Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Offerfeest zonder jouw ouders?

Pagina's : [1] 2 3

Solid
01-02-2004, 02:26

wie brengt dit offerfeest zonder het bijzijn van zijn/haar ouders?! zo ja, waar zijn je ouders/ waarom zijn ze der niet? wat is het verschil tussen een offerfeest met het bijzijn van je ouders en het niet bijzijn van je ouders??? Dit jaar vier ik het zonder mijn ouders, want ze zijn op bedevaart! maar dan weet je hoe waardevol ze zijn! vooral de moeder!

Lady_moi
01-02-2004, 02:31
Met..

maghrebgirl20
01-02-2004, 10:43
gelukkig met ouders, als ze naar mekka gaan volgend jaar word het de eerste x zonder :huil:

SweetRose
01-02-2004, 11:30
Elk jaar met hamdolilah. Ik ben het al zo gewoon dat ik Aïd zonder hen niet kan voorstellen.

Sw33tn3ss
01-02-2004, 19:32

Ik vier dit jaar ook geen el Eid met mn ouders.. doordat ze naar Mekka zijn .. netals sommige andere hier. en t is echt VREEEMDDD... normaal kwam je beneden.. mama in de keuken lekkere dingen maken enzo.. heerlijke geur die je tegemoet komt.. ppfff.. ik mis ze echt wel errrugg!!! :( :( :( maar inshallah komen ze gauw terug.. gezond en wel Inshallah!! en inshallah ook alle andere ouders van jullie die daar heen zijn geweest. wa salaam.. sweetness :)

alhoceima_boy15
01-02-2004, 19:54
Met mn ouders :D

karima001
01-02-2004, 20:16
Origineel gepost door maghrebgirl20 gelukkig met ouders, als ze naar mekka gaan volgend jaar word het de eerste x zonder :huil: Yep, for me 2

wardaroosje
01-02-2004, 21:50
Ik vier het dit jaar ook zonder omdat ze in mekka zijn en zeker is het moeilijk.........maar ik ben al de dagen aan het aftellen tot dat ze terug komen en geloof me nu weet je pas wat je ouders waard zijn en zeker ik hou veel van mijn ouders :verliefd:

Solid
01-02-2004, 22:18
Origineel gepost door mirjamnador he hallo ik zit ook zonder ouders, ze zijn namelijk ook naar mekka. inderdaad het is erg dat ze er niet zijn ik mis ze erg en hopen dat ze insallah allemaal gelukkig terug komen. weet je voor mij is dit geen feest, het is voor mij een dood gewone zondag. ik ga insallah in de ochtend even naar de moskee, dan zal ik even naar me opa gaan, en zal daar niet lang blijven want ik voel de afwezigheid van me ouders en daar kan ik niet tegen(ben zeer gevoellig) dus vandaar dat ik niet lang blijf en ga dan gewoon thuis zitten. en doen wat ik elke zondag doe. huiswerk maken of zo. ik hoop dat je wel een leuke dag heb. wanneer komen je ouders trouwens terug. mail me anders prive terug. beslema en veel sterkte met deze dag ik leef met je mee. Alleen mensen die erg veel om hun ouders geven, die missen ze pas echt. Ze hebben vandaag sóchtends gebeld en het gaat hamdoelillah goed met ze! ben ook gevoelig, maar ik red het wel hamdolillah, als ik ooit trouw dan moet ik wel zonder ze verder!

karima001
01-02-2004, 22:22
Origineel gepost door Solid Alleen mensen die erg veel om hun ouders geven, die missen ze pas echt. Ze hebben vandaag sóchtends gebeld en het gaat hamdoelillah goed met ze! ben ook gevoelig, maar ik red het wel hamdolillah, als ik ooit trouw dan moet ik wel zonder ze verder! Alhomdollilah, heb gehoord dat er vandaag 244 mensen overleden zijn...ghair inshaAllah...

Solid
01-02-2004, 22:38
Origineel gepost door karima001 Alhomdollilah, heb gehoord dat er vandaag 244 mensen overleden zijn...ghair inshaAllah... daarom hebben mijn ouders ons gebeld om ons gerust te stellen! ze houden rekening met alles :goedzo:

miss19oujdia
01-02-2004, 23:23
Ik mis mijn vader ook heeel erg man echt een leegte thuisssssssssssss en nu met elaeiddddddddd ook noggggggg

Riffia123
01-02-2004, 23:55
Ik vier het ook met mijn ouders gelukkig, maar ik heb een hele goede vriend waarvan beide ouders zijn overleden...echt zielig man :( Het leven lijkt me nutteloos zonder mijn ouders

DOUNIAAA
02-02-2004, 00:21
Origineel gepost door Riffia123 Ik vier het ook met mijn ouders gelukkig, maar ik heb een hele goede vriend waarvan beide ouders zijn overleden...echt zielig man :( Het leven lijkt me nutteloos zonder mijn ouders ik weet wat je bedoelt meid. :( mijn vader is met nieuwjaar overleden dat was voor ons een klap om te horen. ( ina illahi wa ina illaihi raji3oen). dit was voor ons de eerst 3aid zonder vader en geloof me we hebben bijna de hele dag gehuild :huil: . het was zowel voor me moeder als ons raar om deze dag te (vieren) door te staan. want je wordt elke keer weer herinnerd aan al die andere jaren dat je beide ouders er wel waren. Sinds de dood van mijn vader besef ik pas hoe kostbaar de tijd met je ouders is en hoe zuinig je daarop moet zijn. Dus wees er voorzichtig mee. wa salaamoe alaikoum

Riffia123
02-02-2004, 00:24

Lah ie edem alazar meid. Wat erg voor je, vooral tijdens de feestdagen mis je zijn afwezigheid...lah ie rahmo...ewa zo is het leven...levens komen en levens gaan. Veel sterkte!!!

Pagina's : [1] 2 3