Bekijk originele versie : In opdracht van Icram..... jongens..jongens...jongens...
Jassientje
31-01-2004, 11:47
Oke nou we gan het eens hebben over de plichten van een man..j kijk een vrouw draagt een hoofddoek om te laten zien dat ze moslim is...(de meeste gode moslim dan) Maar wat moet de man dan doen om te laten zien dat ie moslim is....een lange jas dragen....??...vertel mij dat ns..
The_Borg
31-01-2004, 12:10
Dit dragen?
http://www.imageshack.us/files/AngryAra.jpg
:goedzo:
me_karima
31-01-2004, 12:26
:lol:
afschuwlijke foto!!! ik heb er helemaal kippevel van gekregen..ieeehhh!!
ik denk niet dat een man aan de buitenkant kan laten zien dat hij moslim is. als een jongen met zijn neus in de lucht rondloopt met een grote wolk parfum achter zich, kan hij me niet wijsmaken dat hij 100% moslim is...maarja, goed, wie is er in deze tijd wel 100%moslim.
het enige wat hij kan doen, is als hij buiten is, niet elk meisje aankijken/aanstaren. ogen naar de grond, en niet iedereen aanlopen staren.
maarja, meiden zijn erger in dat soort dingen...vind ik dan he!!!
misschien zijn er andere mensen die ons kunnen vertellen hoe een jongen kan laten zien dat hij moslim is...
Eselem o3alaikom wr wb
Beste broeder, een zuster draagt geen hijaab om te laten zien dat ze moslim is maar een hijaab om haar te beschermen. En het is trouwens Hijaab en geen hoofddoek, dat klinkt meer als alleen het hoofd bedekken terwijl ze alles moet bedekken (behalve handen en gezicht). Hoofddoek hebben de nederlanders van gemaakt, de onwetenden.
Zowel broeders als zusters hebben plichten. Ik hoop hiermee duidelijk te zijn zo niet dan hoor ik het graag.
We eselem o3alaikom wr wb
Salama_4ever
02-02-2004, 15:12
Baard..........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!
Esma_amani
02-02-2004, 18:57
Juist draag een hoofddoek en je straalt het moslim-zijn uit. Dat is het waar de islam op dit moment om draait: de hoofddoek en de baard.
Dus dat komt er op neer dat ik geen moslima, omdat ik geen hoofddoek draag.
ikrampje_87
02-02-2004, 22:09
Een Moslim man hoort een baard te dragen.. en een Moslima een hijaab
maar als je man buiten ziet lopen met een baard betekent dat nog niet dat hij Moslim is.. want er zijn genoeg mensen met andere geloven of die ongeloveig zijn die ook een baard hebben...
Maar als antwoord op je vraag --> voor een man is het een baard in de Islam.. en verder weet ik het ook niet echt waaraan je het verder kan zien..
zeytoena
02-02-2004, 22:26
baard is soennaaaaaaaaaaaaaa
ikrampje_87
02-02-2004, 22:34
Origineel gepost door zeytoena
baard is soennaaaaaaaaaaaaaa
dat bedoelde ik ook...
Baard
Broek boven de enkels
Enne ... zijn ogen neerslaan.. dan weet je tenminste dat je met een vent te maken hebt in het volste zin van het woord!!!
asalam a3liekoum wr wb
xberbersroosjex
03-02-2004, 09:36
Origineel gepost door Mouny
Baard
Broek boven de enkels
Enne ... zijn ogen neerslaan.. dan weet je tenminste dat je met een vent te maken hebt in het volste zin van het woord!!!
asalam a3liekoum wr wb
baard
Mouny :goedzo: hun ogen neerslaan
Origineel gepost door xberbersroosjex
baard
Mouny :goedzo: hun ogen neerslaan
Wij begrijpen elkaar yekkie...
Origineel gepost door v1234
krijgen ze dan mseken weer te horen dat ze onbeleefd zijn :rolleyes: ;)
Zijn niet 6 van de 10 marokaanse jongens onbeleefd dan?
Eselem o3alaikom wr wb
Even voor de duidelijkheid, een baard is niet Sounnah maar Fard dus verplicht.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.