Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kloof Tussen Marokkaanse Jongens En Marokkaanse Meisjes Wordt Met De Dag Groter

LZN
30-01-2004, 23:26

Is het jullie ook opgevallen dat de kloof tussen onze marokkaanse jongens en marokkaanse meisjes steeds groter wordt. Het vertrouwen in elkaar is aan het weg sijpelen in mijn ogen en geschaad en dat moet herstelt worden, wil het goed komen. Als iedereen nou een keer zijn vinger 180 graden draait en de punten verandert bij jezelf want een mens kun je toch niet veranderen maar jezelf wel. <.

SAMMYGIRL
30-01-2004, 23:28
Kvind het anders wel meevallen, want als puntje bij paaltje komt zal je toch merken dat het niet zo groot is, dan men denkt!

misSanae
30-01-2004, 23:30
Ja heb dat inderdaad gemerkt, vooral op deze site komt die kloof erg sterk naar voren...helaas. Het wordt met de dag gekker...:rolleyes: En inderdaad als mensen eens begonnen met zichzelf onder de loep te nemen, dan zouden ze geen tijd meer hebben om met de vingers naar anderen te wijzen....:zwaai:

maroc_misty
31-01-2004, 02:39
Ik denk idd dat het alleen het geval is op deze site, in werkelijkheid is die kloof niet zo diep ;)

Solid
31-01-2004, 02:43

Bij mij is die kloof altijd groot geweest. ik mag niet met meisjes omgaan :(

sweetness1984
31-01-2004, 12:48
in werkelijkheid is dat ook zo alleen gedragen mensen zich scheinheilig hier durven ze zich wel te uiten, omdat ze anoniem blijven!!!

coalitiegenoot
31-01-2004, 12:54
Kloof Tussen Marokkaanse Jongens En Marokkaanse Meisjes Wordt Met De Dag Groter ja vooral als ik meer topics ga leveren hier :hihi: dan willen ze elkaar binne een jaar nooit meer zien laat staan kenne :D

sweetness1984
31-01-2004, 12:55
hahaah gek :D:D:D

coalitiegenoot
31-01-2004, 12:55
Origineel gepost door sweetness1984 in werkelijkheid is dat ook zo alleen gedragen mensen zich scheinheilig hier durven ze zich wel te uiten, omdat ze anoniem blijven!!! dat is niet waar, meestal wel zo. maar ik ben gewoon ziek en heb de schijt dus ook op jou :rolleyes: en toevallig ben ik anoniem nu :o

SlauGhteR_XX
31-01-2004, 15:37
Origineel gepost door maroc_misty Ik denk idd dat het alleen het geval is op deze site, in werkelijkheid is die kloof niet zo diep ;) Hij is dieper!:)

hannan_angel
31-01-2004, 17:33
ja en hoe zou dat komen denk je dat komt omdat sommige B.I.T.C.H.E.S het voor ons verpesten, die jongens denken die sletjes ****** er allemaal op los dacht het effe niet he

SAMMYGIRL
31-01-2004, 17:36
Origineel gepost door hannan_angel ja en hoe zou dat komen denk je dat komt omdat sommige B.I.T.C.H.E.S het voor ons verpesten, die jongens denken die sletjes ****** er allemaal op los dacht het effe niet he Waarom zou het jou wat interesseren wat "die jongens" allemaal denken?Leef je eigen leven, en fak iedereen, ´tis namelijk "Ieder voor zich"! Ohjaa, en geef niet die "bitches" alleen de schuld, iedereen draagt zo zijn steeds bij, negatief en positief!

alhoceimagek
31-01-2004, 18:12
ik VinD van Niej, K zit Bij 2 Mar0kaaNze JongenZ In De KlaS....1 Zeg NOOIT wat..En die Andere Zoekt Aleen Ruzie :D.......!

maroc_misty
31-01-2004, 22:13
Origineel gepost door SlauGhteR_XX Hij is dieper!:) Nee dat is het niet :)