Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Negroide mannen is de oplossing voor de dichting van de kloof!! Lees maar!!!

LZN
31-01-2004, 22:33

De oplossing voor het dichten van de kloof tussen Marokkaanse dames en Marokkaanse heren is de tussenkomst van negroide mannen, veel al Surinaamse mannen. Wie dit niet begrijpt moet maar eens verder over nadenken wat ik daarmee bedoel!!!!! Ik geloof heilig in deze tussenkomst van negroide mannen!! Grtjs, Djoelaibib.

ik_oke_is
31-01-2004, 22:36
Origineel gepost door Djoelaibib De oplossing voor het dichten van de kloof tussen Marokkaanse dames en Marokkaanse heren is de tussenkomst van negroide mannen, veel al Surinaamse mannen. Wie dit niet begrijpt moet maar eens verder over nadenken wat ik daarmee bedoel!!!!! Ik geloof heilig in deze tussenkomst van negroide mannen!! Grtjs, Djoelaibib je bent een surinamier , en je wilt een marokaans meisje :hihi: goed geprobeerd :maf2:

asalah20
31-01-2004, 22:41
Origineel gepost door ik_oke_is je bent een surinamier , en je wilt een marokaans meisje :hihi: goed geprobeerd :maf2: :gniffel:

tonymontana
01-02-2004, 12:50
Origineel gepost door Djoelaibib ewa Safi, ik een surinamer, hahahha. Ben volbloed een Riffijn, hahahahahah Je hebt dus verkeerd gedacht, wie mij begrijpt met deze uitspraak van mij, ontvangt een leuk cadeau a surinamer het is riffie en geen riffijn :giechel:

Miss_Banana
01-02-2004, 13:06

Origineel gepost door Djoelaibib ewa Safi, ik een surinamer, hahahha. Ben volbloed een Riffijn, hahahahahah Je hebt dus verkeerd gedacht, wie mij begrijpt met deze uitspraak van mij, ontvangt een leuk cadeau Ik begrijp dat jij niet spoort. Wat is mijn cadeau? :D

SAMMYGIRL
01-02-2004, 15:09
"De kloof" wordt ze3ma veroorzaakt door negers? Ik denk dat je wel verder moet kijken, als er uberhaupt een echte kloof is. Het is wel makkelijk om negers de schuld te geven, de meiden zoeken ze toch op?Zo ook de jongens, die zoeken ook toch niet-marokkaanse dames op? Dus i.p.v. de schuld te geven aan een andere groep (negers) moeten de marokkaanse meiden en jongens eens zelf zoeken naar hun eigen fouten! Ik denk nogmaals dat er niet echt een "kloof" is, men denkt dat alleen waarschijnlijk, want uiteindelijk hebben zowel de dames als de heren elkaar nodig!

maroc_misty
01-02-2004, 16:18
Origineel gepost door Djoelaibib De oplossing voor het dichten van de kloof tussen Marokkaanse dames en Marokkaanse heren is de tussenkomst van negroide mannen, veel al Surinaamse mannen. Wie dit niet begrijpt moet maar eens verder over nadenken wat ik daarmee bedoel!!!!! Ik geloof heilig in deze tussenkomst van negroide mannen!! Grtjs, Djoelaibib Zodat het algemeen geaccepteerd wordt en de kloof zal dichten, want na verloop van tijd iedereen er aan gewent, en de kloof is gedicht :maf3: http://******************/neutebeut/smilies/weetniet/weetniet002.gif http://******************/neutebeut/smilies/weetniet/weetniet002.gif http://******************/neutebeut/smilies/weetniet/weetniet002.gif

TnawieMocro
01-02-2004, 16:58
mensen spacen hem, a pleace doe ff normaal als je kunt... ok? ik zie totaal geen kloof, mensen hebben op el 3ied nix te doen en verzinnen maar sprookjes whahaha... wa ga je stukjes vlees opeten a sahbe:S