Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Welke morokkaanse dame gaan we!!

Pagina's : [1] 2 3

coalitiegenoot
31-01-2004, 20:36

Welke morokkaanse dame gaan we morgen SLACHTEN, shieeet wie heeft het verdiend om onder het mes te liggen. wijven die vreemd zijn gegaan!! dronken relaties aan zijn gegaan naakt over straat lopen hoofddoek players domme dames lelijke dames en noem maar op, wat mij betreft slachten we LADY_MOI die kan geen ABN typen :D

maghrebgirl20
31-01-2004, 20:40
liever niet slachten maar......... :auw: bij wie zal ik s beginnen? :D

coalitiegenoot
31-01-2004, 20:40
Origineel gepost door LieveMeisje :eek: niet zo verbaasd kijken shieeeeeeeeet ik moet morgen toch ook iemand slachten :rolleyes:

Chyhaan
31-01-2004, 20:41
Origineel gepost door coalitiegenoot Welke morokkaanse dame gaan we morgen SLACHTEN, shieeet wie heeft het verdiend om onder het mes te liggen. wijven die vreemd zijn gegaan!! dronken relaties aan zijn gegaan naakt over straat lopen hoofddoek players domme dames lelijke dames en noem maar op, wat mij betreft slachten we LADY_MOI die kan geen ABN typen :D Ik denk als we jouw ting weg snijden, stoppen je praatjes waarschijnlijk snel... :)

miss_mimi
31-01-2004, 20:42

hahahahahahha!!

AlHoceima_Leila
31-01-2004, 20:42
:hihi: :lol: :d Lady_moi hahahah

coalitiegenoot
31-01-2004, 20:43
Origineel gepost door Chyhaan Ik denk als we jouw ting weg snijden, stoppen je praatjes waarschijnlijk snel... :) jij moet sowieso onder het mes vroeg of laat snij ik je :D jij bent die gene die het graag doet ha :rolleyes:

coalitiegenoot
31-01-2004, 20:44
Origineel gepost door maghrebgirl20 liever niet slachten maar......... :auw: bij wie zal ik s beginnen? :D ik zou beginne bij de gene die maar al te graag vaak sex met je wilt :D

LieveMeisje
31-01-2004, 20:45
Origineel gepost door coalitiegenoot niet zo verbaasd kijken shieeeeeeeeet ik moet morgen toch ook iemand slachten :rolleyes: das voor mij voor de eerste keer...... :kwaad: :eek:

Chyhaan
31-01-2004, 20:45
Origineel gepost door coalitiegenoot jij moet sowieso onder het mes vroeg of laat snij ik je :D jij bent die gene die het graag doet ha :rolleyes: Whatever heb je niets anders te typen, dan iedere keer over hetzelfde te beginnen.. Maar deze topic is al nonsens, dus laat ik me maar terug trekken

nesrine18
31-01-2004, 20:46
Origineel gepost door coalitiegenoot Welke morokkaanse dame gaan we morgen SLACHTEN, shieeet wie heeft het verdiend om onder het mes te liggen. wijven die vreemd zijn gegaan!! dronken relaties aan zijn gegaan naakt over straat lopen hoofddoek players domme dames lelijke dames en noem maar op, wat mij betreft slachten we LADY_MOI die kan geen ABN typen :D hahah...hoofddoekplayers..hehehe...die is goed :rolleyes: beste coalitiegenoot, Hoe gaat het met je?? lang niet gesproken....voelde je je zo beledigd na mijn speech over je levenswijze??...ach joh je komt er wel over heen...je zult het vaak genoeg horen....hehehe.....maar goed...hoe gaat het met de zaken...heb je al een coalitie gevormd...of ben je nog aan het hozzelen?? Maar goed.....slachten....dat gaat wat te ver...dat is het zelfde als de doodstraf invoeren.....of is dat de doodstraf..maar dan zonder gas of injecties...maar lekker met een grote hakmes...meteen die kop er af....doe me denken aan Last samourai....gewoon zonder problemen iemands hoofd afhakken...........Plezier. :rolleyes: Maar ik wens je nog ee fijne offerfeest toe en niet te veel eten he....te veel vet...je wordt dan dikker dan je al bent ..... :D nouh 3id moebarak wa koel 3aman wa entoem bigair inshalah ooh jah...weet je wat mij irriteerd...::::::: shieeeeeeeeeeeet....what the f. u c k...betekent dat.....maar goed hoor nog ongetwijfeld van je.... Hey je hebt me nooit gebeld........ :verliefd:

coalitiegenoot
31-01-2004, 20:49
Sorry hoor, maar dit volg ik ffniet.. speech? welke speech over mijn levenswijze? beledigd kan ik niet zijn als ik van niks weet :confused:

maghrebgirl20
31-01-2004, 20:50
Origineel gepost door coalitiegenoot ik zou beginne bij de gene die maar al te graag vaak sex met je wilt :D shttt, niet hier zeggen hier........... straks word er weer geroddeld over ons :D

coalitiegenoot
31-01-2004, 20:50
Origineel gepost door Chyhaan Whatever heb je niets anders te typen, dan iedere keer over hetzelfde te beginnen.. dus laat ik me maar terug trekken ja schaapie trek je maar terug :D

Lady_moi
31-01-2004, 20:51

Luister Goed Jij Loser Hou Mijn Naam Erbuiten Ok?? En Trouwens Ik Ben Nie Es MArokaanse Blijf Uit Mijn Buurt Gij Mongooltje

Pagina's : [1] 2 3