Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wie heeft verstand van autoproblemen ??

Pagina's : [1] 2 3

rolexity
08-09-2008, 02:18

het zit namelijk zo,mijn motor hapert een beetje als ik gaspedaal helemaal indruk lijkt wel of de motor door iets wordt tegengehouden of ergens geen grip op krijgt. weet iemand wat het is ? ik d8 aan bougies vervangen ??

semsem83
08-09-2008, 03:30
zou kunnen. kan meerdere dingen zijn injectie en ligt eraan welke auto het is?

rolexity
08-09-2008, 05:19
zou kunnen. kan meerdere dingen zijn injectie en ligt eraan welke auto het is? het is een opel vectra met een ecotec motor.

misbaksel
08-09-2008, 05:21
het zit namelijk zo,mijn motor hapert een beetje als ik gaspedaal helemaal indruk lijkt wel of de motor door iets wordt tegengehouden of ergens geen grip op krijgt. weet iemand wat het is ? ik d8 aan bougies vervangen ?? voelt het echt alsof het de moter is of kan het ook zo lijken dat het de remmen zijn? heb je abs? ik denk nl. dat het met je abs te maken heeft.

rolexity
08-09-2008, 05:27

voelt het echt alsof het de moter is of kan het ook zo lijken dat het de remmen zijn? heb je abs? ik denk nl. dat het met je abs te maken heeft. ik heb abs maar ik heb geen storing in de abs systeem anders zou de boordcomputer dat aangeven als het goed is.ik voel gewoon een druk opde motor en dan valt de druk weg waneer ik goed erop trap dan begint de motor te happeren totdat ie grip heeft lijkt et wel.dit gebeurt meestal als ik vlot doorschakel maar als ik hoge toeren maak en dan pas doorschakel heb ik er minder last van. ik d8 aan de benzine injector want ik ben mee naar marokko geweest en er zit gewoon vuil tussen door de slechte benzine.

appie_1
08-09-2008, 11:14
makkelijk............... controleer de lucht massa meter op vervuiling, komt vaak voor . allahje3ewen

motorola
08-09-2008, 11:36
het is een opel vectra met een ecotec motor. JE auto uit laten lezen bij dealer

AKER3IE_PART_II
08-09-2008, 11:48
benzinepomp misschien

AKER3IE_PART_II
08-09-2008, 11:57
kan ook iets met verkeerde lucht dat erin komt.. vroeger had ik dat weleens met brommertje...

moessi
08-09-2008, 12:07
het zit namelijk zo,mijn motor hapert een beetje als ik gaspedaal helemaal indruk lijkt wel of de motor door iets wordt tegengehouden of ergens geen grip op krijgt. weet iemand wat het is ? ik d8 aan bougies vervangen ?? luchtfilter en brandstoffilter :goedzo: ben je van probleem af tenminst als t om benzine gaat .. succes!

rolexity
08-09-2008, 12:09
Begin eerst maar eens met de bougies ja. Dat is het goedkoopste. Heeft jouw auto een katalysator of is het een diesel? ik denk het wel ik weet niet het is een benzine auto.

soraya_21
08-09-2008, 12:13
ik heb abs maar ik heb geen storing in de abs systeem anders zou de boordcomputer dat aangeven als het goed is.ik voel gewoon een druk opde motor en dan valt de druk weg waneer ik goed erop trap dan begint de motor te happeren totdat ie grip heeft lijkt et wel.dit gebeurt meestal als ik vlot doorschakel maar als ik hoge toeren maak en dan pas doorschakel heb ik er minder last van. ik d8 aan de benzine injector want ik ben mee naar marokko geweest en er zit gewoon vuil tussen door de slechte benzine. ja je hebt gelijk daar ligt het aan we hebben het ook meegemaakt

rolexity
08-09-2008, 12:21
Een kapotte lambdasonde kan ook dit soort problemen geven. Staat er op de papieren van je auto ergens U9 of K6? Als dat zo is heb je een katalysator, is het een U9 dan heb je een katalysator met een lambdasonde. Laat je auto uitlezen anders ga je onnodig dingen lopen vervangen. ik ga eerst zo een wynns injector schoonmaakmiddel kopen die je bij de benzine gooit ,als dat niet lukt dan even luchtfilter,benzinefilter en bougies vervangen.

moessi
08-09-2008, 12:23
luchtfilter begin daar mee ! tientje ofso

rolexity
08-09-2008, 12:26

ok bedankt allemaal.

Pagina's : [1] 2 3