Bekijk originele versie : Tips dames!
dinaatje258
07-09-2008, 03:41
Mijn vriendin is volgende week jarig en ze is ook in verwachting( circa 4 maanden), iemand ideetjes wat voor cadeautje ik voor haar kan kopen?:o
Nefertari
07-09-2008, 15:16
Een cadeaubon voor een relaxe gezichtsverzorging of lichaamsverzorging.
;)
Bouchra55
07-09-2008, 17:19
niet echt origineel maar wel heel leuk om te krijgen.....
een mand met cadeautjes erin.....leuke zwangerschapstrui (bij de h&m hebben ze hele leuke positiekleding maar bij prenatal ook....bon van de prenatal...
je kan er van alles in doen....geurtje erbij, maskertjes..pedicureset...
je kan zelf een tegoedbon maken en er iets opzetten...
oeh en ik had voor mijn schoonzusje het boek "zo krijgen leuke ouders leuke kinderen" gekocht...gaat over opvoeden...leuk boek hoor...
Bouchra55
07-09-2008, 17:20
mooie kaart erbij met een persoonlijke tekst...
dinaatje258
07-09-2008, 18:03
niet echt origineel maar wel heel leuk om te krijgen.....
een mand met cadeautjes erin.....leuke zwangerschapstrui (bij de h&m hebben ze hele leuke positiekleding maar bij prenatal ook....bon van de prenatal...
je kan er van alles in doen....geurtje erbij, maskertjes..pedicureset...
je kan zelf een tegoedbon maken en er iets opzetten...
oeh en ik had voor mijn schoonzusje het boek "zo krijgen leuke ouders leuke kinderen" gekocht...gaat over opvoeden...leuk boek hoor...
Leuk tips!
Maar ik dacht er juist aan om bij de geboortefeest zo een mandje te gaan vullen, en nu gewoon iets eenvoudigs maar toch leuk te gevenb
Bouchra55
07-09-2008, 18:05
dat boek is een leuk kleinigheidje.....hoop dat je wat leuks vind...
dinaatje258
07-09-2008, 18:16
dat boek is een leuk kleinigheidje.....hoop dat je wat leuks vind...
dat boek is idd leuk, maar het is wel vanaf 6 maanden, ken je ook een boekje dat vooral voor die 6 maanden is
alhoceimagek
07-09-2008, 18:21
Een mandje met verzorgingsspulletjes. Of dat jullie samen wat gaan doen. Samen een massage nemen of iets dergelijke.
Bouchra55
07-09-2008, 18:25
dat boek is idd leuk, maar het is wel vanaf 6 maanden, ken je ook een boekje dat vooral voor die 6 maanden is
nee sorry...dan zou je even moeten kijken op bol.com bijvoorbeeld...
ik weet wel dat er op islamproducten.nl ook zo`n setje boeken wordt verkocht..
een boek met babynamen en nog wat andere boeken dat is ook wel heel leuk om te geven.....
Bouchra55
07-09-2008, 18:26
haha wat erggg
ik doe veel te veel internetshoppen ik ken al die zooi uit mijn hoofd haha ik moet echt een keer aan het werk op kantoor ipv internetten....
dinaatje258
07-09-2008, 18:30
haha wat erggg
ik doe veel te veel internetshoppen ik ken al die zooi uit mijn hoofd haha ik moet echt een keer aan het werk op kantoor ipv internetten....
Haaha nee hoor, we leven tenslotte in anno 2008 :P
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.