Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aan welke eisen moet jullie toekomstige huwelijks partner voldoen?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

LZN
30-01-2004, 23:42

Dames en heren graag wil ik van jullie alle vernemen aan welke eisen jullie toekomstige huwelijks partner moet voldoen? Als jou "eisen" niet in mijn poll staan vermeld meldt het dan gewoon eventjes in je reply :p .

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 23:48
een goede moslim Insha Allah humor betrouwbaar/eerlijk leuke uitstraling ondernemend lief :zwaai:

alhoceima_boy15
30-01-2004, 23:48
1.moslima 2.intelligent 3.maagd

Mariam74
30-01-2004, 23:50
Praktiserende moslim, dat vindt ik het belangrijkste, hij heeft dan automatisch een goed karakter/innerlijk.

ChOcOtOfFfF
30-01-2004, 23:56

Origineel gepost door Mariam74 Praktiserende moslim, dat vindt ik het belangrijkste, hij heeft dan automatisch een goed karakter/innerlijk. :goedzo:

Lady_moi
30-01-2004, 23:56
Respect Hebben Voor Zichzelf En Anderen Beleefd Zijn Goede Manieren Hebben Praktiserende Moslim Zijn En Als Extraatje Knap Das Altijd Mooi Meegenomen Eh :D I Found Him I Found Him :boogie: :boogie: :boogie: :zwaai:

alhoceima_boy15
30-01-2004, 23:58
Origineel gepost door Lady_moi I Found Him I Found Him :boogie: :boogie: :boogie: :zwaai: :hoera: :hoera: Mabrouk :hoera: :hoera:

tazaghiniagirl
31-01-2004, 00:01
Origineel gepost door alhoceima_boy15 1.moslima 2.intelligent 3.maagd Dat ben ik............. :confused: ...misschien heb je ook een tweeling... :D

moi21
31-01-2004, 00:02
aantrekkelijk maar vooral een heeel goed karakter. respect voor elkaar en zelfde denkwijze, en verder tja humor en krulletjes hihi

Riffia123
31-01-2004, 00:03
Origineel gepost door Mariam74 Praktiserende moslim, dat vindt ik het belangrijkste, hij heeft dan automatisch een goed karakter/innerlijk. groot gelijk

alhoceima_boy15
31-01-2004, 00:04
Origineel gepost door tazaghiniagirl Dat ben ik............. :confused:dan ben jij de ideale partner voor me :Iluvu: :p

Norah
31-01-2004, 00:05
Mannelijkheid is een kwaliteit die wordt nagestreefd door mensen met hoge ambities en mannen die serieus nadenken. Het is een basiskwaliteit die elke man nodig heeft, want mannen die de kwaliteiten van mannelijkheid verliezen, houden op met echte mannen te zijn. Mannelijkheid is diep ingeprent in iemand door sterk geloof, gekoesterd door een goede opvoeding en ontwikkeld door goed voorbeeld. De meeste mensen kennen slechts het materiƫle aspect van mannelijkheid; want wie een goed uiterlijk heeft, fysiek sterk is en over veel rijkdom bezit wordt gezien als een goede man. Maar in de ogen van de Islam is een echte man, hij die goede en vrome daden doet en over goede manieren bezit. Echte mannelijkheid betekent attent zijn, goede woorden spreken, fatsoen hebben en solidariteit tonen. Echte mannelijkheid betekent verantwoordelijkheid voelen om tawhied te verdedigen en om oprecht advies voor de zaak van Allah te geven. Zoals hierboven beschreven dan spreek je van een man! :zwaai:

tazaghiniagirl
31-01-2004, 00:06
Origineel gepost door alhoceima_boy15 dan ben jij de ideale partner voor me :Iluvu: :p ................. :Iluvu: ............ :verliefd: ......

alhoceima_boy15
31-01-2004, 00:08
Origineel gepost door tazaghiniagirl ................. :Iluvu: ............ :verliefd: ...... :D :verliefd:

Lampjuh
31-01-2004, 00:22

Praktiserend. En hij moet realistisch zijn en het leven serieus nemen. Niet een dromer die hoopt dat het ooit goed komt. Iemand die veel op details let, want zo krijg je de dingen goed voor elkaar. En hij hoeft niet zo iemand te zijn die me dag en nacht bombardeert met lieve woorden, daden hebben meer waarde bij mij. Dat was het zo een beetje denk ik.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7