Bekijk originele versie : A tragedy oh my Lord
Fatomaat
07-10-2002, 15:35
:huil: Why!?! Why!?! Why me!?! Ik wist dat deze dag ooit zou komen, maar dat het zo onverwacht moest gebeuren doet mij veel verdriet. Ik ben je nu echt kwijt. Ik heb me er niet mentaal en emotioneel op kunnen voorbereiden. Na 10 jaar van steun in krappe tijden. Op koude en regenachtige dagen gaf je me warmte. In korte en lange reizen was je mijn reisgenootje. Als ik naar je keek lachte je me toe. Tot mijn grote spijt behoort dat nu tot het verleden tijd.
BOEHOEHOE IK BEN MIJN OV-STUDENTENKAART KWIJT!!:huil:
En niet dat die gasten van Informatie Beheer Groep je ff inlichten dat je m moet inleveren. Neehee, ze sturen je heel leuk een brief met de mededeling dat je 136 euro moet betalen wegens te laat of niet inleveren van je OV.
Allah(SwT) moet hebben geweten dat ik m stiekem tot 2003 zou hebben gebruikt als ik m nog had, want ik ben m 2 weken geleden echt kwijt geraakt. En voor de vergoeding voor het zwartrijden heeft Allah(SwT) dus ook al gezorgd :D
Dus ik naar de Politie en daar heb ik maar gelijk een bekertje koffie genomen hoewel ik dat niet drink. Maargoed met een financiele cricis in het vooruitzicht, is alles wat gratish is mooi meegenomen. Gelijk heb ik daar maar extra zakjes suiker en melk gejat voor de echt krappe tijden.
Hoe moet het nu verder people? Moet ik al mijn schatjes in alle stadjes dan maar dumpen? Moet ik het nu dichter bij huis zoeken? Er rest mij niets dan een warme regenjas aan te schaffen, mijn gele mountainbikecruiser te plakken en op te pompe en op te passen voor de bordeaurode pakken.
Het roze tijdperk is voorbij en grijze tijden komen me nu tegemoet
U don't know what u got untill it's gone :huil:
En owwee als jullie gaan zeuren over die schatjes. Ik eis medeleven hiero!!
Inaa lilahi wa ina ilayhi ragi3oen :( :( :(
lah igib sabr a banti, lah i3tik tissir oe lbaraka, amin arbi l3alamin :engel:
Fatomaat
08-10-2002, 11:01
Origineel gepost door TNAwie