloofde is er achtergekomen...hij heeft me voor van alles en nog wat uitgemaakt en ik voel me er zo klote onder want ik heb er zoveel spijt van..ik had het gewoon nooit moeten doen..maar hij had het zelf eerst ook gedaan weliswaar iets minder erg dan wat ik heb gedaan maar ik voel me nu zo erg klote...ik hat meom wat ik hem en mezelf heb aangedaan...hij wil me nooit meer zien en terecht ....maar ik wil hem zo graag terug..nu ik m kwijt ben besef ik pas hoeveel pijn het me doet nu hij er niet meer is.. Wie heeft zoiets soortgelijks meegemaakt en hoe ben jij er mee omgegaan?? TEN EERSTE:"WAAROM NOEM JE JEZELF DAN I'M BETRAYED, WHIL YOU BETRAYED HIM?" TEN TWEEDDE: "GIRL.......... HOEZO WAT HIJ HAD GEDAAN WAS MINDER ERG, WAT HEB JIJ DAN IN GODSNAAM GEDAAN????? TEN DERDE: HOE KAN JE ZOIETS DOEN? HOE HAAL JE HET IN JE HOOFD?

MrEsco
02-02-2004, 01:18

Origineel gepost door imbetrayed1 Ja het leven is soms moeilijk maar in dit geval heb ik het er wel zelf naar gemaakt....hij houdt echt van me dat weet ik...maar nu probeert hij me te haten..en hij zegt dat ie echt verder wil met zijn leven....maar dan wel zonder mij.... Ik vind het zo moeilijk....want ik hou echt van hem.. Als je echt van hem houd dan zou je hem de afstand geven die hij van je vraagt... Het zou arrogant zijn om te denken dat je zijn leven kunt veranderen, laat het rusten en alles komt wel op zijn pootjes terecht. Heb vertrouwen... MrEsco

Pagina's : [1] 2