Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Auto vanuit Duitsland kopen

Pagina's : [1] 2 3

Gypsymeid
07-09-2008, 19:14

Via een duitse autosite heeft me man een auto op het oog. Alleen we vertrouwen het niet helemaal 100%. De auto is in Spanje gekocht bij een officiele dealer zegt die persoon en wordt nu via deze Duitse site verkocht voor een relatief laag bedrag. Hier in Nederland kost ie minimaal 2e hands €28.000 en daar staat ie te koop voor €17.500. We hebben nu contact gehad en degene zegt in geld nood te zitten. Wat denken jullie?

Fleischbaum
07-09-2008, 19:29
De meeste dromen zijn bedrog maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nog ik voel je adem en zie je gezicht je bent een droom die naast me ligt.. Dag zondags-koopje.. Kort door de bocht, je hebt een Nigeriaan aan de haak.

Logicae
07-09-2008, 19:32
Je gaat zowiezo de auto bekijken dus oplichterij kan moeilijk. Alles gaat via papieren. De prijzen in duitsland liggen nu eenmaal zo laag. Maar op het moment dat jij die auto koopt, krijg jij duitse uitvoer kenteken erop(export). Als jij die auto wilt invoeren in Nederland zodat je met een nederlandse kenteken kan rijden. Moet je daar BPM over betalen. Als je me vertelt om wat voor auto het gaat. Kan ik meteen voor je uitrekenen hoeveel het je gaat kosten om de auto in te voeren. Dit kan in de buurt zittenvan 25.000 euro. Bouwjaar en merk van auto is voldoende.

Fleischbaum
07-09-2008, 19:43
Je gaat zowiezo de auto bekijken dus oplichterij kan moeilijk. Alles gaat via papieren. De prijzen in duitsland liggen nu eenmaal zo laag. Maar op het moment dat jij die auto koopt, krijg jij duitse uitvoer kenteken erop(export). Als jij die auto wilt invoeren in Nederland zodat je met een nederlandse kenteken kan rijden. Moet je daar BPM over betalen. Als je me vertelt om wat voor auto het gaat. Kan ik meteen voor je uitrekenen hoeveel het je gaat kosten om de auto in te voeren. Dit kan in de buurt zittenvan 25.000 euro. Bouwjaar en merk van auto is voldoende. De auto is in Spanje gekocht bij een officiele dealer zegt die persoon Hallo Hallo, je hoeft heus geen speurneus te zijn om te weten dat hier een oplichter achter zit. Nog even en je mag een voorschot overmaken via een grenswisselkantoor.

Gypsymeid
07-09-2008, 19:47

Je gaat zowiezo de auto bekijken dus oplichterij kan moeilijk. Alles gaat via papieren. De prijzen in duitsland liggen nu eenmaal zo laag. Maar op het moment dat jij die auto koopt, krijg jij duitse uitvoer kenteken erop(export). Als jij die auto wilt invoeren in Nederland zodat je met een nederlandse kenteken kan rijden. Moet je daar BPM over betalen. Als je me vertelt om wat voor auto het gaat. Kan ik meteen voor je uitrekenen hoeveel het je gaat kosten om de auto in te voeren. Dit kan in de buurt zittenvan 25.000 euro. Bouwjaar en merk van auto is voldoende. De auto wordt ingevoerd in Belgie aangezien we niet ver van de grens wonen en het veel goedkoper is.

Gypsymeid
07-09-2008, 19:49
Hallo Hallo, je hoeft heus geen speurneus te zijn om te weten dat hier een oplichter achter zit. Nog even en je mag een voorschot overmaken via een grenswisselkantoor. Waarom omdat ie in Spanje gekocht is en in Duitsland gereden wordt? Of omdat het bedrag zo laag is. Uiteraard betalen we alleen cash en willen we die auto goed van te voren samen met iemand bekijken.

Fleischbaum
07-09-2008, 20:09
Waarom omdat ie in Spanje gekocht is en in Duitsland gereden wordt? Of omdat het bedrag zo laag is. Uiteraard betalen we alleen cash en willen we die auto goed van te voren samen met iemand bekijken. Een verzameling van verschillende overeenkomsten van een doorsnee Nigeriaan die zich bezig houd met auto handel. Als ik alle must-weetjes binnen hand bereik had van deze adverteerder dan was het een ander verhaal geweest, kan het ook verkeerd hebben natuurlijk. Anyway, verder veel succes bij je aankoop.

Gypsymeid
07-09-2008, 20:11
Een verzameling van verschillende overeenkomsten van een doorsnee Nigeriaan die zich bezig houd met auto handel. Als ik alle weetjes binnen hand bereik had van deze adverteerder dan was het een ander verhaal geweest, nogmaals kan het ook verkeerd hebben. Verder succes bij je aankoop. Tot nu toe komt degene niet over als een Nigeriaan, maar we blijven voorzichtig. Ik laat over een week wel weten wat we hebben gedaan:) Toch bedankt.

nador123
07-09-2008, 21:54
goedkoop is duurkoop..! wat voor auto is het eigenlijk??

Gypsymeid
07-09-2008, 22:57
goedkoop is duurkoop..! wat voor auto is het eigenlijk?? Gaat om een volkswagen toualeg ofzo iets, volgens mij schrijf ik het nu fout:D

nador123
07-09-2008, 23:00
Gaat om een volkswagen toualeg ofzo iets, volgens mij schrijf ik het nu fout:D volkswagen touareg 4x4 een 2 handse ben je ongeveer 28 aan kwijt

nador123
07-09-2008, 23:05
gwn in nl goed zoeken vind je wel een goeie touareg

Gypsymeid
07-09-2008, 23:06
volkswagen touareg 4x4 een 2 handse ben je ongeveer 28 aan kwijt Ja dat zei ik al, en nu bij deze man dus 17.550 hij heeft geld nodig zegt ie... Maargoed mijn vader heeft dit ook eens gehad, kon ie een auto heel goedkoop van iemand overkopen, achteraf zat die man voor meer dan een ton in de schulden. Ik weet het niet...

Gypsymeid
07-09-2008, 23:07
gwn in nl goed zoeken vind je wel een goeie touareg Ja zeg dat maar tegen me man. Als meneertje iets in zijn kop heeft.... En je weet, Marokkaanse mannen zijn koppig:hihi:

nador123
07-09-2008, 23:12

Ja zeg dat maar tegen me man. Als meneertje iets in zijn kop heeft.... En je weet, Marokkaanse mannen zijn koppig:hihi: wie niet waagt wie niet wint:D

Pagina's : [1] 2 3