Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : He effe serieus heeft iemand ooit sex gehad overdag bij het vasten ???

Pagina's : [1] 2

Nenesh
06-09-2008, 19:18

Ewa laat de levenservaringen horen....:cool:

Rdam
06-09-2008, 19:29
vraag je ouders

-Yasmina-
06-09-2008, 20:34
astagfirullah

Scarf
06-09-2008, 21:32
Wat is dit? Het is een fout en daarmee ga je niet pronken. Mensen, :moe:.

samiraaaatje
07-09-2008, 00:03

Wat is dit? Het is een fout en daarmee ga je niet pronken. Mensen, :moe:. jeps..

Noumidia00
07-09-2008, 00:11
Ja, het is mij twee dagen geleden helaas overkomen, ik heb er echt heel veel spijt van. Mijn man is ook gelijk naar de moskee gegaan om te vragen wat wij kunnen doen om het proberen te herstellen tegen over allah swt. Het was niet echt overdag, maar net na elfadjr, nadat we allebei hadden gegeten en gebeden en we weer wilde gaan slapen was het eigenlijk gebeurd. We lagen eerst allebei een uur of zo rondjes te draaien omdat we niet in slaap konden vallen en op een gegeven moment gebeurde het ineens. We zijn nog maar een maandje getrouwd en we konden ons op de een of andere manier echt niet meer beheersen. Inschallah zal Allah swt ons vergeven

Shoeaib
07-09-2008, 00:18
dat hoop ik ook voor jou

Noumidia00
07-09-2008, 00:19
dat hoop ik ook voor jou Insch'Allah

Drs.Taliba
07-09-2008, 00:47
Ja, het is mij twee dagen geleden helaas overkomen, ik heb er echt heel veel spijt van. Mijn man is ook gelijk naar de moskee gegaan om te vragen wat wij kunnen doen om het proberen te herstellen tegen over allah swt. Het was niet echt overdag, maar net na elfadjr, nadat we allebei hadden gegeten en gebeden en we weer wilde gaan slapen was het eigenlijk gebeurd. We lagen eerst allebei een uur of zo rondjes te draaien omdat we niet in slaap konden vallen en op een gegeven moment gebeurde het ineens. We zijn nog maar een maandje getrouwd en we konden ons op de een of andere manier echt niet meer beheersen. Inschallah zal Allah swt ons vergeven Salam alaikoem zuster, Je dient qadhaae te doen, dus de dag waar je bewust geslachtsgemeenschap met elkaar hebt gehad inhalen. En daarnaast dien je ook kaffarah te doen (boetedoening). Je dient kaffarah (boetedoening) te doen. Dus: - een slaaf vrijkopen als je die niet vind, dan 2 maanden vasten als je daartoe niet in staat bent 60 armen mensen voeden. InschaAllah!

Scarf
07-09-2008, 16:58
Noumidia: Neem het advies van Drs.Taliba in acht, want zo zal het jullie vergeven worden insha Allah.

masterrapper
07-09-2008, 17:16
Salam alaikoem zuster, Je dient qadhaae te doen, dus de dag waar je bewust geslachtsgemeenschap met elkaar hebt gehad inhalen. En daarnaast dien je ook kaffarah te doen (boetedoening). Je dient kaffarah (boetedoening) te doen. Dus: - een slaaf vrijkopen als je die niet vind, dan 2 maanden vasten als je daartoe niet in staat bent 60 armen mensen voeden. InschaAllah! asalaam mohalaikom. waar hebben jullie het over?? deze madame is getrouwd en MAG na etenstijd gemeenschap hebben met haar man tot fadjr............ zolang je getrouwd bent en geen zina pleeg mag je sex hebben... djazaakomo Allaho gairan

Zwangere_Vrouw
07-09-2008, 17:30
asalaam mohalaikom. waar hebben jullie het over?? deze madame is getrouwd en MAG na etenstijd gemeenschap hebben met haar man tot fadjr............ zolang je getrouwd bent en geen zina pleeg mag je sex hebben... djazaakomo Allaho gairan salaamou 3alaikoum zuster,volgens mij heb je niet goed gelezen wat deze zuster heeft gezegt. Ze zei na salaat alfadjer en of je dan getrouwd bent of niet het is niet toegestaan!!!;)

Souhailaatje
07-09-2008, 17:30
asalaam mohalaikom. waar hebben jullie het over?? deze madame is getrouwd en MAG na etenstijd gemeenschap hebben met haar man tot fadjr............ zolang je getrouwd bent en geen zina pleeg mag je sex hebben... djazaakomo Allaho gairan Tot Alfadjr jah, maar dat betekent niet erna... Als je goed gelezen hebt dan zie je dat er staat dat ze gemeenschap heeft gehad na Alfadjr, na dat ze gegeten en gebeden heeft??

sks__boy
07-09-2008, 17:31
voor goei beurt doe ik het wel hoor.

masterrapper
07-09-2008, 18:16

salaamou 3alaikoum zuster,volgens mij heb je niet goed gelezen wat deze zuster heeft gezegt. Ze zei na salaat alfadjer en of je dan getrouwd bent of niet het is niet toegestaan!!!;) dankje BROEDER !!??!! oepsss solly had het niet goed gelezen denk dat het komt omdat ik een beetje honger heb... semhajiiii :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo: :goedzo:

Pagina's : [1] 2