Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Help! Laptop, en soorten internet verbinding?

TfijoestHoceima
07-09-2008, 22:08

Salaam allemaal, Ik heb onlangs een laptop gekocht, en daarbij ook een 'router' nou dat ding heeft meer slechts gedaan dan goed. Want de verbinding komt echt helemaal niet tot stand, het zou liggen aan de instellingen maar ik heb deze al aangepast. Morgen ga ik wat anders zoeken, weet iemand mischien wat een andere mogelijkheid is.. want het modem is niet voor draadloze verbingen dus waarschijnlijk zou een chipkaartje ook niet kunnen. In ieder geval heeft iemand mischien goede ervaring met een andere soort router? Graag met vermelding van merknaam, en waar ik m kan halen.. natuurlijk ga ik morgen gelijk doen inshallah... Kom op mensen help mij is effe... :)

TfijoestHoceima
07-09-2008, 22:20
niemand :(?

abdellatif7
07-09-2008, 22:42
Salaam allemaal, Ik heb onlangs een laptop gekocht, en daarbij ook een 'router' nou dat ding heeft meer slechts gedaan dan goed. Want de verbinding komt echt helemaal niet tot stand, het zou liggen aan de instellingen maar ik heb deze al aangepast. Morgen ga ik wat anders zoeken, weet iemand mischien wat een andere mogelijkheid is.. want het modem is niet voor draadloze verbingen dus waarschijnlijk zou een chipkaartje ook niet kunnen. In ieder geval heeft iemand mischien goede ervaring met een andere soort router? Graag met vermelding van merknaam, en waar ik m kan halen.. natuurlijk ga ik morgen gelijk doen inshallah... Kom op mensen help mij is effe... :) Icidu 11g Wireless Broadband Router: totaal: 9,8 Installatie: 10 Bereik: 10 Mogelijkheden: 9,7 Betrouwbaarheid: 9,7 kijk ff hier: http://www.kieskeurig.nl/product/8D584B9EFD877CE0C12574570037F603.htm

TfijoestHoceima
07-09-2008, 23:07
Harstikke bedankt! Jij ben mijn held! Morgen inshAllah gelijk naar de winkel :)