Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Films

marococa
08-09-2008, 20:46

Salaam Ik heb de nieuwste films die nog in de bios draaien als je in amsterdam woont kan ik het laten bezorgen als je niet in adam woon kan ik het bestandje naar je email sturen het enigste wat je dan moet hebben is een dvd brander en nero om hem op dvd te zetten en iets op me rekening storten. Lijkt het je wat pm me dan

samir02
08-09-2008, 21:12
Zo kan je ook geld verdienen :giechel:! P.s. ben eigenaar niet,

Nefertari
08-09-2008, 22:11
Salaam Ik heb de nieuwste films die nog in de bios draaien als je in amsterdam woont kan ik het laten bezorgen als je niet in adam woon kan ik het bestandje naar je email sturen het enigste wat je dan moet hebben is een dvd brander en nero om hem op dvd te zetten en iets op me rekening storten. Lijkt het je wat pm me dan Wat garandeert mij dat ik de film krijg als je 't geld op je rekening hebt? Of is het omgekeerd? Eerst film dan geld? :cool:

marococa
08-09-2008, 22:25
Wat garandeert mij dat ik de film krijg als je 't geld op je rekening hebt? Of is het omgekeerd? Eerst film dan geld? :cool: Gebaseerd op vertrouwen . Of je betaald mij gedeeltelijk dan stuur ik de film ook gedeeltelijk.:)

Nefertari
08-09-2008, 22:35

Gebaseerd op vertrouwen . Of je betaald mij gedeeltelijk dan stuur ik de film ook gedeeltelijk.:) Haha...ik hou niet van half werk. Ik hou meer van vertrouwen hebben. ;)

marococa
08-09-2008, 23:18
Haha...ik hou niet van half werk. Ik hou meer van vertrouwen hebben. ;) Kijk daar hou ik nou ook van vertrouwen is het beste wat er is!pm me maar als je info wilt.

Pobricito
09-09-2008, 13:55
Ik wil series

112233moh
09-09-2008, 14:49
waarom nog moeilijk doen, ga naar youtube. whatch en kijk daar al de nieuwste films die nog niet eens op de ''BIOSCOOP'' in holland binnen zijn. er is alleen geen nederlandse ondertiteling. maar de voordeel ervan is wel dat je snel engels leert spreken:D

Chicola
09-09-2008, 15:28
Notif.