Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Cilvaringz album af.

Wal
01-02-2004, 10:48

ergisteren is in Hamburg de final guest appearance opgenomen voor het Cilvaringz album dat al 3 jaar in productie is. Method Man legde twee skits en een intro neer voor een posse track voor het album. Naast Method Man zijn ook Rza, Masta Killa, Killarmy, Sunz Of Man, Blue Raspberry en Shabazz the Disciple op het album te horen. Producties zijn door Rza (8 tracks), 4th Disciple (3 tracks), True Master en Bronze Nazareth. Ook clan leden Raekwon, Gza en Inspectah Deck zijn te horen op de skit 'Clan Calls'. Cilvaringz heeft vorig jaar 18 Europese landen, Zuid Korea, Hong Kong, Australie, New Zeeland, Amerika en Egypte getoured met RZA. In Mei staat er weer een tournee geplanned in Egypte, Libanon, Dubai, Athene, Rome, Frankrijk, Spanje, Turkije, Canada, Brazilie en Rusland. In Oktober en November zal Cilvaringz het voorprogramma doen voor de Method Man & Redman wereldtournee die zijn bedrijf Ringz & Partners Entertainment Group Ltd tevens ook organiseren. Hierna zal het album uitgebracht worden met DVD inclusief beelden van zijn wereldtournees en, backstage fragmenten met celebrities (oa. Bokeem Woodbine, Sian Supa Crew, Xavier Naidoo en andere). Cilvaringz heeft verder ook het nummer Guerilla Hood geproduceerd op het Def Jam album van Ghostface Killah. bron : Wu mailing Dus waar ga je?

al_hamka
03-02-2004, 21:50
Ik ga even informeren :rolleyes:

al_hamka
07-02-2004, 10:49
Yup het klopt helemaal ;) zijn album komt inshallah oktober/november dit jaar uit. :zwaai:

Wal
08-02-2004, 14:58
Origineel gepost door al_hamka Ik ga even informeren :rolleyes: Mijn lieve nicht. Waarom zo brutaal? Waarom geloof je me niet? Wat een vertrouwen. Vraag hem trouwens om een exemplaar voor me als je echt lief bent.

durex
08-02-2004, 16:51

na 3 nummers van hem gehoord te hebben ben ik toch al fan . gold bell cover en muslim & a jew:goedzo: is al hamka fam. van hem ?

Wal
08-02-2004, 20:41
Nee. Ik ben familie van al_hamka. En Tarik is een vriend van haar.

Hakim_Sloop
10-02-2004, 23:13
en ik zijn neef :D Maar album is echt dope... het echte wu-tang geluid.. en misschien ook Hind en Xavier Naidoo erop.. ze zijn er aan het werken, dus met hun erbij en method man, rza (kill bill gecomponeerd)... snap je.. en heb je effe gezien waar die allemaal heeft getoured?? JA IK BEN TROTS OP MIJN NEEF!!!!! Hij's by far de meeste succesvolle Nederlandse / Arabische rappers van Nederland... Al Hakma, wie ben jij ook alweer en waar ken je Tarik van dan?

Wal
11-02-2004, 10:30
Ik zou ook trots zijn als het mijn neef was. Zeg hem wel dat ie moet uitkijken met het uitlekken op internet. Ik heb de helft al gehoord op het internet.

al_hamka
12-02-2004, 22:43
Ellleeuuuuu :D Ewa Hakimmmm heard a lot about you!!! :D Wal is me neefie ennuh Ringzy is een vriend van me. Ennuh Hakim... ik heb een keer gebabbeld met je op msn vorig jaar ofzo toen je bij hem was. Maar goed.... dat was het. En waar ik hem van ken? Nou heel toevallig door een prive berichtje van ene HAKIM_SLOOP :p maar dat bleek hij te zijn en niet jij. En hij heeft bij mij op school gezeten :D Hij is alleen wel ERRUG busy de laatste tijd.... ** Sou **