Bekijk originele versie : Wie doet PABO eerste jaar???
islamicgirl3
31-01-2004, 22:37
Salam Aleikom,
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die PABO doen? ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, of het moeilijk is en of het geschikt is voor een echte moslima....
kortom, ik wil alles weten!
inshAllah kunnen jullie me helpen.
wa aleikom salam
BerKaNeLayD
06-02-2004, 16:11
Origineel gepost door islamicgirl3
Salam Aleikom,
Ik vraag me af of er nog mensen zijn die PABO doen? ik wil graag weten wat jullie ervan vinden, of het moeilijk is en of het geschikt is voor een echte moslima....
kortom, ik wil alles weten!
inshAllah kunnen jullie me helpen.
wa aleikom salam
Ja vertel.....
Ik wil ook alles weten :D
RealHalfbloedje
06-02-2004, 17:54
Me toooo..........
Salama_4ever
09-02-2004, 12:48
iK doe het..ik zit eerste jaars...het is zeker een geschikt voor een echte moslima. Je kan de kleding dragen die je wilt...en op de meeste scholen kun je je hoofddoek gewoon ophouden..
Alleen je moet de pabo niet onderschatten...het is echt heel véééél werk...maar het is wel een hele leuke opleiding. Ik heb hiervoor een juridische opleiding gedaan en dat vond ik toch niet zo heel leuk
Oem_Roemman
10-02-2004, 14:20
Salaam oeleykoem warahmatullah,
Best grappig om te lezen dat Salama 4 ever dezelfde achtergrond heeft als ik! :)
Je kan je inderdaad kleden zoals je wilt, genoeg zusters die gimaar dragen elhamdoielilah.
Maar er zijn wel enkele dingen die TEGEN de regels van de Islam ingaan:
Zo heb je een vakmodule Muziek, hier wordt je geacht te zingen. En de kans is zeer groot dat er een man bij jou in de klas zit!
Bij BewegingnsOnderwijs moet je gepaste kleding aan en dan is de correcte hijaab niet gepast!
Voor Drame geldt hetzelfde als bij Muziek (stem verheffen)
Je uiteindelijke werkplek is zeker geschikt voor een Moslima! En Islamitische basisscholen snakken naar opgeleide, Moslims!
Fi Amanallah,
Oem Roemman
zeytoena
12-02-2004, 18:54
oem roeman,
WAT VOLG JE ME??????????????????
islamicgirl3
13-02-2004, 00:08
bedankt voor al jullie reacties! DJAZAKALLAHOE GAIRAN
salimaatje17
13-02-2004, 12:36
Moi ook eerste jaars PABO!!! Het is scht een leuke opleiding als je van kinderen en lesgeven houdt. Verder is het de meest geschikte beroep voor een Marokkaanse meid. Makkelijk te combineren, werkdagen van 8 tot 4, vakanties en het meest belangrijke: je weet wat alles over de ontwikkeling en omgang met kinderen, Komt goed van pas als jezelf zover bent!
Een min-puntje: héééééél vééééééél werk tijdens de opleiding. Vooral die portfolio's!!!!
=xxx= Salimaatje
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.