Bekijk originele versie : Wat vonden jullie van Shouf Shouf Habibi?
salimma19
01-02-2004, 01:11
Ik vond 'm in ieder geval wel leuk. Jammer alleen dat de zaal vol met Marokkanen was. Jullie weten allemaal wel hoe mgarba zijn als ze samen komen :rolleyes:
Ik heb em nog niet gezien :D
Hoezo waren er teveel K ut marokkanen?:jammer:
salimma19
01-02-2004, 21:35
Kneusje er waren zeker veel Marokkanen. En wat voor........niet te geloven man. Als je dat ziet ga je de Hollander echt niet kwalijk nemen dat ie ons haat. Wat een stelletje mongolen zeg.
ik vond de film egt lachen men!! de hele tijd lag ik egt in een scheur!
Toppertje :goedzo:
ik heb echt gelachen ik vond hem oke:goedzo:
rifi_boy
15-02-2004, 21:10
zo afetah film maar die vuist was pas lagge toen lag k helemaal op de grond en waar slaat dat op een marokaanse meid naar een kaasje dat was pas een kanke grap ja voorsgutting
tanjawiboy
16-02-2004, 19:20
ket was ook een beetje schANDE VOOR MAROKANEN TOEN DIE NAAR DE BERGEN GING OM EEN MEISJE UIT TE ZOEKEN MOEST ZO EEN WIJF SMEKEN IWA DINNI MAAK ENA KBIRA WEGALLINNI HNAJA DINNI MAAK DAT VOND IK ECHT SCHANDE EN ZE LATEN OOK ALLES Maar zien dat de marokaanse jongeren allemaal criminelen zijn en de marokaanse meisjes allemaaaaal hoeren zijn en de ouders die niets daar over zeggen
rifi_boy
16-02-2004, 21:22
Origineel gepost door tanjawiboy
ket was ook een beetje schANDE VOOR MAROKANEN TOEN DIE NAAR DE BERGEN GING OM EEN MEISJE UIT TE ZOEKEN MOEST ZO EEN WIJF SMEKEN IWA DINNI MAAK ENA KBIRA WEGALLINNI HNAJA DINNI MAAK DAT VOND IK ECHT SCHANDE EN ZE LATEN OOK ALLES Maar zien dat de marokaanse jongeren allemaal criminelen zijn en de marokaanse meisjes allemaaaaal hoeren zijn en de ouders die niets daar over zeggen
wollah illah helemaal gelijk ;) :zwaai:
Ik vond de Film naar mijn mening Niet zo leuk omdat, wij in een negatief beeld worden geschetst. En wij er ook niet beter van worden, en zelf lachen we om die film, maar als je echt gaat nadenken. Waarom lach je?, over wat en wie?, dan zal je er achter komen dat de film het toch niet waard was om te kijken. Ikzelf had iets anders verwacht. Maar tja dat is mijn mening.
Thalla Broeders en Zusters,
Mo
OujDa_LaDy
18-02-2004, 23:30
Nog Niet Gezien...:)
XxNabilxX
19-02-2004, 00:32
Kom op mensen het was gewoon een leuke grappige film en wat betreft die scene waar hij naar marokko gaat en een vrouwtje uitzoekt en uiteindelijk de jongste kiest waardoor de oudste hem begon te smeken en te huilen haar in plaats van haar zusje mee te nemen vond ik wel schandalig om te zien vooral als er een paar Hollanders naaste je zitten en daar om lachen. Maar ja mensen de floders geven toch ook geen beeld van de Nederlandse gezinnen.
stardust
22-02-2004, 20:03
Slechte film, zwaar slecht! Niet vanwege de negatieve beeldvorming, maar vanwege het slechte aanhouden van structuur, er klopte geen reet van!
Slechte opbouw, domme grappen, paar slechte acteurs, Die kleine was de beste van de Nl.acteurs dan.
K vond er nix aan, vooral dat stukje met ezels en ezellinen (kots kots) AS IF
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.