Bekijk originele versie : waardeloos
salaam iedereen
als ik zo vrij mag zijn om hier mijn mening te geven over de film in twee nee een woord WAARDELOOS en dan heb ik het nog zacht uitgedrukt toen ik van deze film hoorde was ik blij ik dacht eindelijk iets positiefs over mokroes maar het tegendeel is waar .
ik zat gister in de bios(recht op) maar aan het einde van de film zakte ik bijna door mijn stoel .
de film was heel grappig voor hollanders maar voor ons mokroes een aanfluiting ik zou zeggen boycoten die handel
AlHoceima_Leila
31-01-2004, 16:46
Je hebt het over Shoef Shoef Habibi zeker?
Nou, waarom boycotten dan? Hij is grappig zeg jij, voor Hollanders. Nou, dan is die film toch een succes? Nou hebben Nederlanders belangstelling voor Maro's en nu willen zij die film boycotten.
Met dat soort mensen moet je dan een samenleving vormen.
Hebben ze aandacht, is de film een succes, is het weer niet goed.
Waar is dat artikel over die Marokkaanse klaagmuur ... ?
Wanneer zou een film over MarokaanseNederlanders dan wel goed zijn?
Maar zou het dan ook een succes zijn?
Scottie, uw Mimoun.
Ik vond die film wel grappig. De beste manier om van vooroordelen af te komen is door erom te lachen.
SabroenDjamiel
31-01-2004, 22:05
Origineel gepost door 11ira
Ik vond die film wel grappig. De beste manier om van vooroordelen af te komen is door erom te lachen.
Neen een Marokkaan heeft pas succes als hij met zijn afkomst spot....Hollanders willen natuurlijk allemaal bevestiging zien dat hun denkwijze over Marokkanen klopt en dat krijgen ze allemaal te zien in die film.....En dat zien Hollanders graag, als ze om je kunnen lachen is alles best, een soort clownfiguur, gesnopen?....
Origineel gepost door modan1
salaam iedereen
als ik zo vrij mag zijn om hier mijn mening te geven over de film in twee nee een woord WAARDELOOS en dan heb ik het nog zacht uitgedrukt toen ik van deze film hoorde was ik blij ik dacht eindelijk iets positiefs over mokroes maar het tegendeel is waar .
ik zat gister in de bios(recht op) maar aan het einde van de film zakte ik bijna door mijn stoel .
de film was heel grappig voor hollanders maar voor ons mokroes een aanfluiting ik zou zeggen boycoten die handel
Gewoon boycotten die rotzooi!! :kwaad:
sneakynawal
31-01-2004, 22:13
Origineel gepost door Scottie
Scottie, uw Mimoun.
Hahahahahhahahahahaa grapjas.
Nawal, uw Mimouna ;)
sneakynawal
31-01-2004, 22:14
Origineel gepost door Daelan
Gewoon boycotten die rotzooi!! :kwaad:
Nou nou nou :o ....het is maar een film!
Laat je toch nie gek maken... :rolleyes:
Origineel gepost door sneakynawal
Nou nou nou :o ....het is maar een film!
Laat je toch nie gek maken... :rolleyes:
Wie vroeg jou wat? :kwaad:
sneakynawal
31-01-2004, 22:30
Origineel gepost door Daelan
Wie vroeg jou wat? :kwaad:
Als ik bij iedereen rekening moest gaan houden of ik wel mocht gaan reageren of niet...dan zou ik hier niet meer komen!
Niemand vroeg mij wat! Ik gaf gewoon een reactie op jouw reactie. Klaar!
Mopper :rolleyes:
Mister_Ferrari
31-01-2004, 23:08
Origineel gepost door modan1
salaam iedereen
Nou ik vind Nederlandse films ook waardeloos, wat is je punt?. Zij lachen mij uit en ik lach hen uit. We moeten aub niet overdrijven, je mag trots zijn op je identiteit maar een film als deze is niet jouw identiteit toch?. De Nederlandse film is vaak ook te stereotyp om waar te zijn, ik moet soms kotsen van oer-Hollandse films, ik kijk paar seconden en gelijk zap ik verder, Bioscoop voor oer-Hollandse troep, al zouden ze me geld toegeven!. D(i)e Marokkaan is een hot-issue waardoor de bioscoop vol schiet van het bezoek. Die Marokkanen gaan daar kijken omdat ze het héél apart vinden wanneer die Nederlanders hen een keer aandacht schenken in 'positieve'. Die Nederlanders boeken massaal om die Marokkanen 'ns op de scherm te zien. De achterliggende gedachte om zo'n film te maken deed men niet voor niets. Zij weten dat sommige Marokkanen weinig zelfkritiek hebben. Laten we een persoon als Amhali nemen b.v., hij is gewoon het begin van een zelfspot-campagne.
KIJK KIJK, mijn dierbare vriend! oftewel CHOUF CKOUF, HABIBI is een vervolg op, er zullen nog vele volgen als het filmmaken niet te duur wordt :hihi:
nawera,je hebt gelijk meid.
Nou, een stel van mijn vrienden en ik gaan naar Zoef, Zoef Namibie, we hebben pepergas bij ons, want we willen rustig zitten ...
Is die film wel ondertiteld, want verder dan Salaam en Azul kom ik niet, en Agadir ...
Mensen toch, nou is er een film van en over Marokids, dat is hartstikke goed, daar zitten Nederlanders op te wachten, op een teken van leven: "Hehe, eindelijk, daar zijn ze dan ..."
Maro's moeten gewoon vaker in het nieuws met goede dingen; een Maro-museum, Maro-discotheek, ook toegankelijk voor erkend christenen en zo maar door. Verstop je toch niet steeds achter die schotel, mits netjes gewassen en verschoond, zien we jullie graag!
Kijk, Maro's kennen geen zelfspot, ze zitten zich de hele dag serieus te nemen: "Heeft m'n moeder m'n schoenen gepoetst, past m'n onderbroek bij m'n sokken, zijn m'n condooms wel geldig en kleurt m'n haar mooi bij het discolicht ...?" Net negers.
In Nederland drijft iedereen de spot met elkaar, dat is nodig anders kun je niet met elkaar verder. De koningin wordt op de hak genomen, Balkje, de schoonprins en noem maar op. Zo gaat dat hier, en in Engeland ook, je maakt een grapje over de ander in plaats van hem dood te slaan. Dat lucht op, geeft ruimte voor verdergaan. Snap dat toch.
Ik zeg gelijk, als ik Pathe binnenkom: "Salaam", dat moet toch helpen.
Nee, jullie zitten te tutten, maak dan een betere film, het is zo makkelijk om bij een ander af te kraken wat je zelf niet kunt.
"Heeeeee, Salaam, Sidi, neee, balcon! niet loge.!"
Ga nou eerst maar eens kijken en kijk later in het drieluikje van je toiletkastje ...
Scottie, en het stormt hier, me planten leggen door de buurt ...
Mister_Ferrari
31-01-2004, 23:58
Precies, Kees roept "vuile k.u.t.Marokkaan" en Achmed antwoord op zijn beurt met "vuile pedofiel". Zegt hij nog een woord dan mag je hem van mij part gewoon neerknallen, eerste Waarschuwen door terug te scotten en dan neerschieten
Laten wij Marokkanen dan ook eens een film produceren met daarin een paar roze huppeltrutjes en een paar Anita's en noemen deze film Anita en de 7 roze varkens
Kaskraker ?.:hihi:
Egyptian_Queen
31-01-2004, 23:59
Origineel gepost door Mister_Ferrari
Precies, Kees roept "vuile k.u.t.Marokkaan" en Achmed antwoord op zijn beurt met "vuile pedofiel". Zegt hij nog een woord dan mag je hem van mij part gewoon neerknallen, eerste Waarschuwen door terug te scotten en dan neerschieten
Laten wij Marokkanen dan ook eens een film produceren met daarin een paar roze huppeltrutjes en een paar Anita's en noemen deze film Anita en de 7 roze varkens
Kaskraker ?.:hihi:
:giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.