Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Is Nederland positief?

Pagina's : [1] 2 3

Bidawi_Mazlot
31-01-2004, 00:32

U bent altijd ’t kleinste deel van ’t collectief “Instant Change Management”........ 1. Ken u zelve Hoe reageert u én op wie óf wat? Wat bepaald dat u daar zó op reageert? Hoe zou het zijn als u hier anders op kon reageren? Dat heet: “keuze in kwaliteit van uw leven”. 2. Oorzaak & Gevolg Als u dit niet had gedaan …………..dan? Als u die niet had ontmoet …………dan? Als u hem/haar niet had gegeven ……………dan? Maar ook: Ik heb hem/haar lief ……………..dus!! Ik heb geïnvesteerd in …………...dus!! Ik was daar ………………………...dus!! U zit in een opeenvolging van gebeurtenissen. Als ‘t u bevalt is ’t oké, maar zoniet…………..., wat dan? Hoe komt u hier uit??? 3. Reflex Conditionering – gewoonte – geen keuze – géén vrije wil. Hoe deze reflexen te vervangen dóór uw keuze van handelen in elk gebied van uw leven. 4. Werkelijkheid is illusie Als u dit gaat geloven, leer ik u uw illusie te veranderen opdat deze optimaal inspireert om tot actie over te gaan. 5. Overtuiging Wat u werkelijk geloofd zal ook gebeuren. Omdat waarneming en geheugen selectief zijn! Selectie wordt bepaald door wat u geloofd. 6. gewoonte interruptie = weerstand Hoe snel door weerstand heen te breken bij uzelf en bij anderen d.m.v. juiste communicatiestrategieën. Inzicht in proces – invoelen – daadkrachtig optreden. 7. voorbeeld functie Creëert droom – doel – geeft ons de brandstof (energie) om te doen, opnieuw en opnieuw. 8. Vrouwen zijn superieur Herseninhoud anders, fysiek sterker, onderdrukking maakt sterk. Wat te leren van hen? 9. Denken Neurologisch proces. Weergave en combineren zintuigen; Intern zien, intern horen, intern voelen, intern proeven, intern ruiken. 10. Noodlot Als u geen grip krijgt op uw denkproces. Krijgt iemand anders dat!! 11. Wat wilt u? Financieel? Relationeel? Business? Spiritueel? Fysiek? Emotioneel? Mentaal? 12. Strategieën Strategieën zijn reflex. Reflex zin strategieën. Onbewust incompetent, m.a.w. u weet niet wat en waarom u iets doet maar u doet ’t wel. 13. Lichaam & Geest en Ziel zijn één Alles wat u ervaart met één van deze beïnvloed altijd de andere twee. 14. Ziekte mentaal? Wie bepaald de norm? Normaal komt van de norm van gisteren! 15. Ziekte van ‘t lijf? Uiting van de geest of slijtage van de machine?? 16. Ziekte van de ziel? Wat is de ziel? 17. Geld? Meer nodig? Hoe te krijgen? Met minder genoegen nemen? Hoe te leren? 18. Relatie? Familie – Partner – Vrienden – Collega’s _ Klanten _ Kwestie van communicatie. 19. Eigenbeeld? Verander aan uw lijf wat u niet bevalt en u zult gelukkig zijn?? Waar of niet waar? 20. Stress? Doe ik dit mijzelf aan óf is iemand anders daarvoor verantwoordelijk? 21. Probleem? ’n Teken dat ’t fout gaat óf ’n teken dat ik ’t anders kan gaan doen? 22. Onbewust bekwaam? U weet niet dat u weet dat u makkelijk anders kunt doen. 23. “Bewust”-“ zijn” is gelijk aan “bewust”- “wording”. ........ is ’n enter – trainer. Hij entertaint en traint. Een belevenis om makkelijk en snel inzicht te krijgen in processen in bedrijf en uzelf. Welke landen? Z-Afrika, Nederland, Turkije, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italië, Korea, Rusland, Portugal, Spanje, China, Taiwan, Moldavië, Engeland, Cyprus, Frankrijk. Engels, Duits Frans, Nederlands gesproken óf simultaan vertaalt voor locale medewerkers. Wie gingen u o.a. voor? Multinationals als: IBM, Unilever, BP, Philips, Mc. Donald Banken als: ABN-AMRO, Rabobank, Pamukbank(Turkije) Grootondernemingen: Siemens, Bosch, Móvenpick, Visa-card, diverse kleinondernemingen Universiteiten: Korea, Nederland, Turkije, Rusland. Resultaten? Zes bestsellers geschreven waarvan twee in zeven talen. Hoogst gekwalificeerde trainer op internationale congressen. Op recommandatie sinds 1988 actief beschikbaar. Mijn...... stellingen worden altijd bekritiseerd maar blijven vernieuwend, baanbrekend en inspirerend voor werkelijke leiders. .....Make your life a masterpiece and start to create this now !!..... Mogelijk verband tussen gebruik haarverf en kanker Uitgegeven: 25 januari 2004 09:54 NEW YORK - Wetenschappers in de Verenigde Staten hebben meer bewijs gevonden voor een mogelijk verband tussen het langdurig gebruik van haarverf en een zeldzame vorm van kanker. Uit een recent onderzoek blijkt dat vrouwen die voor 1980 zijn begonnen met het kleuren van hun haar, 40 procent meer kans lopen om de zogenoemde non-Hodgkin vorm van lymfklierkanker te ontwikkelen. Vooral vrouwen die niet uitwasbare 'permanente' haarverf gebruikten met een donkere kleur liepen een groter risico. Dit gold niet voor mensen die hun haar in een lichte kleur verfden of uitwasbare kleuring gebruikten, zo meldde de New York Times op zaterdag. Het onderzoek heeft geen direct verband aangetoond tussen stoffen die in de verf zitten en de bewuste vorm van kanker. Het is ook nog onduidelijk waarom vrouwen die pas na 1980 begonnen met het kleuren van haar geen verhoogd risico lijken te lopen. Het is mogelijk dat na die datum de samenstelling van de haarverf is veranderd en er schadelijke stoffen uit zijn gehaald. Maar het kan ook zijn dat het effect van de haarverf op de lymfeklieren pas na 24 jaar zichtbaar wordt. De studie onder 1300 vrouwen is uigevoerd aan de universiteit van Yale. De resultaten van de observatie zijn gepubliceerd in de American Journal of Epidemiology. Nederland is toe aan revisie...... :D

an3sdej
31-01-2004, 00:36
Ja gelijk heb je. Na 35 jaar zogenaamd tolerant denken, wordt het tijd de realiteit van het heden te herkennen, erkennen en er wat aan te doen.

Bidawi_Mazlot
31-01-2004, 00:42
Origineel gepost door an3sdej Ja gelijk heb je. Na 35 jaar zogenaamd tolerant denken, wordt het tijd de realiteit van het heden te herkennen, erkennen en er wat aan te doen. Goed dat je het open en correct zegt.....zogenaamd tolerant, begrijp je nou waarom een Moslim telkens in je bek schijt? :D

Bidawi_Mazlot
31-01-2004, 00:52
Origineel gepost door KohiNoor Pff teveel tekst en ben moe. In andere woorden zeg jij als blondje "Bidawi_Mazlot come and get me!".....who the.....heeft jou gevraagd om uberhaupt te reageren op mijn topic? Ga maar alvast in bedje liggen als je moe bent, Bidawi_Mazlot komt je wel even beter maken........ PS: hoe heet dat lelijk, groene huppeltrut in je onderschrift anyway?. :D

ChOcOtOfFfF
31-01-2004, 00:56

Origineel gepost door KohiNoor Pff teveel tekst en ben moe. hoe gaat het meissie? :(

Bidawi_Mazlot
31-01-2004, 01:04
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF hoe gaat het meissie? :( Ah meskiena, pkat fiek? :D

ChOcOtOfFfF
31-01-2004, 01:05
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Ah meskiena, pkat fiek? :D ja zielig he :( hoe gaat het met jou broedertje? :)

Tempelier
31-01-2004, 01:06
Marokko is al 600 toe aan revisie en die vermoei je toch ook niet met je semi-psychologische jimberisch. :)

HeyoanQT
31-01-2004, 01:16
Hoezo zogenaamd tolerant, zelfs jij bent in Nederland :rolleyes:

an3sdej
31-01-2004, 01:35
Zogenaamd tolerant is in mijn ogen het links laten liggen van problemen die er heersen in de moslimgemeenschap, en die vervolgens onder het kleed vegen. Het gewoon uit het nieuws weren.

Bidawi_Mazlot
31-01-2004, 01:41
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ja zielig he :( hoe gaat het met jou broedertje? :) Al 7amdou li Allah zustertju.....en met u? Nee Kohinoor is niet zielig :D

Bidawi_Mazlot
31-01-2004, 01:51
Origineel gepost door Tempelier Marokko is al 600 toe aan revisie en die vermoei je toch ook niet met je semi-psychologische jimberisch. :) Marokko is al 600 toe?....wat moet ik me daarbij voorstellen?......je denkt een nationalist te zijn maar je begrijpt je eigen taal nog niet eens......who the **** ben jij anyway?.....ben je nieuw hier of weer iemand die zijn naam moet veranderen zoals Pista? :D Trouwens weet iemand waar Kruisvaarder is?, lang niet gezien de ouwerukker :D Of ben jij dat, Tempelier? :D

Tempelier
31-01-2004, 01:53
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Marokko is al 600 toe?....wat moet ik me daarbij voorstellen?......je denkt een nationalist te zijn maar je begrijpt je eigen nog niet eens......who the **** ben jij anayway.....ben je nieuw hier of weer iemand die zijn naam moet veranderen zoals Pista? :D Trouwens weet iemand waar Kruisvaarder is?, lang niet gezien de ouwerukker :D Of ben jij dat, Tempelier? :D Woehahahahahaha Kruisvaarder is dood, lang leve Tempelier :giechel: Je bent nog steeds niet veel wijzer geworden Bidawi :D

Bidawi_Mazlot
31-01-2004, 01:58
Origineel gepost door Tempelier Woehahahahahaha Kruisvaarder is dood, lang leve Tempelier :giechel: Je bent nog steeds niet veel wijzer geworden Bidawi :D Dankjewel Kruisvaarder dat neem ik als compliment van een achterlijke kaaskop :D ......vind je het gek dat kruisvaardertje dood is?......niemand liet hem hier op Marokko.nl heel...... :giechel: Hopelijk zul jij hem 'niet' snel volgen..... :D

ChOcOtOfFfF
31-01-2004, 02:04

Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Al 7amdou li Allah zustertju.....en met u? Nee Kohinoor is niet zielig :D Alhamdoulilah alles goed hierzo zo hard ben je tegen haar :kwaad: moet je geen topics openen wanneer het nu L `Eid is zondag of maandag:hihi:

Pagina's : [1] 2 3