Bekijk originele versie : A tragedy oh my Lord
Fatomaat
07-10-2002, 15:35
:huil: Why!?! Why!?! Why me!?! Ik wist dat deze dag ooit zou komen, maar dat het zo onverwacht moest gebeuren doet mij veel verdriet. Ik ben je nu echt kwijt. Ik heb me er niet mentaal en emotioneel op kunnen voorbereiden. Na 10 jaar van steun in krappe tijden. Op koude en regenachtige dagen gaf je me warmte. In korte en lange reizen was je mijn reisgenootje. Als ik naar je keek lachte je me toe. Tot mijn grote spijt behoort dat nu tot het verleden tijd.
BOEHOEHOE IK BEN MIJN OV-STUDENTENKAART KWIJT!!:huil:
En niet dat die gasten van Informatie Beheer Groep je ff inlichten dat je m moet inleveren. Neehee, ze sturen je heel leuk een brief met de mededeling dat je 136 euro moet betalen wegens te laat of niet inleveren van je OV.
Allah(SwT) moet hebben geweten dat ik m stiekem tot 2003 zou hebben gebruikt als ik m nog had, want ik ben m 2 weken geleden echt kwijt geraakt. En voor de vergoeding voor het zwartrijden heeft Allah(SwT) dus ook al gezorgd :D
Dus ik naar de Politie en daar heb ik maar gelijk een bekertje koffie genomen hoewel ik dat niet drink. Maargoed met een financiele cricis in het vooruitzicht, is alles wat gratish is mooi meegenomen. Gelijk heb ik daar maar extra zakjes suiker en melk gejat voor de echt krappe tijden.
Hoe moet het nu verder people? Moet ik al mijn schatjes in alle stadjes dan maar dumpen? Moet ik het nu dichter bij huis zoeken? Er rest mij niets dan een warme regenjas aan te schaffen, mijn gele mountainbikecruiser te plakken en op te pompe en op te passen voor de bordeaurode pakken.
Het roze tijdperk is voorbij en grijze tijden komen me nu tegemoet
U don't know what u got untill it's gone :huil:
En owwee als jullie gaan zeuren over die schatjes. Ik eis medeleven hiero!!
Inaa lilahi wa ina ilayhi ragi3oen :( :( :(
lah igib sabr a banti, lah i3tik tissir oe lbaraka, amin arbi l3alamin :engel:
Fatomaat
08-10-2002, 11:01
Origineel gepost door TNAwie
Inaa lilahi wa ina ilayhi ragi3oen :( :( :(
lah igib sabr a banti, lah i3tik tissir oe lbaraka, amin arbi l3alamin :engel:
Shokran wa Allahibarak fik a goeja :(
Tenminste nog iemand die me steunt in harde tijden, de rest gaat me dus uitlachen in de tram, bus, trein, metro :huil:
ahahahahaahaahh meid ik heb me echt verrotgelachen wollah!!!!! maar ik voel echt met je mee.... :rolleyes: wat zouden wij zonder ov moeten doen :huil: maargoed vergeet niet na regen komt zonneschijn !!! :D
Allah ie shafiek :engel:
Kimaatje
08-10-2002, 11:19
Had ik maar een OV :(
Origineel gepost door LalaMosiba
Had ik maar een OV :(
whahahaah denk je dat ik er 1 heb dan ik heb eentje vervalst wollah hahahaah maar hij is al bijna verlopen :rolleyes: *ik ben nog veel te jong voor een ov*
Kimaatje
08-10-2002, 11:22
Origineel gepost door Chaimaa
whahahaah denk je dat ik er 1 heb dan ik heb eentje vervalst wollah hahahaah maar hij is al bijna verlopen :rolleyes: *ik ben nog veel te jong voor een ov*
Hmmm vervalst zei je?? Chaimaa you're my best friend :D
Ach jah nog een jaartje en dan heb ik mijn schatje :) :Iluvu:
Hmmm vervalst zei je?? Chaimaa you're my best friend :D
Ach jah nog een jaartje en dan heb ik mijn schatje :) :Iluvu:
LOVE YOU 2 GIRL ;)
aaai ik moet nog 2 jaar w8en :rolleyes:
Kimaatje
08-10-2002, 11:25
LOVE YOU 2 GIRL ;)
aaai ik moet nog 2 jaar w8en :rolleyes:
Ahh meskiena.......
Hahahahahahahahahaha ik heb m lekker eerder (als mijn pa m maar niet afpakt, want die weet wel wat je allemaal met een OV kunt doen :D ) :zwaai:
Ahlel Fotomaat,
Mag ik vragen wie de schatjes zijn :)
En ohja je moest eens weten hoe handig een ov kan zijn, maar dat WIST jij denk ik al toch? :p
Ahh meskiena.......
Hahahahahahahahahaha ik heb m lekker eerder (als mijn pa m maar niet afpakt, want die weet wel wat je allemaal met een OV kunt doen :D ) :zwaai:
:p lekker puh ik heb m toch al lekker vervalst :D
hahaha maar flash ze thuis gewoon met ik ga naar school ;)
Fatomaat
09-10-2002, 17:46
Origineel gepost door House
Ahlel Fotomaat,
Mag ik vragen wie de schatjes zijn :)
En ohja je moest eens weten hoe handig een ov kan zijn, maar dat WIST jij denk ik al toch? :p
Ewa shejien edoriji tsede3t sa7ansh. Het tzrit id orid shejien :D
Fatomaat
09-10-2002, 17:56
:p lekker puh ik heb m toch al lekker vervalst :D
hahaha maar flash ze thuis gewoon met ik ga naar school ;)
Aangezien ik hier ouder en wijzer ben moet ik toch voorkomen als rolmodel he dus tut tut tut niet meer flashen en vervalsen he!!
Maaruh hoe gaat dat in zijn werking dan dat vervalsen? :D
Origineel gepost door Fatomaat
Ewa shejien edoriji tsede3t sa7ansh. Het tzrit id orid shejien :D
yem akm oersed3g is goed
laboudanda
09-10-2002, 23:07
OOIT gehoord van een nieuwe aan vragen?...
Ow wacht eens ff..ze zien een marokkaanse mens voor de balie staan en denken: Oh jee die is haar OV helemaal niet kwijt..ze heeft m gewoon aan haar vriendje gegeven ...en nu komt ze voor een nieuwe...
Hey dit is een waar gebeurt verhaal ..het was gebeurt in de KAATSHEUVEL.....TRAGISCH eh?
Download meteen de Mp3 van the Tragic illusion ....het fleurt je op!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.