Bekijk originele versie : Hard to get VS. Doodsbang
PRiNSeS_FRoM_BE
08-09-2008, 19:08
elke ochtend sta ik op met het gevoel dat ik iets mis in het leven.
uiteraard; ik wil heel graag een lieve man en kindjes... en die heb ik nog niet
hoe graag ik het ook wil, ik ben doodsbang om mijn hart te geven aan iemand. ik scherm mij af en heb geen vertrouwen meer in de mannen. geloof mij: ik weet dat er nog goede mannen zijn en dat ik niet mag veralgemenen, maar ik kan het niet verhelpen. het gevoel is er...
jongens vinden dat ik hard to get ben... maar dat is geen masker dat ik opzet. ik ben gewoon bang voor teleurstelling, fouten te maken
zijn er nog die dit gevoel kennen?
gabriel1890
08-09-2008, 19:11
Ik denk dat jij nog maagd bent in alles. Gelukkig !!!
Dus ik raad jou lekker aan om te wachten tot iemand aan je deur komt.
PRiNSeS_FRoM_BE
08-09-2008, 19:23
ik neem dit maar op als compliment ...
maagd in alles is veel gezegd.. heb gewoon al wat meegemaakt waardoor ik mij zo voel
Dat heeft tijd nodig, mannen moeten je vertrouwen winnen. Het is niet zo dat jij een knop om kan zetten en ik denk ook niet dat mensen dat van jou moeten verwachten.
Ga er niet meteen in, verwacht niets en zeg ook tegen de jongen in kwestie dat hij niets moet verwachten. Ga gewoon eens wat drinken als vrienden en dan kan je hem beter leren kennen. Gewoon leren kennen want je hoeft er niets mee.
challOet
08-09-2008, 21:31
Dat heeft tijd nodig, mannen moeten je vertrouwen winnen. Het is niet zo dat jij een knop om kan zetten en ik denk ook niet dat mensen dat van jou moeten verwachten.
Ga er niet meteen in, verwacht niets en zeg ook tegen de jongen in kwestie dat hij niets moet verwachten. Ga gewoon eens wat drinken als vrienden en dan kan je hem beter leren kennen. Gewoon leren kennen want je hoeft er niets mee.
Hebben ze nou nog geen nederland.nl voor jou en die landveraders gemaakt:jammer:
Farah1985
09-09-2008, 01:33
precies hetzelfde hier
lovelygirl_x
24-09-2008, 14:46
ik voel me in dit topic aangesproken!
ik ben bijna 18 en hmdl! niks gasten in mijn leven!
tazz d'as t mij ni waaard hoor, allemaal vette players!! zie hoeveel meisjes klagen en spijt hebben dat ze intiem zijn geweest me een gast! jah BEGIN ER DAN OOK NIET AAN EH, ik wacht gwn op mijn ware! op de NORMALE manier,
Naughtygirly
24-09-2008, 23:21
Ik denk dat jij nog maagd bent in alles. Gelukkig !!!
Dus ik raad jou lekker aan om te wachten tot iemand aan je deur komt.
Je kan beter zeggen dat ze ontmaagd is in alles vandaar die wantrouwen in mannen. Maar jii bent een man dus jii kan het ook niet weten.
ik voel me in dit topic aangesproken!
ik ben bijna 18 en hmdl! niks gasten in mijn leven!
tazz d'as t mij ni waaard hoor, allemaal vette players!! zie hoeveel meisjes klagen en spijt hebben dat ze intiem zijn geweest me een gast! jah BEGIN ER DAN OOK NIET AAN EH, ik wacht gwn op mijn ware! op de NORMALE manier,
Ewa safi en straks kom je er een tegen die meteen bij je vader op de deur komt kloppen. Jij trouwt met hem en je hebt net de bruiloft van je leven gehad, maar doordat je nauwelijks kennis hebt van mannen in het algemeen heb je niet kunnen merken dat het een nogal agressief ventje is. De rest van je leven mag je alle hoeken van je huis kussen. Nou lekker dan! Gelukkig heb ik niet zo een preutse jeugd als jou gehad! Waardoor ik nu dus echt de beste man voor mij heb geselecteerd. Als je met mannen/jongens omgaat wil dat nog niet betekenen dat je meteen een slet bent. Je bent er immers zelf bij en je bent de baas over je eigen lijf. Ook al heb ik meerdere jongens gekend, mijn man was/is de eerste voor mij.
gabriel1890
24-09-2008, 23:31
Je kan beter zeggen dat ze ontmaagd is in alles vandaar die wantrouwen in mannen. Maar jii bent een man dus jii kan het ook niet weten.
Gelukkig maar, want soms wil je dingen beter niet weten over je prachtige mooie zusters.
Maar geef jou wel mijn goede respect voor de feit dat jij het begrijpt '' van jou zin'' .
Naughtygirly
25-09-2008, 00:43
Gelukkig maar, want soms wil je dingen beter niet weten over je prachtige mooie zusters.
Maar geef jou wel mijn goede respect voor de feit dat jij het begrijpt '' van jou zin'' .
Apart dat jii sommige dingen niet wilt weten.
sks__boy
25-09-2008, 00:56
ja heb ik ook, ik geef me hart alleen in me dromen, het duur kort maar is heerlijk gevoel
Aandachtnodig
25-09-2008, 07:34
elke ochtend sta ik op met het gevoel dat ik iets mis in het leven.
uiteraard; ik wil heel graag een lieve man en kindjes... en die heb ik nog niet
hoe graag ik het ook wil, ik ben doodsbang om mijn hart te geven aan iemand. ik scherm mij af en heb geen vertrouwen meer in de mannen. geloof mij: ik weet dat er nog goede mannen zijn en dat ik niet mag veralgemenen, maar ik kan het niet verhelpen. het gevoel is er...
jongens vinden dat ik hard to get ben... maar dat is geen masker dat ik opzet. ik ben gewoon bang voor teleurstelling, fouten te maken
zijn er nog die dit gevoel kennen?
Yep... mannen hebben ook hiermee te maken.
.....maar op een gegeven moment zul je toch gewoon al je vertrouwen op Allah (swt) moeten stellen, je onderwerpen aan Zijn wil en geloven dat je altijd de hulp en steun van Allah de Verhevene zult ontvangen.
PRiNSeS_FRoM_BE
25-09-2008, 22:12
Hey vriendjes
ik heb verschillende reacties gelezen op mijn topic hier en niet iedereen interpreteert het juist, maar jah... no prob
ik wanhoop niet, ik ben niet hopeloos, niet zielig of heb het vertrouwen in de mensheid, mezelf maar bovenal Allah swt niet verloren
ik plaatste mijn gedachtes en gevoelens hier even om duidelijk te maken dat niet alles is wat het eerst lijkt te zijn. soms moet men al eens meer moeite doen om iets moois te verkrijgen.
want jah dames en heren; mijn man zal inshAllah veel moois van mij krijgen. dat verdient hij ook als mijn man zijnde. daarom dat ik het ook goed wil doen.
goede avond/ dag verder
ma'a salama
gabriel1890
25-09-2008, 22:15
Hey vriendjes
ik heb verschillende reacties gelezen op mijn topic hier en niet iedereen interpreteert het juist, maar jah... no prob
ik wanhoop niet, ik ben niet hopeloos, niet zielig of heb het vertrouwen in de mensheid, mezelf maar bovenal Allah swt niet verloren
ik plaatste mijn gedachtes en gevoelens hier even om duidelijk te maken dat niet alles is wat het eerst lijkt te zijn. soms moet men al eens meer moeite doen om iets moois te verkrijgen.
want jah dames en heren; mijn man zal inshAllah veel moois van mij krijgen. dat verdient hij ook als mijn man zijnde. daarom dat ik het ook goed wil doen.
goede avond/ dag verder
ma'a salama
Las zo jou stuk, en heb er positief om moeten lachen.
Ik vraag mijn ''nu'' echt hoe jij van karakter noch uiterlijk zal zijn.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.