Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kraamfeest organiseren????

TheBomb
08-09-2008, 15:06

Salaam meiden, Binnenkort moet ik er weer aan geloven en moet ik een kraamfeest organiseren. Nu zit ik met het volgende; Bij mijn eerste kind heb ik het kraamfeest uit praktische overwegingen bij mijn schoonouders thuis gehouden. Ik zal je zeggen, geen succes. Bij ons thuis moest ik teveel improvisen terwijl het huis van schoonouders precies afgestemd is op feestjes e.d. Bijvoorbeeld marokkaanse banken en tafels en weinig poes pas in de kamers. Bij ons moet je hele comperkamers en boekenkasten uit de kamers slopen en het e.e.a. afhuren om zitplaatsen e.d. te creeren. VAndaar de eerste keer bij schoonouders. Ander argument is geweest dat wij niet in amsterdam wonen waar de rest van de familie wel woont. En een groot deel van die famlilie heeft geen vervoer om naar ons toe te komen, maar weten het huis van schoonouders wel makkelijk te vinden. Dit keer, met mijn tweede wil ik het anders doen. Anders ja, dat zeg ik, maar hoe weet ik dus niet. Want die problemen waar we de eerste keer tegenaan liepen, die bestaan nu nog steeds. dus; 1. we wonen te ver en 2. er moet te veel gebeuren thuis om het feestklaar te maken. Mijn ouders en schoonouders wonen beide in amsterdam. Mijn ouders hebben een te klein huis. HOe hebben jullie dit gedaan. Of gewoon een ruimte afhuren? Kan dat in amsterdam en welke tarieven gelden hiervoor? Is dat handig. GEef eens tips aub. Bedankt alvast.

Art.
08-09-2008, 16:17
Ik denk dat het handiger is als je gewoon een klein zaaltje huurt. Je bent uiteindelijk zoveel bezig met het verplaatsen van meubels en opruimen. Het is daarnaast niet zo fijn als je jouw schoonouders opzadelt met dit soort dingen. Tenzij zij het zelf hebben aangeboden. Als je het apart gaat houden, kun je bijv. wel de mannen in het huis van je schoonouders doen. Ik denk overigens dat er misschien wel betaalbare zaaltjes zijn. Ben alleen niet van omgeving A'dam.