Bekijk originele versie : Een vraagje over opleidingen
Pauline_zwine
07-09-2008, 14:42
Salaam mensen,
Ik wil dit jaar niveau 4 gaan doen, alleen wil ik een opleiding gaan volgen waar er geen wiskunde verkregen word. Dus nou mijn vraag: weet kent er een niveau vier opleiding waar er geen wiskune gegeven word?
Hartelijk dank!
Ma3a salama.
BendCasa
07-09-2008, 14:56
Ik weet natuurlijk niet waar je passie in ligt, maar bij de opleiding SPW krijg je geen wiskunde.
SPW betekend Sociaal Pedachogisch Werk..
Veel succes met het vinden van een opleiding ;)
X_AraBier_X
07-09-2008, 15:03
Ik weet natuurlijk niet waar je passie in ligt, maar bij de opleiding SPW krijg je geen wiskunde.
SPW betekend Sociaal Pedachogisch Werk..
Veel succes met het vinden van een opleiding ;)
Bij SPW krijg je wel wiskunde in de loop van het jaar. Heb de opleiding zelf gedaan dus kan het weten;)
BendCasa
07-09-2008, 15:08
:confused: Ik zit nu in mijn laatste jaar SPW, niveau 4..
en nog geen eens het woord wiskunde gehoord..
Wij krijgen het in iedere geval niet, ik weet niet hoe het bij julllie zit.
Gekkerdje20
07-09-2008, 19:18
Bij SPW krijg je wel wiskunde in de loop van het jaar. Heb de opleiding zelf gedaan dus kan het weten;)
Bij de opleiding spw het vak wiskunde?
Spw als in; Sociaal Pedagogisch Werk? Nope, daar krijg je alles behalve wiskunde..
@ topicstarter, volgens mij kun je het beste ff een paar scholen bij je in de buurt bellen voor een afspraak/info.. Eerst kijken wat je zelf leuk lijkt, en vandaar uit de opleidingen waarbij wiskunde verplicht is laten vervallen en zo je keuze maken..
Succes!!
SPW heb je geen wiskunde.
Wel geven sommige scholen rekenen, maar dat is echt groep 8 niveau en niet te vergelijk met wiskunde / algebra.
X_AraBier_X
07-09-2008, 20:02
Nee die krijg je ook niet zoals bij het middelbare school.
Je moet zo een test doen en als je ervoor slaagt hoef je niet te doen. Os gewoon bijles zeg maar
BendCasa
08-09-2008, 07:20
Je bedoelt zeker dat als je er de Onderwijs Assistente opleiding bij pakt die laatste half jaar?
Rtelamartil
08-09-2008, 11:21
Je kan de opleiding sociaal cultureel werker doen oftewel SCW zeker weten geen wiskunde!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.